hallo iedereen ik ben den dis en dit is mijn roffel

Gestart door den dis, 25-07-2010 14:55:33

Vorige topic - Volgende topic

den dis

hallo ik ben dennis en kom van belgie(mol) en sinds 4 weken ben ik een trotse eigenaar van mijn eerste volvo een T5 met 150000km van 94.
Ik ben 27 jaar en heb al een mooi lijstje van ex auto's maar geen 1 die zo zalig rijdt als de roffel.
Het virus heb ik gekregen toen ik 6 weken geleden met mijn kameraad zijn R had meegereden.
Wat een zalig gevoel was dat en zo doende stond er 2 weekjes later mijn roffeltje voor de deur.(en het is er eentje om nooit meer weg te doen)

De wagen is nog volledig standaard maar daar wordt aan gewerkt. Normaal komen er dinsdag pegasus velgjes onder en normaal dinsdag ook een eerste bezoek aan e t

to do list

-zojuist een afspraak gemaakt voor de distributieriem, spanner,en waterpomp
-verlagen
-andere grille
-andere uitlaat + dp
-chiptuning
-ramen blinderen
-pegasus velgen (normaal dinsdag) ;D
-bovenste motorsteun vervangen door powerflex (dinsdag bestellen)
-...

Met dank aan de profs en hobbyisten hier op het forum voor de gedetailleerde uitleg. Jullie hebben me al goed geholpen aangezien ik nog geen volvo ervaring heb.
KEEP UP THE GOOD WORK

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

thijsj

Leuk om te zien dat deze rode T-5 in goede handen is gevallen!

Volvo850 93

Welkom op het forum en je hebt een mooie 850 veel plezier en veilige km

Mvg Dennie

daytonawim

DAs een hele mooie rooie Roffel hoor,

Welkom en heel veel poets plezier !

Ludo

Welkom Dennis.  :D
Een mooi exemplaar, zo'n rode sedan.
Die R is ook mooi.

Wel nog even de 2 buitenste achterlichten vervangen...

den dis

Citaat van: Ludo op 26-07-2010 10:31:57
Welkom Dennis.  :D
Een mooi exemplaar, zo'n rode sedan.
Die R is ook mooi.

Wel nog even de 2 buitenste achterlichten vervangen...
ja de r is van een kameraad
ik ben hem ook aan het warm maken om lid te worden

Sven850

Ben normaal wel gecharmeerd van alter 2 achterlichten, maar vind deze alter 1 op een rode auto ook helemaal niet misstaan eigenlijk. Veel plezier met je 850 :)
XC40 T4 Recharge

den dis

vandaag eindelijk dinsdag. Na een lange werkdag dan eindelijk de pegasussen gaan halen.
Het resultaat is echt vet.
de fotos volgen nog

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jan piet

Prachtige auto's zowel jouw T als de R. Welkom hier en succes met lezen / forummen enz. Niet teveel op het forum want dan kom je niet aan je geplande werkzaamheden toe!  ;D
Gr,JP

den dis

dit is mijn roffel met de pegasus velgen.
spijtig genoeg ben ik tot de conclusie gekomen dat ze eigenlijk voor het x70 model zijn.De steekmaat is net iets te breed aan de voorzijde en de banden zijn 225 45 17(potenza) dus ook iets te breed voor een 850. Als er iemand nog velgjes (17") heeft staan voor een 850 en wilt ruilen stuur maar even een pb tje
Spijtig genoeg was ik dinsdag niet bij et geraakt maar het zal voor vrijdag zijn.Dan komt er een nieuwe powerflex motorsteun op.
over de achterlichten ben ik nog aan het  twijfelen,ik vind het niet misstaan op de rode kleur.

daytonawim

den dis

walter leever

Staat mooi joh die Pegs. :eusa_clap:

dan ben ik bang dat de mijne helemaal niet meer vooruit wil,met mijn 18" :eusa_shhh: