Volvo 850Forum Meeting achterhoek 26&27 maart 2011

Gestart door antraciet, 24-08-2010 23:28:47

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Jee, waren er vandaag maar zo weinig, zoals op de foto's te zien is, of stonden er nog meer buiten beeld?  :eusa_shifty:

antraciet

Vandaag hebben we er 23 geteld gisteren 40 Dus ja vandaag was rustiger ondanks het schitterende weer. Dirk Jeff en Ron zijn samen met Jorn en Jasper nog hierlangs gereden en hebben een frietje gegeten. Was gezellig ;D. Volgens mij is alles goed verlopen

elianmars

Citaat van: antraciet op 27-03-2011 19:15:50
Vandaag hebben we er 23 geteld gisteren 40 Dus ja vandaag was rustiger ondanks het schitterende weer. Dirk Jeff en Ron zijn samen met Jorn en Jasper nog hierlangs gereden en hebben een frietje gegeten. Was gezellig ;D. Volgens mij is alles goed verlopen

Oh, toch nog 23. Het lijken er veel minder op de foto's.

Is "de verrassing" nog langs gekomen?  ;D

MICHEL306

Leuke meeting jongens, helaas niet zo druk als zaterdag, maar wel super gezellig.
Na een uur of 4 begon het zowaar op een sleutel meeting te lijken, Dirk heeft bij een aantal wagens de diagnose gesteld, en tot volle tevredenheid adviesen gegeven, terwijl de jongste onder ons een korte rijles kregen en over het grasveld rondjes mochten rijden....onder toezicht  moet ik toevoegen.

Leuke dingen gezien en lekker bijgekletst, dat poetsen blijft toch erg gaaf om te zien hoor.

op naar volgend jaar en op naar de eland race.

grM

antraciet

Citaat van: elianmars op 27-03-2011 19:17:35

Oh, toch nog 23. Het lijken er veel minder op de foto's.

Is "de verrassing" nog langs gekomen?  ;D

Nee niet gezien helaas  :-[

grijzev70tdi

Zo ben ook al weer een uur thuis. Was een leuk weekend. Vandaag super weer gehad, was er om 11.00 uur, alleen de mensen die IN de auto hebben geslapen waren er nog. Ook drive to shine ( ???) was er al. We hebben ze maar uit geroepen tot diehards van deze meeting. Met -4 in de auto liggen pitten :o. Langzaam kwam ook de rest van de organisatie binnen en diverse forum-leden. We hebben het gat aan het begin maar zo goed mogelijk dicht gemaakt zodat er niet meer spoilers zouden sneuvelen.
Om 4 uur werd er ook nog gesleuteld aan diverse auto's. Ook Dirk heeft vreemde geluidjes gevonden. Ook heeft Jeff nog een beetje rond gecrosst met de zwarte 850 sloper van Dirk. (wel onder toezicht uiteraard ;)) Was erg leuk om te zien.
Na alles een beetje opgeruimd te hebben zijn Jorn, Dirk, Jeff, Ron en ik nog naar Arjen geweest om vette hap te eten en zijn Amazon even bekeken. En de 850 uiteraard.

Foto's heb ik niet veel gemaakt, zal ze vanavond even uploaden (als ik me usb kabel kan vinden hier ergens ??? ???)

Heren, het was gezellig!

Groet Jasper
Grolsch, het klinkt al lekkerder

T-5R Jorn

Ja, het was nog ff erg aangenaam bij jou achter het huis in het zonnetje onder het genot van een koud biertje.

Iedereen die is gekomen, bedankt voor de deelname maar vooral voor de gezelligheid en hopelijk tot volgend jaar!
MY RIDE 855 DOP T-5R

grijzev70tdi

Het is gelukt ;D
Het treintje uit Hengelo zaterdag

Overzichts foto'tje

En nog maar eentje

Zondag aan het begin van de dag

En ook nog aan het begin van de Zondag

Meer foto's heb ik helaas niet gemaakt. Volgens mij heeft Arjen er nog wel een stuk of wat. Ook van zijn motorkap die gepoetst is.

