Jaaaaaaaaaaaaa, eindelijk ZE IS GEBOREN

Gestart door Boeijke, 07-08-2010 13:05:17

Vorige topic - Volgende topic

Viper850

:eusa_dance:

Nu nog wachten tot hij gebruikt kan worden!

850 20v

Van harte! Wat een wonder hè.

teddy

van harte boeijke en mariska

Boeijke

De foto van de 20 weken echo.

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

daytonawim

Groeit flink man, tijd om naar een ruimere auto opzoek te gaan :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Wout309t

Gaaf man! Mijn beste maat en z'n vrouw verwachten deze week de 1e... Was ook nogal moeizaam, man man wat een ellende. Kan me wel inleven in je blijdschap!
2011 V70 2.0T R-Design MT

Joris_Scholte

Gefeliciteerd Willem-Jan!

Chris

Gefeliciteerd! Heel veel geluk gewenst :).

StefanCJ

Gefeliciteerd! Veel geluk straks!  ;)

Ben

Er is ook een filmpje van (die foto is een beetje saai)  :eusa_shifty:
Klik hier: Filmpje

Gefeliciteerd !

Kingfisher

Als ik die verhalen zo lees.... 2,5 jaar/ 3 jaar / 6 jaar. En dan te bedenken dat ik na 4 maanden al nerveus begon te worden  :eusa_shifty:

Anyway; Van harte met de toekomstige aanwinst  ;)
Is het al bekend of het M/V wordt? Wij zijn over een week of 5 aan de beurt, dus we voelen met jullie mee! Geniet er van!

Edit;
Is naam al bedacht? die haden wij al voor ze uberhaupt zwanger was namelijk. Ben benieuwd of wij de enige idioten zijn......  :eusa_shifty:

verron

Van harte gefeliciteerd met deze blijde boodschap  :eusa_clap: Geniet van de tijd die komen gaat! Heb het persoonlijk al drie keer meegemaakt met veel plezier en genot!
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Boeijke

Citaat van: Kingfisher op 06-10-2010 21:18:33
Als ik die verhalen zo lees.... 2,5 jaar/ 3 jaar / 6 jaar. En dan te bedenken dat ik na 4 maanden al nerveus begon te worden  :eusa_shifty:

Anyway; Van harte met de toekomstige aanwinst  ;)
Is het al bekend of het M/V wordt? Wij zijn over een week of 5 aan de beurt, dus we voelen met jullie mee! Geniet er van!

Edit;
Is naam al bedacht? die haden wij al voor ze uberhaupt zwanger was namelijk. Ben benieuwd of wij de enige idioten zijn......  :eusa_shifty:

Nee hoor. Jullie zijn niet de enige idioten. Wij hadden de meisjesnaam al ruim voordat we serieus bezig waren. Jongensnaam was alweer wat lastiger maar dat is ook goed gekomen. En ja...we weten wat het wordt, en nee....we zeggen het niet.

Willem

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Boeijke op 06-10-2010 21:42:42
Citaat van: Kingfisher op 06-10-2010 21:18:33
Als ik die verhalen zo lees.... 2,5 jaar/ 3 jaar / 6 jaar. En dan te bedenken dat ik na 4 maanden al nerveus begon te worden  :eusa_shifty:

Anyway; Van harte met de toekomstige aanwinst  ;)

Edit;

Nee hoor. Jullie zijn niet de enige idioten. Wij hadden de meisjesnaam al ruim voordat we serieus bezig waren. Jongensnaam was alweer wat lastiger maar dat is ook goed gekomen. En ja...we weten wat het wordt, en nee....we zeggen het niet.

Willem

Wij hadden twee jongensnamen en twee meisjesnamen. Tot het laatst wisten wij niet of het jongens of meisjes of jongen en meisje zouden zijn. Wilden we ook niet weten, trouwens  ;D