gasklephuis

Gestart door jarivolvo, 21-08-2010 14:38:31

Vorige topic - Volgende topic

jarivolvo

geachte lezers

hier bij heb ik een vraag aan jullie mijn over gasklephuis  doet het soms prima en soms niet.
nu was ik op zoek naar een bedrijf
mijn vraag aan jullie is wat weten jullie van dit bedrijfs,
af  http://www.actronics.nl/

ik wil graag info hebben als dit oke is
bij mijn volvo dealer zijn de kosten wel heel hoog
af kan ik het ook zelf doen ???

mvg grt jarivolvo

arjenT5R

Vervangen is volgens mij redelijk zelf te doen
misha heeft hem geloof ik wel eens laten reviseren?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

rpakuypers

Weet je ook wat er niet werkt ? Is het de aansturing of is hij gewoon enorm smerig waardoor hij slecht werkt ? Als het dat laatste in dan kun je het zelf heel goed schoonmaken (lukte mij ook) en dat bespaart je veel geld ............

Groet,
Roger

rifwachter

Wij als dealer sturen ook wel eens wat op naar hun.

Zijn hier tevreden over.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

wijki

vervangen is goed te doen, alleen de stekker zit achter de startmotor langs maar die kan je er afknippen word zo weer een nieuwe opgezet bij
actronics heb ik ook gedaan helemaal geen probleem ik had hem met 3 dagen weer terug :laugh:

razorx

Welk jaar en welk model wagen heb je?

jarivolvo

mijn volvo is een V-70 uit 2000 Classic echt een prima volvo
heeft pas 180.000km weg
heb nu al een paar keer zelf de gashuisklep schoon
de eerst keer dat ik hem had schoon gemaakt kon ik weer rijden
na zou 7500km heb ik weer het zelfde probleem
nu heb ik hem weer schoon gemaakt en toen ging het al na zou 350km fout,
wat ik toen de was de auto uitzetten en weer aan nu is het probleem al weer zou 200km weg
ook als ik vol gas geef gaat het goed maak oke voor hoe lang??

wat moet ik nu doen mijn dealer hier in spijkenisse wil er gewoon een eigen klep van volvo op zetten
dan weet je zeker dat het heel veel geld kost?

en wil ik met actronics.nl zaken doen dan kan dat niet als particulier,
ik heb geen bedrijf
hoe moet ik het dan doen

mvg jarivolvo

wijki

je kan als particulier wel maar actronics
gewoon even bellen met ze ze werken wel liever met een bedrijf ,
maar als je even belt dan doen ze het wel heb ik ook gedaan  :laugh:

jarivolvo

ik heb actronics vrijdag aan de telefoon gehad
maar het moet via een bedrijf

zelf denk ik dat ze zou veel klanten mis lopen ?

mvg jarivolvo

UserID6342

Benader ze even voor een dealer van hun bij jouw in de buurt.  Schroef je zelf je gasklephuis eraf, brengt het naar die dealer toe en laat het hun verzorgen.  Zal misschien iets meer kosten, maar is wel de snelste en meest doeltreffende weg volgens mij.

jarivolvo

dat klopt wat je zeg maar mijn volvo dealer wil hier niet aan mee werken
zij vinden dat ik bij hun een gashuisklep moet kopen ?

dit is raar door om zoek ik een bedrijf of iemand die mijn wil en kan helpen
met dit probleem

ik denk als ik dit niet via de dealer doe dan zijn mijn kosten zou 325.00euro ik de BTW
maar ja
hoe gaan ik dit doen ..............

mvg werner

jarivolvo

let wel mensen ik ga morgen de dealer bellen in spijkenisse
dan zal ik jullie melden wat de kosten zijn

mvg jarivolvo

UserID6342

Op hun site (Actronics) staat dat hun anders een dealer voor je in de buurt zoeken / leveren.  Geef in dat mailtje dan even aan dat je eigen Volvo dealer niet meewerkt en probleem is weer opgelost.  Krijg je van hun een ander die het wel doet.  Heel simpel allemaal.

khana38

Ik volg deze discussie met belangstelling. Ik kom net uit het ziekenhuis, geopereerd aan mijn hand. Ik open de site van actronics, en waan mij meteen weer terug in het hospitaal, met een directeur, de chirurg, anestesist, verpleegsters, ziekenbroeders, secretaresses, telefoniste etc.,ze staan allemaal superwit en ontsmet op de foto. Weten jullie wel zeker dat deze mensen ook iets met Volvo's te maken hebben? Ik zie geen enkele blauwe overall!? En vooral:  ik bespeur geen enkele emotie of gevoelens die bij ons het Volvo gevoel kunnen aanwakkeren! Alleen maar een koud en kil gebeuren! Mijn Volvo's waren altijd geweldige hobby wagens! Maar dwingen dit soort mensen ons niet terug naar minder geavanceerde Volvo producten? Ik heb in het verleden nooit een probleem met een gasklep gehad dat niet snel geregeld was! Met een volgende Volvo aanschaf ga ik echt een stapje terug in de tijd! Let op mijn woorden: De prijs van oude Volvo's gaat oplopen!

Kees

Easterboy

Die zullen de eerstkomende tijd toch echt wel zakken.. :P

Maar mail inderdaad naar Actronics bij welke garage/dealer je terecht kan in jouw regio.
Ik weet dat er in mijn regio wel een paar garages zijn die zaken met ze doen, dat zal voor jouw woonplaats/omgeving niet anders zijn. ;)