Volvo 850Forum Meeting achterhoek 26&27 maart 2011

Gestart door antraciet, 24-08-2010 23:28:47

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

haha kijk aan je kunt het wel :P

helemal zelf gedaan ? :eusa_whistle:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

antraciet

antraciet

Voor diegenen die op zaterdag komen en willen blijven eten, zouden jullie misschien willen aangeven wie voor het buffet gaat. Dan kan ik het aantal eters doorgeven. De vette hap zie ik wel ;) ;D

johnn54

Citaat van: antraciet op 18-03-2011 01:22:00
Voor diegenen die op zaterdag komen en willen blijven eten, zouden jullie misschien willen aangeven wie voor het buffet gaat. Dan kan ik het aantal eters doorgeven. De vette hap zie ik wel ;) ;D
Ik kom zaterdag en ga zondag weer weg.
Blijf eten en slapen (slapen in de roffel) en ontbijten

Novofine

Citaat van: antraciet op 18-03-2011 01:22:00

ik kom zaterdag blijf slapen (waarschijnlijk in de roffel (nu al geen zin om voor een avond een tent op te zetten) ) en doe wel mee met de hap die vet is

850 T-5 STEFAN

bertilv70

@ antraciet: Zijn er ook forumstickers te koop op de meeting?
Mijn hele auto wil ik stickerloos houden, maar een forumsticker mag natuurlijk niet ontbreken! :angel:

antraciet

Heb de vraag gesteld . Zodra ik het weet krijg je antwoord ok? ;)

snix

Ik denk dat ik niet mee eet en mocht het anders aflopen zet ik in op een gezonde vette hap van arjen..

grijzev70tdi

Citaat van: bertilv70 op 18-03-2011 16:34:54
@ antraciet: Zijn er ook forumstickers te koop op de meeting?
Mijn hele auto wil ik stickerloos houden, maar een forumsticker mag natuurlijk niet ontbreken! :angel:

Kan er eindelijk ook een op de D5 :eusa_shhh:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

ReverendNL

Hmmm,

Ik ben geboren en getogen in Borculo, denk dat ik zaterdag maar eens kom kijken...

Gr,

Lau

grijzev70tdi

ulkeman

zoals het nu lijkt kom ik geen hele weekend meer...... :(
kan het gewoon niet volhouden zit alleen nu sterk te twijfelen welke dag ik kom zaterdag of zondag.
neig eigenlijk sterk naar de zaterdag.

afdeling dalfsen

grijzev70tdi

AAAh das jammer!!! Kijk maar welke dag je komt. Caravan laat je dan thuis neem ik aan (niet dat ik die nodig heb)

ulkeman

ik laat hem thuis dan ja.
ik mag ook nog steeds zelf niet rijden.
moet een chaffeur hebben naar die meeting toe. en me eigen auto moet er wel heen omdat razorx vvis in zou gaan bouwen....

afdeling dalfsen