Groet Jasper

peteRRR

Hele mooie foto,s. :eusa_clap:

Geweldig om al die originele Volvo,s te zien in alle kleuren van de regenboog. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

johnn54

Rond 18.30 weer thuis. halve tank = 414 Km verder  ;D (Maar toch niet ontevreden....1 op 11.4  :eusa_dance: )
Geweldig weekend gehad.
Verzamelen in hengelo met koffie.....dacht even de 1e te zijn want niemand op de parkeerplaats van Boels.......stonden ze aan de overkant  ;D ;D.
Dan het treintje naar borculo...prima op elkaar gewacht en zelfs de 'rotonde truc' om de overige verkeersdeelnemers eruit te filteren.
Heel leuk om zo te rijden en in je spiegel te zien dat je gevolgd wordt door een 850, en die weer door een 850 enz enz :eusa_clap: :eusa_clap:  Dan met zo'n sliert het terrein oprijden wat gelijk een volle zijde oplevert  :laugh:
Hoorde van Antraciet dat ie speciaal DIT weekend uitgekozen had zodat Novofine en ik een uurtje minder kou hadden.
Lief van hem, maar dat had niet echt gehoeven hoor  :laugh: al was het wel een prettige bijkomstigheid dat het ontbijt nu ook een uur eerder was (had bij het wakker worden wel trek) :eusa_whistle: :eusa_whistle:
Veel mensen (even?) gesproken, aantal nieuwe gezichten bij forumnamen.
Heb zelf ook wat foto's gemaakt, maar veel daarvan is 'meer van hetzelfde' die zal ik dus niet plaatsen, wel een paar die ik (nog) niet voorbij heb zien komen.

Behandeling autoruit van mijn vrouw

'ff' een tandwieltje wisselen  :laugh: :eusa_clap:

De stamppot

Mijn 'hotel kamer'    :laugh:

Het ontbijt voor 2

De turbo toch maar weer in elkaar zetten, leuker voor de buren (begreep ik)

Arjen z'n motorkap wordt bijgewerkt

Hoezo remblokjes vervangen....(bijna) nieuwe hoef je niet te vervangen  :eusa_whistle:

Ik zal nooooit meer 'poetsen' met een schuursponsje :angel: ...bedankt voor het 'redden'

Remmerij weet wat....daar moest ook even naar gekeken, en rammel wegwerken

(NB. De juiste foto's op de juiste manier plaatsen ging ff mis  :eusa_wall: ...nu wel goed (gelukkig)   :eusa_clap: )

grijzev70tdi

Foto/beschrijving klopt niet helemaal. Sommige dingen staan niet op de foto, wel in de beschrijving ;)

850 T-5 STEFAN

Het was leuk om weer wat mensen van het forum te spreken zaterdag! Vaak geen idee wat voor persoon er achter de volvo schuilt ;D Goeie opkomst ook! Jammer alleen dat we het mooie weer van vandaag niet hadden..Ik heb nog wel wat fotootjes gemaakt, maar kan dat snoertje ff niet vinden, die.. die komen nog dus  8)  Ik kon niet zo lang blijven vanwege andere verplichtigen, maar goed..kort maar krachtig laat ik maar zeggen .. onderweg nog flink genoten van m'n T-5 ...
(P O W E R !  :P )

hanss850

Was er ook nog even op doorreis met vrouw en kids.

even half uurtje geweest en 850-forum stickertje gescoord, dus die gaat er morgen op
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

UserID6342

Citaat van: Jeff op 27-03-2011 16:33:18
Net weer thuis, nog klein stukje wezen blazen op de A1.
??? ??? Wezen blazen, waarmee dan ?  Oh, je bedoelt harder gereden als 120 km/h ;D