Daar ben ik dan...

Gestart door Bart850-T5, 22-07-2010 22:32:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bart850-T5

 Nou, zoals het hoort zal ik me ook even voorstellen hier.

Ik ben Bart en sinds een week ben ik in bezit van mijn allereerste Volvo, en dan eentje die ik altijd al erg gaaf heb gevonden: een 850 T5! Hij is van 1995heeft net 300.000 km gelopen en ik verbaas me erover dat ie toch nog zo beschaafd en mooi loopt. Ook ziet de lak er nog echt heel goed uit! Zal binnenkort even een paar foto's neerzetten hier  :)

Er zijn nu wel een paar dingen die mij opvallen, misschien dat jullie op basis van ervaring weten hoe het zit?

- De koppeling pakt halverwege een klein beetje op, maar pas helemaal als het pedaal bijna bovenin is. Is dat normaal of gaat er een vervanging aankomen?
- Ik vind de motor best wel 'zweven'. Daarmee bedoel ik, als ik aan het optrekken ben en opschakel naar de volgende versnelling, dan zakt de motor maar heel langzaam in als ik de koppeling intrap. Is dat ook een normaal verschijnsel?

Tja en dan zit ik nog na te denken over het chippen van de auto. Werken zal die turbo! :)

Voor de rest: de auto helemaal standaard houden!

maruska

welkom !, ennuh.... foto's ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Miel850

Lijkt erop dat de koppelingsplaten aan vervanging toe zijn...

:)

Welkom,

Groet Miel850
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

jrkalf

Het is een T-5 :P
Gefeliciteerd met je auto.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Bart850-T5

Eindelijk even een paar foto's, van mijn allereerste Volvo. De foto's zijn van toen hij op me stond te wachten bij de garage bij het eerste bezoek.







Beetje vieze vloer bij de voeten, inmiddels is dat weer mooi beige, maar er liggen nu ook matten in.

Thijssie!

Wellkom! ;)

Wat betreft het zweven van het  toerental, dit heeft te maken met een vervuild gasklephuis. Eventjes schoonmakenn en het probleem is over....

Have fun with it!

walter leever

mooie wagen. :eusa_clap:

achterspoilertje erop? :eusa_think:

walter

Wout309t

Volgens mij is dit een forumauto...   :eusa_think:
2011 V70 2.0T R-Design MT

verburgh

Citaat van: Wout309t op 29-07-2010 22:21:25
Volgens mij is dit een forumauto...   :eusa_think:
Idd hij is van Bart850-T5 ;D

Welkom op het forum

FGG

Welkom op 't Forum, Bart.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

den dis

hallo welkom op het forum
en met een T5 zit je altijd goed