CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

maruska

Thanks Jeroen !

Vwb de wisselaar :
er zit dus een maar aan het verhaal. Sommige modellen (de vroegere reeksen) hebben geen gaten waar de bevestigingsbeugel voor de wisselaar in past. Ik heb net de complete linkerkant leeggemaakt, en ik heb ze dus ook niet  ??? Ook de andere banaan nog gecheckt, maar daar lijken ze ook niet te zitten. Ik ga maar eens kijken of ik die ga maken, of dat ik de mooie ruimte daar ga gebruiken voor een car-pc. Iig redelijk wat ruimte, en de warmte valt ook mee. Plus : Ik kan allerlei rand apparatuur aan de rechterkant kwijt ( GPS/Wifi/etc).
Vooralsnog vaag dat de cd-wisselaar-houder-beugel niet past.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

maruska

En na een weekje Chiquita te hebben achtergelaten, gisterenavond weer opgehaald. Man, wat rijdt dat anders dan een focus huurauto op diesel :)
Wel weer een minder puntje. Vannacht nog even langs het Erasmus MC gereden, en daar is de parkeergarage dus echt butt. dankzij een niet gemarkeerde stoep/verhoging, en slechte verlichting, een dikke schaaf/buts op de rechtervelg. Foto's volgen nog, maar had er goed de balen in.
Toch maar naar huis door, en proberen te vergeten. De eerste kras doet altijd pijn..

Kom ik thuis..
Krijg ik weer een oud euvel
Linker spatscherm GVD wéér over mn band heen (binnenzijde spatscherm, aanhechtingsrand modderkuip (3e inmiddels en ook alweer kapot)). Gok dat de vering links weer ingezakt is. Via de normale weg maar weer eens verhaal halen. Maar ik ga zeker nadenken over het vervangen van de veren voor. Dit gaat gewoon niet langer.
T-5R

triton

Citaat van: maruska op 06-05-2012 11:15:13
En na een weekje Chiquita te hebben achtergelaten, gisterenavond weer opgehaald. Man, wat rijdt dat anders dan een focus huurauto op diesel :)
Wel weer een minder puntje. Vannacht nog even langs het Erasmus MC gereden, en daar is de parkeergarage dus echt butt. dankzij een niet gemarkeerde stoep/verhoging, en slechte verlichting, een dikke schaaf/buts op de rechtervelg. Foto's volgen nog, maar had er goed de balen in.
Toch maar naar huis door, en proberen te vergeten. De eerste kras doet altijd pijn..

Kom ik thuis..
Krijg ik weer een oud euvel
Linker spatscherm GVD wéér over mn band heen (binnenzijde spatscherm, aanhechtingsrand modderkuip (3e inmiddels en ook alweer kapot)). Gok dat de vering links weer ingezakt is. Via de normale weg maar weer eens verhaal halen. Maar ik ga zeker nadenken over het vervangen van de veren voor. Dit gaat gewoon niet langer.

Toch maar een keertje langs de weight watchers ?  :eusa_whistle:
Professioneel raddraaier

maruska

nah, daarvoor heb ik juist de sportvering gekocht.. ;D
T-5R

MrCain

Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

knoopie

Dat noemen ze weer welkom thuis.....

Wat een ellende man.... :(
Sterkte er mee!

;)

henry classic v70

Da's smerig Mark, een vette beschadiging in de velg (ken het gevoel)
En wat betreft linksvoor.......... man wat ben je daar al een tijd mee aan het kl*ten, is dat niet vanaf 2010 :eusa_think:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Citaat van: henry classic v70 op 06-05-2012 13:21:15
Da's smerig Mark, een vette beschadiging in de velg (ken het gevoel)
En wat betreft linksvoor.......... man wat ben je daar al een tijd mee aan het kl*ten, is dat niet vanaf 2010 :eusa_think:
Een week of paar dagen voor de kerstboommeeting in 2010.  De kerstboommeeting was de 27e, sterfdag van Winfried....

R.Bijl

alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Bouke

maruska

zekers Bouke, had ze ook graag echt heel gelaten. De schade heb ik vanmiddag nog eens bekeken aan de velg, "gelukkig" zit alles aan de rand. Mn spatscherm wordt nu echt krokant..
T-5R

maruska

Zo, voor het eerst de handbak niet door de keuring heen. Op zich geen heftige dingen gelukkig.
the results :
1. De afstelling van de koplamp was niet goed, en de hoogteverstellingschakelaar moet eruit omdat die niet werkt. Kwestie van de oude pinnen erin terug, even af laten stellen en voila. Mooi werk voor zaterdag aanstaande.
2. De Meyle HD draagarmen voor zijn aan vervanging toe. Dat is wel wat vaag, want die zitten er nog niet eens zo lang onder. Ik gok dat ze niet eens de 20dkm halen, en misschien nog wel een stukje minder. Arm is goed, rubber is slecht. Dan wordt het even wikken.. Nieuwe gewoon erin en weer toeteren, of de rubbers erin vervangen.

Ik heb wel op de Meyle site gelezen dat je 4 jaar garantie op artikelen hebt, dus eens zien op welke manier die garantie werkt. Heb al gehoord dat ET dicht is, en dat hoor je alleen via de telefoon geloof ik, dus op zoek naar een ander adres. Zou ook de Volvo versie kunnen monteren, maar ben eigenlijk wel te spreken over de Meyle HD's. Die slijtage zal vooral komen door de stugge vering.

Voor de rest was de apk nog geen 8 minuutjes.. Glansrijk voor de rest, zoals het hoort ! ;D
T-5R

Sbv

Zet er lekker originele in, tenzij je van Meyle andere krijgt

Taranis

Hoe kun je te spreken zijn over Meyle HD's als ze de 20.000 km niet eens halen? :eusa_shifty:

Ik zou al niet blij zijn als ze de 2 ton niet halen...

knoopie

inderdaad eerst proberen via de garantie en de reactie van hun effe afwachten