0 tot 100 in hoeveel?

Gestart door Dennis, 29-02-2004 23:06:31

Vorige topic - Volgende topic

Entuscan

Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Reitse

Citaat van: TTT242 op 06-03-2004 22:02:07
Ja, ik denk dat ik begrijp wat je wil zeggen.
Dan laten ze de slechtste en de beste tijden weg zodat het gemiddelde juister is. Als ik nog eens goed nadenk was dat iets met wiskunde, kansberekening of statistiek dat de "klokkromme van Gauss" werd genoemd :o
Die Gauss ken ik niet, wat "wij" doen is data zo bewerken dat je er in het ideale geval een normaal-verdeling van kan maken. Op die manier kan je meetfouten vrij snel eruit filteren om zo tot een betrouwbare (naja, 90% zeker) uitkomst te komen.

LekkeRRRR

Kom op Reitse, een Gauss-kromme is een normale verdelings kromme (ja die met zoveel procent binnen 1 keer de standaarddeviatie etc.), dat moet toch in het curriculum statistiek gezeten hebben.

;) ;) ;)

;)/jan

Reitse

de 68-95-99,7 procentsregel bedoel je? ;) En nee Gauss staat niet in mijn statistiekboek...

AEO

Hou meer van 90-60-90...
Alle paddestoelen zijn eetbaar. Weliswaar zijn er paddestoelen die je maar
een keer kunt eten

Spim

TTT242

V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Entuscan

Citaat van: TTT242 op 09-03-2004 20:38:51
Citaat van: AEO op 09-03-2004 07:52:11
Hou meer van 90-60-90...
Wie niet ???
Ikke

Geef mij maar 90->200 any time, wordt het beest pas wakker van (en ik ook ;) )
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Reitse

entuscan houdt meer van piramides? ;)

ed

Ik ben ook lost. Ik denk dat sommige mensen langs elkaar heen praten ;D
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Reitse

Och... Zolang je niet begint over multivariantie-analyse met F-toets, T-toets of ANOVA-testen vind ik het prima ;)

mark20v

Niet te veel over wis-/natuurkunde praten maar gewoon een keer achterlijk hard in de ankers als je 100 rijdt ;)

Daar krijg je pas kriebels van in je buik 8)

Volvo separates men from the boys  

Reitse

da's 100 tot 0, is de andere kant op ;)

mark20v

En ik maar 0-100 hetzelfde is als 100-0 ;D ;D ;D

Ik vind dat goed bochtenwerk en de remmen een auto mooi maken, maar ja als 240 pk hebt dan is keihard optrekken ook niet voor de poes natuurlijk :o
Volvo separates men from the boys  

Peth©oni

en toen weer ontopic aub, dit soort discussies kunnen heel goed in "toch is het zo"........ toch?  ;) ;D