Inbreker laat aandenkertje achter

Gestart door 27k, 18-08-2010 03:41:02

Vorige topic - Volgende topic

27k

Mijn nachtrust werd net bruut verstoord door het aanbellen van m'n buren.

Bleek dat ze iemand weg hadden zien rennen uit mijn auto en die had de deur open laten staan.
Blijkbaar is door hun komst de dader geschrokken en heeft niet meegenomen gelukkig, ook is er voor zover nog geen spoor van braak.

Wel heeft meneer iets achtergelaten, bestuurdersstoel zit onder de stront................ hoe in de war ben je dan?!

Ga nu werken, hoop dat jullie tips hebben hoe ik dit het beste kan schoonmaken, stoel is van leer.

Alvast bedankt voor het meedenken!  :-\

)()()sT

Ik zeg: gadverdamme!!!

Wat een *** ::)

Gelukkig is het leder, als het stof was  :eusa_sick:

Volvo850 93

Wow kei gek wat een misselijke streek.

Sucses ermee

Mvg Dennie

Lampje

Dat was je kwaaie buurman, die nog boos was van eergisteren, toen jij je tuinafval in zijn kliko dumpte ;D :eusa_whistle:

Kijk ff bij de chemische afdeling van HG, die hebben vast wel leerreiniger, waardoor je niet op zijn lichaamsvloeistoffen hoeft te zitten.

Marc O.

Ik zeg: Mooi DNA materiaal, stel er wat van veilig voor de politie :eusa_sick:

Zonder gekheid, ik zou de stoel eruit slopen en met een tuinslag afspoelen ofzo. Wat een ranzigheid zeg, bah >:(
...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

He gatver... idd stoel eruit schroeven en goed schoonspuiten met tuinslang en sopje.

llinssen

Mocht geur een probleem zijn na schoonmaken: febrèze!
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

combinedforces

Nee geintje, gatverdamme zeg!!! Ook een goede om de geur te laten verdwijnen is gemalen koffie.

tackle

stoomreiniger gebruiken, ben je van de geur en de bacterieen af.

Turbobiker

Zou haast gaan denken dat het iemand van hier is...
De Tussenpaus

bassie81

opvallend wel dat veel mensen hier weten hoe je stront uit leer wegpoetst... Ik zou daar geen enkel benul van hebben, heb er geen ervaring mee  ;D

Gunnar

Boodschappen horen in het koffer.

Eventueel je buurman vragen om de inbreker niet meer zo hard te laten schrikken volgende keer.

Dat waren de twee onzin posts waar ik zo direct op kon komen. Het blijft natuurlijk lullig en ik kan me inbeelden dat je razend bent als je zoiets meemaakt.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

jrkalf

Volgens mij trek peop niet echt in leer, mits de stoel nog lekker in de lederverf staat.

Dat wordt dus:
- poepscheppen
- sopje met dettol
- drogen
- niet meer aan denken.... (de lastigste)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Lampje

Dat wordt lastig als je auto naar Dettol ruikt. Het ruikt dan toch een beetje als een chemisch toilet.

Ik zou 'm gewoon doorverkopen;-)

Citaat van: jrkalf op 18-08-2010 12:10:18
Volgens mij trek peop niet echt in leer, mits de stoel nog lekker in de lederverf staat.

Dat wordt dus:
- poepscheppen
- sopje met dettol
- drogen
- niet meer aan denken.... (de lastigste)

Freakybaby

:-X

Succes met het schoonmaken. Wel een zieke toestand.
Enig idee hoe het komt dat er geen braak sporen zijn? Auto vergeten af te sluiten ofzo? Kan me moeilijk voorstellen dat een junk een auto openmaakt zonder schade om te gaan schijten..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn