CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

maruska

klopt, daarom ben ik ook zo verbaasd.. ik weet dat anderen een stuk goedkoper uit waren, maar daar is wel gevuld (ook al bleek er dan een lek te zitten..) dus of het nou de vakonkundigheid is geweest, of dat iemand een wild guess heeft gedaan.. voorlopig hou ik die centen in mn zak, totdat ik weet wat er echt moet gebeuren. overigens ben ik hier lokaal nog niets kwijtgeweest aan de 2,5 uur durende diagnose.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

maruska

Vandaag de auto weggebracht voor de airco.. bleek alleen maar de vulring bij de magneetpulley te zijn.. ze zijn er wel een tijd mee bezig geweest zei de garagehouder.. morgen maar eens onderhandelen over de prijs. En het feit waarom ze een proefrit moeten maken.. Toch maar eens een gedowngrade ECU aanschaffen wellicht.. 2B continued
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 17-08-2010 22:16:00
Vandaag de auto weggebracht voor de airco.. bleek alleen maar de vulring bij de magneetpulley te zijn.. ze zijn er wel een tijd mee bezig geweest zei de garagehouder.. morgen maar eens onderhandelen over de prijs. En het feit waarom ze een proefrit moeten maken.. Toch maar eens een gedowngrade ECU aanschaffen wellicht.. 2B continued

Gewoon een paar vacuümslangetjes lostrekken voordat je 'm daar achterlaat. Dan is-ie ook niet snel meer  ;D

maruska

zoo, vandaag de koelkast opgehaald. bleek inderdaad alleen maar de ring van de pulley te zijn. schade : 700 euro minder dan de airco check meeting mensen. slordig, al zeg ik zelf.. ze hebben daar dus niet even gecheckt of het systeem an sich goed is. en de lekkage die je ziet ? dat spul kun je jaren later nog terug zien, zo blijkt..

op naar de bestellijst voor verdere opknap ! ;D
T-5R

maruska

weer een update'tje..
net de gisteren bestelde spullen binnengehad van onze forum vriend in het zuiden die eigenlijk niet aan het werk is ;D
op de onderstaande foto :
rotor en verdeelkap Bosch
Denso iridium bougiesetje
Magnecor bougiekabels
MSD Bobine
HD schokdemperschotels, veerschotelrubbers, en reactiestangen

we kunnen dus weer aan de slag morgen in het Breda'se

T-5R

UserID6342

;D Leuk setje ;D Voor het leuke werk gaat tie naar Breda en voor die sh*tklussen komt tie hier, whoehahaha ;D ;D

maruska

mja, Breda.. M**rg*st*l..
Morgen de auto op de brug bij Cees ;D
T-5R

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 20-08-2010 11:10:42
;D Leuk setje ;D Voor het leuke werk gaat tie naar Breda en voor die sh*tklussen komt tie hier, whoehahaha ;D ;D

;D ;D

maruska

paar update's.. diverse werkzaamheden voor de vakantie gedaan..
- de airco werkt inmiddels als een vriezer..
- tijdens de vakantie waren mijn voorbanden (januari 2010 :-\) zo erg gecupt dat ik de grip begon te verliezen -> 2 nieuwe P Zero Nero's erop, en vierkant laten uitlijnen in Frankrijk
- vacuumslangen vervangen; turbo druk kwam niet meer op, dus ook nog voor de vakantie het hele torentje voorzien van nieuw blauw; en voila, de turbo weer aan het gieren :)

komende tijd op het programma :
* setje velgen halen bij Dirk
* kijken of de reverse IC die Cees heeft, ook iets voor mij is :P
* nieuwe achterbanden+reserve -> tijdens de rit terug naar huis, in NL, zwiepert gemaakt op de snelweg.. lekke achterband (gescheurd). na monteren van reservewiel, voorzien van wat wd-40 langs de rand, begon die bellen te blazen.. -> ook vervangen dus.. 5 nieuwe bandjes.. het moet maar ;D
* xenon kit repareren/nieuwe kopen; op vakantie hielt de linkervoorlamp er mee op.. nu heeft de garage bij de APK er een 35 ipv een 50 W set ingezet :-\.. tevens vervangen van de mistlampen, en wellicht de groot licht ook...

mucho to-do !

ff kiekjes van vakantie erbij ;D

hier het makkelijkste stukje offroad die de k%t tomtom aangaf

naar de top van de Mont Ventoux

en de mooie schaduwwerking

T-5R

UserID6342

Citaat van: maruska op 14-09-2010 08:04:03
hier het makkelijkste stukje offroad die de k%t tomtom aangaf
http://i52.tinypic.com/2s77zf5.jpg
Wel een hele mooie foto Mark !

maruska

:D thanx Dirk... echt, dat stukje, snelle route dus, ging over modderpaden, zandwegen en rotspartijen.. nooit geweten dat mijn banaan ook XC ambities had ^^
T-5R

Auk

Hmm ja, lang leve TomTom! Werd in Zweden dit jaar, met m'n nieuwe lak, ook over dat soort wegen gestuurd. Staat dan in de TomTom als "verharde weg" geprogrammeerd...

Levert wel mooie plaatjes op, mooie banaan Mark, leuke lijst ook maar zo blijf je in ieder geval lekker bezig.
Auke
Volvo. for life

cas

mooie piccas!!

reactie stangen??  ik moet ook wat daar gaan veranderen .... ik hobbel.. na een flinke klap op de binckhorst bij het inrijden van parkeervak. de waterafvoer  tussen de weg en parkeervak is extreem gestoord diep!  

grr.....

morgen proberen of het misschien wat balanceren is.

goed dat je airco het gehouden heeft!!

laterrrrr  ;)

ps. ging jij je draagarmen niet doen ook? orign volvo? kost da? misschien ook maar preventief een keer doen..... maarja. dan eigenlijk misschien ook meteen die andere.... reactiestangen? veerschotels? getsie... hoe weet ik wat op is van dit alles.  schokbrekers wel. en dan die houders vast ook wel.

ach... ff snel meeten maar met Ons Gele gezelschappie :-)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

maruska

vergeet onze snelle zwarte vriend niet he ;D
T-5R

cas

Citaat van: maruska op 15-09-2010 21:17:00
vergeet onze snelle zwarte vriend niet he ;D

ooo!! jep.... hihi...

waarom jij die reactiestangen gekocht?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....