Volvo 850Forum Meeting achterhoek 26&27 maart 2011

Gestart door antraciet, 24-08-2010 23:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

Citaat van: tom480 op 27-03-2011 10:52:19
Citaat van: t_w op 27-03-2011 10:51:02
Citaat van: T-5R Jorn op 27-03-2011 10:10:16
Het was een geslaagde dag gister! Iedereen bedankt voor de gezelligheid!
Ik heb de auto al klaar staan om zo weer die kant op te rijden, Om samen met Arjen en Jasper het terrein wat aan te kleden voordat de eerste deelnemers komen.
Ik heb ook maar een schep klaar liggen om dat gat bij de uitrit wat weg te werken, ik hoop niet dat er iemand schade heeft gehad door dat gat?

Opmerking van de organsisatie: er was een man die een aantal t-shirts aanbod(gele en zwarte) voor 5.-
Hij reed een prachtige 855 CY en heeft ook meegereden in het treintje vanuit Boels/Hengelo.
Ik heb nog 5.- euro voor u klaar liggen, als u mij een pb'tje stuurt dan zorg ik dat het u kant opkomt.

Die T-shirts waren van Jos volgens mij (forumnaam: Eland)

Tip voor wat betreft die 'kuil'
Aan de andere kant van het grasveld is ook een op / af rit wat er veel 'volvo vriendelijker' bij ligt

Volgens mij is daar Lodi z'n voorspoiler overleden  :eusa_whistle:
das jammer die zat er net onder
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

tom480

- R1200GS -

Sbv

elianmars

Citaat van: Sbv op 27-03-2011 11:52:45
Wij gaan het vandaag niet redden

Tjonge, die westerlingen ook.....  :eusa_snooty: ;D

Wij zouden vandaag naar Renesse gaan, maar het huis staat hier op z'n kop (ben in de garage/bijkeuken bezig), dus we hebben besloten eerst de boel weer een beetje op orde te krijgen thuis.

elianmars

Zo'n dikke wagen en dan moet de motorkap met een stokje worden open gehouden........  :eusa_shifty:

MICHEL306

Citaat van: elianmars op 27-03-2011 12:13:02
Zo'n dikke wagen en dan moet de motorkap met een stokje worden open gehouden........  :eusa_shifty:

http://www.weegerink.com/V70R/2011_12_14.JPG
stokje achter de deur, sleep stang in vermomming, toverstaf voor de peekaas.......stok voor extra downforce op de voorwielen....of  ......

MICHEL306

De dames zijn zich aan het optutten, dus we zijn er wel om een uur of 5 :angel:

LQDI

Haha de voorspoiler zit er nog op! Hij schraapt alleen bij t minste of geringste  ;D

FGG

Vanmorgen, zoals beloofd, even wezen kijken, op de fiets. We waren er rond half 12 dus nog maar weinig volk, een auto of 8 of zo. Even met Yits en Arjan gekletst en na een kwartiertje maar weer richting huis getogen. Jullie hebben er iig prachtig weer bij vandaag! :eusa_clap:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

LQDI

Johann

Citaat van: elianmars op 27-03-2011 12:13:02

http://www.weegerink.com/V70R/2011_12_14.JPG

Allemaal extra gewicht die hydro cylinders..  ;D

Jeff

Mooie meeting, alleen jammer dat vandaag rustiger was als gister! op de heenweg mooi een korte route genomen en lekker wezen toeren. Net weer thuis, nog klein stukje wezen blazen op de A1. Helaas niet lang want er was een zwaar ongeluk gebeurd auto over de kop en bijna de MAC donalds in Holten!Ben benieuwd of er nog veel foto's zijn gemaakt.
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

tom480

Was idd een leuke meeting :)
Alleen was de opkomst wat minder als gister, maar dat maakt niet zoveel uit ;D
Was echt perfect weer vandaag voor een meeting!

@ De organisatie, Bedankt voor 2 gezellige dagen.
Goed georganiseerd  :eusa_clap:

De foto's :

Staat mooi zo, die dubbele uitlaat  :eusa_drool:

Groeten Tom  :)
- R1200GS -

ulkeman

ik heb ook nog wat foto's van gisteren,
helaas kon ik het niet echt volhouden en vanwege me hoofdpijn heb ik besloten om vandaag maar niet te komen.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

petrolhead

:eusa_clap: :eusa_clap: voor de organisatie.

Leuke ontmoetingsplek en het weer speelde mooi mee!
Super geregeld allemaal.