Auto raden

Gestart door irian paul, 19-07-2010 16:09:39

Vorige topic - Volgende topic

MikeyQR

Michiel aan jou de eer ;)

michiel

Als ik zeg dat ik iets heb liggen moet ik de voorganger natuurlijk ook raden.

Ik zal jullie krijgen, krengen!! :evil:
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

antraciet

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

antraciet

nou zou ik weer iets kunnen zeggen ...............

michiel

2x nee

edit: wat wil je zeggen jongen? Maak van je hart geen moordkuil. Daar ga je slecht van kauwuh, je slikt je etuh ineens door..... ;)
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

antraciet

Citaat van: michiel op 15-12-2010 23:35:25
2x nee

edit: wat wil je zeggen jongen? Maak van je hart geen moordkuil. Daar ga je slecht van kauwuh, je slikt je etuh ineens door..... ;)

iets van rustig hier  ;D

BobbyV70

schiet mij maar in de kerstboom, ik heb nu bijna alle exoten gehad  :o ik geef het op  :eusa_wall:

michiel

Wat er nog over is, zit in het 'Nachtbraker'-topic. Ik ga afsluiten, zie het morgen wel.

antraciet

nog een ander  foto voordat je gaat?

daytonawim

Pff effe zoeken hoor

michiel

Ik ben te goed voor deze wereld, dat is mijn probleem

:angel:

daytonawim

speedyT5

Never, never gonna give you up
love you just the way you are