Technisch vraagje

Gestart door T5eRwin, 26-07-2010 10:17:36

Vorige topic - Volgende topic

T5eRwin

Hey Mederoffelaars en Techneuten,

Ik heb volgens mij iets heel bijzonders dus leef jullie uit.

Het gaat om het volgende, een V70 met orginele volvocarcit.

Het gaat om een vodafone abonement HTC-snap telefoon die niet werkt, de carcit vraag wel om een pincode als je die intoetst gebeurt er vervolgens niets.

Wat vreemd is als je een KNP-sim kaart in de HTC-snap telefoon erin doet en je en dan de pincode intoetst werkt het spulletje wel????
Erg vreemd denk ik zo.

Weet iemand van jullie wat er aan de hand is?

Alvast bedankt voor jullie reactie en ben erg benieuwd wat het zou kunnen zijn.

Groet,
T5eRwin

-D©©©L-

Welke toestel gebruik je i.c.m. de volvo carkit ?
De "de pincode", bedoel je daarmee de code waarmee de SIMkaart beveiligd is ?

daytonawim

Ik heb laatst eerst allen BT verbindingen gewist en toen opnieuw aangemeld, en het werkte !

T5eRwin

Hey Techneuten,

Wat een snelle reacties erg prettig ;)

Het gaat om een dubbele sim kaart abonement, dus je steekt de sim in de volvocarcit en zet vervolgens de HTC-SNAP uit, zodra je in de auto stapt.

Het gaat nu even wel om de nieuwste V70, ik weet het die hoort hier niet helemaal thuis, maar deze is van een kennis.

Ik kan eventueel navragen wek type carcit erin zit.

THANKS voor jullie snelle reacties

Groet,
T5eRwin

Walter

de nieuwste V70 heb je de mogelijkheid voor een geintegreerde bluetooth telefoon. Daar hoef je dus helemaal niets uit te zetten, alleen te verbinden. Simkaart kan er ook nergens in. Bij het tussenliggende model kan er een geintegreerde telefoon in zitten. Daar zit dan een losse simkaart in, al dan niet dubbel. Maar als die simkaart erin zit, hoef je niets te verbinden, alleen pincode ingeven.

Tenzij er een losse, achteraf ingebouwde carkit in zit. Dan is het van belang welk type dat is... Is het een bluetooth installatie?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

T5eRwin

Hoi Volvomafia,

Ik heb het nog een keer nagevraagd en je hebt gelijk het het type ervoor, hij heeft de auto afgelopen weekend opgehaald en zei een tijd geleden dat hij een nieuwe V70 had gekocht, sorry :eusa_wall:
Maar zodra je er een Vodafone simkaartje en je typt de pincode valt het toestel weg, doe je er een KNP-simkaartje erin en je typt die pincode in werkt het wel???

Ik heb ook nog gebeld met volvo die zegt dat het in het kaartje zit en ze hadden het over spanning schommeling van 5 volt??
Geen idee wat ik hier mee kan of doen.

Ik ga nog verder zoeken zodra ik iets meer weet laat ik het jullie weten.
Alvast bedankt voor je reactie :)

Groet,
T5eRwin

Walter

ik heb een gelijke installatie met een Vodafone kaartje (het houdertje zit onderin het toetsenbordje van de telefoon) en dat werkt perfect. Het is alleen geen dua sim, maar een sim-only abo van een paar euro.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937