Waar koop je een "bra" en wat mag ie kosten?

Gestart door Sem, 30-07-2010 18:56:12

Vorige topic - Volgende topic

Sem

Citaat van: henry classic v70 op 30-07-2010 20:58:30
Citaat van: verburgh op 30-07-2010 20:47:43
Zeker niet  failliet, het is de grootste car styler van NL

Nou, carstyler, zo'n bra vind ik nou net geen style.....

Mooi is idd anders... wel leuk en echt amerikaans. Op mijn kleur en uitvoering vind ik het best leuk. Volgens mij heeft Jeff alleen beschadigingen op de motorkap, omdat er vuil tussen gaat zitten en dit gaat schuren. Weet niet of dit komt, omdat hij z'n auto te weinig wast of omdat dit gewoon snel gebeurd.

animalT5R

Sem,
Misschien eerst een ''proef-bra'' van Húnkemuller?

:eusa_whistle:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

henry classic v70

Niet doen Sem, kan echt niet..... :eusa_snooty: en inderdaad hoeft er maar iets van stof (fijn zand) onder te komen en je hebt schuurplekjes
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Leg maar eens een klein magneetje op een goed schoongemaakt plekje op je motorkap en schuif dat maar eens zachtjes heen en weer, moet je eens kijken hoe het daarna eronder uit ziet.  Hetzelfde effect heb je met een bra ook, alleen dan erger.  Dus als je graag een spuiter wilt vereren met jouw auto, dan zou ik het zeker doen.

animalT5R

Felipe en Ivo hebben ook met een bra gereden,die heb ik niet gehoord over krassen oid.
Misschien dat die hun mening en werkmethode kunnen geven over de bra?

daytonawim

Sem

Citaat van: Dirk342 op 31-07-2010 05:25:56
Leg maar eens een klein magneetje op een goed schoongemaakt plekje op je motorkap en schuif dat maar eens zachtjes heen en weer, moet je eens kijken hoe het daarna eronder uit ziet.  Hetzelfde effect heb je met een bra ook, alleen dan erger.  Dus als je graag een spuiter wilt vereren met jouw auto, dan zou ik het zeker doen.

Bij de "bra" is het natuurlijk geen kaal magneetje, maar zit er een stukje stof onder... toch.. als je dat niet schoon houd zal het idd vast krassen maken...

Sbv

gewoon niet erop zetten

beetje reen met zand erbij dat schuurt ook wel lekker. Opspattend water met zand...

M a r c

Ik heb geen last van krassen.... maar rij er dan ook niet maanden mee rond. Gewoon plaatsen als je ergens naartoe moet en zonder de neus vol insecten wil aankomen, aldaar demonteren en pas weer monteren als je terug gaat rijden. Ik zie het niet als een stylingselement maar als een nuttig ding.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mehn

Citaat van: animalT5R op 31-07-2010 10:01:31
Felipe en Ivo hebben ook met een bra gereden,die heb ik niet gehoord over krassen oid.

Dan heb je niet goed gelezen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sem

Citaat van: mehn op 31-07-2010 12:20:31

Horen en lezen zijn twee verschillende dingen...  :eusa_shifty:

MarkoC70T5

Ik heb een panter bra via Ebay gekocht en ben er na een jaar nog steeds erg tevrede over.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Jeff

European Tuning Sem heeft die dingen ook wel liggen!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

fearless

Op de 850 had ik dus zo'n Bra (Volgens mij als 1e, en ow ow wat vond iedereen hem lelijk.) Nooit last gehad van krassen. Ding heeft er toch geregeld een week achter elkaar op gezeten.

Ik had er 1 van IPD, pasvorm daarvan was super. Heb dat ook wel eens anders gezien. Denk dat als je zo'n loszittende BH neemt dat je wel krassen krijgt. Een vrouw met cup A draagt ook geen BH met maat D.

animalT5R

Citaat van: mehn op 31-07-2010 12:20:31

Citaat van: fearless op 01-08-2010 15:29:08
Op de 850 had ik dus zo'n Bra (Volgens mij als 1e, en ow ow wat vond iedereen hem lelijk.) Nooit last gehad van krassen. Ding heeft er toch geregeld een week achter elkaar op gezeten.

Ik had er 1 van IPD, pasvorm daarvan was super. Heb dat ook wel eens anders gezien. Denk dat als je zo'n loszittende BH neemt dat je wel krassen krijgt. Een vrouw met cup A draagt ook geen BH met maat D.

U zei ...