Frenkyvee stelt zich aan de "roffelaars"

Gestart door frenkyvee, 28-07-2010 11:36:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

frenkyvee

Beste Roffelaars,

ik wil me even voorstellen, mijn naam is Frank en ik ben sinds een half jaar in bezit van een rode Volvo 850 Estate '95. Dit als tijdelijke vervanging van onze  Citroen Picasso.

Tijdelijk........we hebben de Volvo nog altijd en zijn van plan er de eerste tijd nog mee door te gaan rijden omdat hij ons zeer goed bevalt. Ondanks zijn 328.000 KM rijdt hikj perfect, veilig gevoel en wat een power.

Ondertussen we al besloten de 850 te vervangen door een V70.

De afgelopen half jaar heb ik al het volgende gedaan/vervangen aan de 850:
- homokineten,
- remschijven/blokken voor,
- termostaathuis,
- achterlicht-units,
- schokbrekers,
- dakrails,
- en grote beurt gegeven.

Dit alles heb ik gedaan met de hulp van jullie, tips & tricks opgezocht op het forum en begonnen met sleutelen. Thnxs to all!!!
A propos, ik wist dat ik dit moest gaan doen toen ik de auto kocht, was de prijs ook naar. Op deze manier leer je wel de 850 kennen als een auto waar gemakkelijk aan gesleutel kan worden.

To do listje, CruiseControl aan het lopen krijgen. ODBI geeft steeds 1-1-1 aan, met andere woorden geen probleem  ???

Bij deze zal ik het even laten, heb ik iets om te posten, kan ik ergens mee helpen, zal ik dit graag doen.

Mvg
Frank


The Saint

Welkom op het forum Frenky, en veel geluk met je 850 en zijn opvolger..  :D
No shirt no shoes, no pinball

henry classic v70

Welkom Frank, dan kun je die Picassso nu dus aan de muur hangen ;D
Dat had eens andersom moeten gebeuren; Picasso als tijdelijke vervangen voor een 855/v70.....dan was dat echt wel tijdelijk gebleven ;)
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

den dis

welkom op het forum
wanneer komen de fotos

marnixdev

Hoi, welkom.

Zo is het bij mij ook begonnen ja even tijdelijk een 850 ;D. Inmiddels staat hier een s70 voor de deur (naast de 850)

Gr Marnix

V70geRwin

Nog een rode uit 95, welkom!
Heb je nog foto's?  ;D