Sem's S70 2.5T.... Vaarwel.. & Welkom..

Gestart door Sem, 28-07-2010 14:09:03

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Oftewel, het is gewoon goedkoop!
Mooi dat het trillen voo elkaar is Semmie, nu je dashboard nog een keer doen! ;)

Sem

Zo..  Ik kan t niet meer voor me houden. Ik heb iets gekocht wat ik al 10 jaar wilde doen, maar wat nooit haalbaar voor me was. (is)
Na het zien van de Film "RONIN" met Robert de Nero etc.. ben ik 10jaar geleden verliefd geworden op de Audi S8 type "D2". (eerste model nog.. Toen Audi's nog mooi en ingetogen waren)

Eindelijk is het dan zover... Ik heb er één en jawel! Een handgeschakelde!  :eusa_dance: Ik kon de auto er scherp kopen, omdat hij wat schade had. Helaas is het wel iets meer dan wat schade, want ondanks dat de vorige eigenaar een liefhebber was is hij er niet netjes mee omgesprongen. Je zou bijna denken dat deze regelrecht uit de scene van "RONIN" komt.. allemachtig wat een krassen en deuken. Gek genoeg zien de 18inch "Avus" velgen er prima uit.

Technisch is de auto ook erg goed en dat is ook de grootste reden waarom ik dit aandurfde. Schades zijn best de verhelpen met wat gebruikte onderdelen, maar als er technisch wat aan een A/S8 mankeert, nou.. berg je maar!  :o  Ik heb al twee gebruikte portieren gekocht en een "dubbelglas" ruit voor de bijrijders kant. Ik zal de auto binnenkort helemaal gaan strippen, want er zal een nieuwe laklaag overheen moeten. Tips zijn enorm welkom en als iemand een goed(koop) adres weet die kan spuiten etc.. dan hoor ik dat graag!  Ik zal en mag hier verder geen dingen bijhouden over deze auto, maar ik wilde het wel even kwijt. De rest zal op het Audi Forum worden geplaatst.  Ik ben echt zo blij als een kind en het ding rijdt echt zoooooo enorm goed! Als je de auto ziet zou je dat niet zeggen.  :)  Hier even wat foto's.

p.s. Voorbumper in puin, rechterportieren in puin (zijn al ander voor) en (jaloezie)kras van voor tot achter over de gehele linker kant. Verder werkt alles! alle electronica is zo ver ik heb gemerkt in orde..  :eusa_pray:

Oja..  Foto's geschoten door Tedtie....  ;D

rogerV701998

Mooie auto. :eusa_clap:

Weet je zeker dat deze niet in Ronin gebruikt is? ;D

thuur

Very nice! 8)

Je mag het BLOG hier ook wel bijwerken hoor ;D

Gr :eusa_clap:

Thijssie!

Pieperdepiep ***** apparaat! Heel gaaf speelgoed...

Ik krijg er hebbe hebbe hebbe van ;D

maartendeb

Wow tegek zeg! :eusa_drool: Wie wilde nou niet een S8 na Ronin. "Can you tell Vincent what it is you'll need?"  8)

Sem

Citaat van: maartendeb op 17-02-2011 13:20:40
Wow tegek zeg! :eusa_drool: Wie wilde nou niet een S8 na Ronin. "Can you tell Vincent what it is you'll need?"  8)
:eusa_clap:

daytonawim

Nice ride, enne kijk goed naar de tip van Thuur, want ben zelf ook heel benieuwd naar je klussen en vooral je ervaringen met deze "slee"

Mijn "baas" heeft nu nog een S8 met zo'n 10 cylinder er in, moaa wat een sound zit er in die bak.

Easterboy

Whaaaaa, gaaf ding! Audi is niet mijn merk, maar deze is wel errug stoer zeg! :eusa_drool:
Gezien ik niet op een audi forum ga kijken maar wel de vorderingen van de auto wil volgen, ben ik groot voorstander om dat ook hier bij te houden.. ;D

Thijssie!

Citaat van: Easterboy op 17-02-2011 13:25:52
Whaaaaa, gaaf ding! Audi is niet mijn merk, maar deze is wel errug stoer zeg! :eusa_drool:
Gezien ik niet op een audi forum ga kijken maar wel de vorderingen van de auto wil volgen, ben ik groot voorstander om dat ook hier bij te houden.. ;D

Ik ook!!! :eusa_angel:

Ahhh toe.......mag het moderators?? :eusa_shifty:

daytonawim

Thuur zegt dat het mag, das toch een "mod"

Thijssie!

Citaat van: daytonawim op 17-02-2011 13:33:35
Thuur zegt dat het mag, das toch een "mod"

Ik weet niet of ik dat serieus moet nemen doordat hij een lachende smiley in zijn reactie zet, vandaar... :)

)()()sT

WOW!!!

Daar gaat je CY  ;D ;D
Hou je de S70 dan wel nog voor de goedkoper kilometers?

Teddy81

Hehe!! ;D

Ik zat al te wachten wanneer je het wereldkundig zou gaan maken!
Mooie wagen Semmie, rijd goed, voelt lekker strak en optisch wordt het weer een pareltje!!

Geef hier anders op zijn minst even een linkje naar je topic op het Audi forum! ;)

GeertG

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)