LekkeRRRR's oprisping

Gestart door LekkeRRRR, 26-02-2004 01:58:51

Vorige topic - Volgende topic

LekkeRRRR

Even verandering aanbrengen in de bewegingloosheid van deze weblog gedurende lange tijd.

De aanschaf van een aantal 850-folders anderhalf jaar geleden is onderhand gierend uit de klauwen gelopen. Onderhand bevat de collectie meer dan 1600 Volvo folders uit alle landen en van alle types. De nadruk ligt nog steeds op de 850-serie.
Deze folders vormen nu de basis voor de, naar verwachting, groeiende collectie bijeengebracht op de site van Uncle Olav. (www.uncle-olav.com)

Naast brochures probeer ik continue leuke volvo gadgets te bemachtigen. Met twee items, die ik de afgelopen maand heb kunnen aanschaffen, ben ik zeer content:

Het eerste item is een mesje met ingegraveerd 850 GLT dat ik op een zweedse veilingsite kocht:

Het tweede item is een horloge dat ik mocht overnemen van onze oud-clubvoorzitter Marcel.

;)/jan

LekkeRRRR

Vanavond bezorgd door de postbode hier:

;)/jan

elianmars

Emiel

:o

Mooi! Nu nog leren snowboarden zeker?

thuur

Wow! Daar heb je weer wat prachtigs uitgehaald zeg :eusa_clap:

Gr 8)

Walter

<<jaloers>> Hihi mooi Jan!!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Ben

Jeetje Jan, je gaat toch geen gevaarlijke dingen uithalen met dat mooie plankje :)

LekkeRRRR

'k Houd het maar bij twee latjes. Dit lijkt me helemaal geen fijn vervoermiddel op mijn oude dag. Deze gaat aan de muur op naast het andere volvo spul...
;)/jan