rubber beschermstrip op achterbumper V70 classic

Gestart door cotton, 11-08-2010 18:36:27

Vorige topic - Volgende topic

cotton

hallo,
ik ben op zoek naar een zwarte plastic/rubber strip die op de achterbumper van mijn V70 geplakt kan worden. (dit om de bovenkant van de bumper te beschermen als de hond in en uit de auto springt) In het boek bij de dealer wordt de strip niet genoemd, terwijl ik een tijdje terug een V70 heb gezien waar wel zo'n strip op zat. Nu heb ik van Timmeh begrepen dat er ook wel een strip van de XC 70 op geplakt wordt.
Weet iemand op het forum of dat inderdaad past? ???

elianmars

Het is inderdaad de strip van de XC.
Past zonder problemen. Ik heb 'm zelf ook op mijn vorige wagen gemonteerd.

)()()sT

Dat ding is toch niet specifiek van de XC? Op een XC zit ie niet ;D

Ik wil eigenlijk toch alleen iets transparants op mijn verse bumper... Ik vind die donkere strip niet zo heul fraai  :eusa_shifty:

walter leever

Past idd gewoon op je wagen(je moet 'm zelf plakken,is die met "visgraatmotief".),heb 'm zelf ook op mijn 855 zitten.

gr,walter.

ps en is dus wel een xc strip(item) ;)

Je bedoelt deze? :eusa_think:

Da's wel handig als je 1 of een paar van deze hebt. ;D

elianmars

Citaat van: )()()sT op 11-08-2010 18:57:30

http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2010/diverse/ace64f86.jpg

Ik wil eigenlijk toch alleen iets transparants op mijn verse bumper... Ik vind die donkere strip niet zo heul fraai  :eusa_shifty:

Toch is het een accessoire voor de XC en niet voor de andere modellen, volgens Volvo. Ik heb 'm bij de dealer als XC strip moeten bestellen.

Ik vond 't niet misstaan op Roetmobiel. Blijft langer mooi dan zo'n transparante sticker. Zodra je daar overheen schuift met iets, zitten er krassen op.

walter leever

Citaat van: elianmars op 11-08-2010 19:04:09

Ik wil eigenlijk toch alleen iets transparants op mijn verse bumper... Ik vind die donkere strip niet zo heul fraai  :eusa_shifty:

Toch is het een accessoire voor de XC en niet voor de andere modellen, volgens Volvo. Ik heb 'm bij de dealer als XC strip moeten bestellen.

Ik vond 't niet misstaan op Roetmobiel. Blijft mooier dan zo'n transparante sticker. Zodra je daar overheen schuift met iets, zitten er krassen op.

Klopt helemaal,en is net zoals die mat(bumperbeschermmat)ook niet veel waard,dit is eigenlijk de enige goede oplossing als je honden hebt of als je veel laad.

gr,walter

Ps de strip is van rubber.

Jeff

Ik wil eigenlijk toch alleen iets transparants op mijn verse bumper... Ik vind die donkere strip niet zo heul fraai  :eusa_shifty:
Je mist een uitlaat Joost, maar wel weer een mooie sticker ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

cotton

iedereen heel erg bedankt voor het meedenken en het geven van advies. Ik ga morgen naar de dealer en bestel een rubber afdekstrip van een XC70. :eusa_dance:

rpakuypers

Kun je dan ook het nummer laten weten van dit type ? Ik zie dat ook wel zitten op mijn vers gespoten achterbumper .........

Groet,
Roger

)()()sT

Mooi, bereid je wel alvast voor op een aardige prijs :D

rpakuypers

Wellicht iets voor een groupbuy .................  ???

Groet,
Roger

walter leever

Ik meen me te herinneren dat de mijne ongeveer 70 euries kostte(nog altijd minder als 't opnieuw laten spuiten van je achterbumper) ;)

Henk855

Klopt helemaal, de strip kost 74 euro inclusief de BTW en is helaas alleen maar bij de dealer te verkrijgen. Erg duur voor een rubber plak sticker.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

henry classic v70

Wat kost eigenlijk zo'n transparante sticker?
Zo'n rubberen strip staat niet op een Sandstone...........
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cotton

n.a.v. de vraag van rpakuypers: ik heb de strip vandaag besteld onder nr. 9491400. Volgens mijn dealert liggen er nog drie op voorraad in Maastricht (alwaar het landelijk magazijn van de importeur zetelt??)
Morgen of maandag zou ie binnen zijn bij Broekhuis Emmen. Kben benieuwd. :eusa_pray: