CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

maruska

ik gok eerst even de kachelweerstand. aangezien hij wel echt gewerkt heeft. Dit is eigenlijk de eerste keer dat hij het niet meer doet. Maar we sluiten even niets uit..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

triton

Moeten jullie niet sleutelen?
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Professioneel raddraaier

triton

Mooi dat er weer leven in komt , zit er al schot in of zijn het puur allemaal kleine dingen die jullie moeten doen?
Professioneel raddraaier

elianmars

Citaat van: maruska op 22-12-2012 09:04:51
we zullen er de volgende keer rekening mee houden dat je wilt mee eten Marcel ;D

;D

Daar gaat het niet om, hoor. Ik vind het sleutelen en de gezelligheid gewoon leuk ;)

Sbv

Citaat van: maruska op 22-12-2012 09:07:11
ik gok eerst even de kachelweerstand. aangezien hij wel echt gewerkt heeft. Dit is eigenlijk de eerste keer dat hij het niet meer doet. Maar we sluiten even niets uit..
Straks eens in mijn archief kijken of ik die nog heb liggen en eens testen of dat het winnende antwoord is. Zekeringen zal ik ook nalopen, ik kwam ergens wat tegen dat die het ook nog zou kunnen zijn

Bouke

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-12-2012 18:57:28
Citaat van: CeesvanGils op 21-12-2012 18:33:53
...en heeft bouke de wagen weer geel gekregen ;D

Oh ja? Waar zijn de foto's dan? :eusa_snooty:
Ik had geen camera meegenomen :eusa_doh: maar Mark heeft wel foto's gemaakt :eusa_shifty: toch :eusa_think: de motorkap is vast weer mooi CY geworden :eusa_dance: Het dak moet nog gewassen/geschoffeld worden net als de rest van de CY-tuin :eusa_whistle:

Remko

maruska

lol @ Bouke :)

ik denk dat daar nog ongerepte en niet gedefinieerde beestjes op leven Bouke.. dat dak moet gewoon een biologisch wonder zijn !

pics zal ik zomenteen even doen, heb er welgeteld 2 ! hahaha

@Marcel : we know, just feeding you ;D
T-5R

Sbv

Zojuist de auto maar eens buiten gezet en de hogedrukspuit erop gezet. Het dak is weer een stuk toonbaarder en meeste groene prut is er inmiddels af. Nu mag het lekker gaan inwerken in de regen allemaal.

Voor het snelle wassen en een rondje gereden en ik kreeg een flashback naar een zwarte S70R met een JT uitlaat systeem wat een *#%$*^%$ herrie maakt dat ding zeg  ;D.
Het was maar klein rondje eigenlijk om koelsysteem wat te ontluchten. 2 maal gestopt om er wat bij te doen en momenteel lijkt het redelijk op peil te blijven. Alle leidingen die we los gehad hebben zijn ook zowaar nog dicht.
Vanmiddag/avond eens kijken of ik nog wat met de electro kan of als ik me verveel eens kijken of het dak nog wat toonbaarder kan worden met klei en wat polish.

Airbag lampje is denk ik sleepcontact of een los contact van bij passagiers airbag. Lambda lampje denk ik zelf een klein vacuüm lekje(kniestukje naast inlaat spruitstuk bijv.). Uitlezen is me nog niet gelukt(ook niet geprobeerd overigens).

maruska

uitlezen wordt een lastige sander, als je dat pinnetje erin steekt, dan licht het rode lampje al op. volgens mij is een contact massa punt van dat kabeltje wat eraan vastzit los.. het huisje moet eens goed dichtgemaakt worden, ik heb de losse componenten nog.

lekker bezig.. weet je zeker dat je geen automaat met JT wil ? ;D
hoe vindt je zn vermogen btw ?
T-5R

Sbv

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE geen JT systeem meer. Gewoon lekker standaard demper eronder dit trek ik echt niet. Op het stukje snelweg maar in de 3 gezet

Power volgens mij best wel redelijk, niet echt erg veel doorgetrokken moet ik zeggen

Electra....niet gekeken nog eigenlijk. Het zou best wel een algeheel massa probleem kunnen zijn. Wat overigens ook wennen was, waren de remmen, of eigenlijk het gebrek aan. 280 remmen is even wennen als je van 320 komt en dat gewend bent

beunmaat

Je weet het Mark, ik ruil mijn ferrita zo met je om voor die dubbele pijp ;D

maruska

wouter, daar moesten we het maar eens over hebben...
T-5R

elianmars

Citaat van: Bouke op 22-12-2012 10:58:43
Het dak moet nog gewassen/geschoffeld worden net als de rest van de CY-tuin :eusa_whistle:

;D

Taranis

Citaat van: Sbv op 22-12-2012 12:52:14
Wat overigens ook wennen was, waren de remmen, of eigenlijk het gebrek aan. 280 remmen is even wennen als je van 320 komt en dat gewend bent

Jij bent echt zooooo voorspelbaar ;D Er is er, behalve je eigen auto's, 1 auto waarbij je daar niet op loopt te mopperen? :P

Maar uh, wordt dit uitbreiding van de Sbv-collectie? :angel: