CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

;D Doe het niet snel maar als Mark nu nog even snel is en naar de Brezan hobbelt voor wat kabels (rest heb ik hier wel liggen) dan wil ik eventuel wel mezelf de 2e kerstmorgen opofferen om de zooi erin te maken.  Moet Mark wel even naar Nijmegen willen komen natuurlijk.

Ik ga in ieder geval niet te lang door 's middags want a) moet nog het eea uit een auto slopen voor de KBM hier, en b) Jeff heeft zojuist voor ons beide een tafel gereserveerd 's avonds met een 5-gangen diner.  Yummie ;D

Doet tie goed die gozer van mijn poen ;D ;D

maruska

hahaha, gheen overhaaste dingen hoor Dirk en Sander :)
eerst nog even rustig van de vrouw+vrije avond genieten. filmpje, chippie.. morgen weer een dag, en de 27e zien we wel. ik maak er liever goed de tijd voor, dan overhaast en onverlaat. haastige spoed, is bier wat je keel in moet :)

alvast goede dagen iedereen, en voor een hoop mensen : tot donderdag !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

UserID6342

Het is niet zoveel werk Mark, valt allemaal wel mee want je kunt de oude kabels gewoon laten liggen.  Heb je absoluut geen last van.  De doorsolderingen is ook met een half uurtje gebeurt en de kabels een beetje uit zicht werken idem.

mehn

Citaat van: Sbv op 24-12-2012 07:13:22
De B-kant is ook niet uit te lezen, andere ECU erin gehad, zelfde verhaal. We hebben het ODB-1 paneel van Andre erin gehad, daarmee is de A-kant wel gelukt, de B-kant ook niet.

Ook niet met lopende motor?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sbv

Citaat van: mehn op 24-12-2012 16:41:26
Citaat van: Sbv op 24-12-2012 07:13:22
De B-kant is ook niet uit te lezen, andere ECU erin gehad, zelfde verhaal. We hebben het ODB-1 paneel van Andre erin gehad, daarmee is de A-kant wel gelukt, de B-kant ook niet.

Ook niet met lopende motor?
Niet getest, enkel met contact op stand II

maruska

kan ik dus nog proberen met mijn eigen apparaatje..
T-5R

maruska

En zo gaan we weer een nieuw jaar in. Ik wens iedereen een mooi jaar toe. Komende dagen eens alle lampjes nalopen van de schakelaars, want die doen het al een tijdje niet, en dat begint toch wel te vervelen ;D

En zoals altijd geeft nieuwjaar viering weer wat gezelligs..

we hebben er weer 1 erbij :

kwaad ? nah.. dat stadium zijn we inmiddels wel voorbij. maar het is weer sneu om sochtends te zien als je vol spanning naar buiten loopt.

We gaan gewoon verder, niet teveel bij stilstaan.
T-5R

Sbv

Die veeg zat er overdag ook al op toen we met de achterlichten van de automaat bezig waren. Ik dacht datje deze al gezien had

arjen850

Citaat van: maruska op 01-01-2013 18:54:12
En zo gaan we weer een nieuw jaar in. Ik wens iedereen een mooi jaar toe. Komende dagen eens alle lampjes nalopen van de schakelaars, want die doen het al een tijdje niet, en dat begint toch wel te vervelen ;D

En zoals altijd geeft nieuwjaar viering weer wat gezelligs..

we hebben er weer 1 erbij :

https://dl.dropbox.com/u/77976372/Photo%2001-01-13%2012%2059%2003.jpg

kwaad ? nah.. dat stadium zijn we inmiddels wel voorbij. maar het is weer sneu om sochtends te zien als je vol spanning naar buiten loopt.

We gaan gewoon verder, niet teveel bij stilstaan.

Wellicht nog eruit te polijsten? Is verder naar beneden nou je dorpel kaal? :eusa_think:

maruska

ah, nee dat niet. is dan waarschijnlijk van een andere auto, erg jammer.. want hij is niet echt oppervlakkig :)
T-5R

rifwachter

Dat is zeker een fijn begin. >:(

Zouden jullie niet eens moeten verhuizen, iets met grote garage?   ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

maruska

jij woont te ver weg rene, anders had ik wel een paar ideeen ;D
T-5R

Sbv

Maar een mooie klusloods vinden in 2013

Bouke

Dat is nou weer jammer Mark :-\

R.Bijl

Kom toch in het mooie groene hart wonen!

Anyway, wel weer balen Mark!!!
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....