Maken alle CTF remmen een hoop herrie

Gestart door capri, 23-07-2010 19:03:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

capri

 :)

Net een paar dagen geleden nieuwe CTF remschijven met blokken gemonteerd.
Remt goed maar wat maken die dingen een herrie zeg.
Stond een pijl op met de draairichting dus goed gemonteerd.

klinkt natuurlijk wel stoer VVVVVVVVRRRRRRRROEMMMMMMM  ;D


Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

t5karel

Alle remmen br(g)rommen bij een 850 ongeacht wat je d,r op hebt :-\ Remmen doen ze echter wel :eusa_dance: Was destijds zeer tevreden over mijn bbk van CTF
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

BenC70ES

Zonder groeven en gaten zijn ze vast stukken stiller.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Laserblue

Bij mij gromden ze alleen de eerste 50km ofzo daarna niks meer. Nu bijten ze alleen maar  :eusa_whistle:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

reneetje

Citaat van: Laserblue op 23-07-2010 19:44:16
Bij mij gromden ze alleen de eerste 50km ofzo daarna niks meer. Nu bijten ze alleen maar  :eusa_whistle:

Dan rem je ook niet echt.... :eusa_snooty:  ::)

Schijven met gaten grommen altijd met sterk vertragen.. :evil:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Ronin

#6
Ik heb hetzelfde setje rondom gemonteerd en rij er nu ongeveer drie  kwart jaar mee met volle tevredenheid, schijven zijn recht gebleven en het remt super kan niet anders zeggen.

Misha

Na een week of 5 zijn ze krom, dan wordt het geluid minder.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

verburgh

Beetje off topic maar mijn K sport remmen van een maand oud piepen nog steeds als een gek  :eusa_wall:

Laserblue

Citaat van: reneetje op 23-07-2010 19:50:12
Citaat van: Laserblue op 23-07-2010 19:44:16
Bij mij gromden ze alleen de eerste 50km ofzo daarna niks meer. Nu bijten ze alleen maar  :eusa_whistle:

Dan rem je ook niet echt.... :eusa_snooty:  ::)

Schijven met gaten grommen altijd met sterk vertragen.. :evil:

serieus, ik anker 'm regelmatig (met m'n 1500km per jaar  :-[) en dan maken ze nauwelijks geluid  ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

M a r c

In het begin bromt en trilt het, dat gaat weg na een paar dagen.  Je kunt het proces versnellen door af en toe een stukje achteruit te rijden terwijl je remt.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

capri

Citaat van: M a r c op 24-07-2010 10:34:25
In het begin bromt en trilt het, dat gaat weg na een paar dagen.  Je kunt het proces versnellen door af en toe een stukje achteruit te rijden terwijl je remt.


Marc

Zijn die remblokken van CTF mevius blokken.

???

V70R

Citaat van: M a r c op 24-07-2010 10:34:25
In het begin bromt en trilt het, dat gaat weg na een paar dagen.  Je kunt het proces versnellen door af en toe een stukje achteruit te rijden terwijl je remt.

Je bedoelt vooruit aan komen rijden met een goede snelheid, dan met de handrem een 180 graden slip maken en dan remmen, zodat je het hekje of paaltje achter je niet ramt ...
V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken

R o b

Ja dat  ;).....vraag maar aan )()()st...Peugeotrijders beheersen die methode al lang!

)()()sT