Stadverlichting en rechter kop lamp branden als schakelaar uit staat?

Gestart door Giovanni, 29-08-2010 14:34:47

Vorige topic - Volgende topic

Giovanni

Kan iemand mij vertellen of dit normaal is.

Kan dit bij dit type om de veiligheid gaan dat als je start de lampengelijk branden.

Stads verlichting links en rechts en rechter koplamp.

Zoniet welke relais moet ik dan hiervoor meten en evt vervangen voor een nieuwe.

Alvast bedankt  

thuur

Is normaal ja.

Ook al heb ik geen flauw idee over welke auto je het hebt. Als het om een auto gaat, tenminste..

Gr 8)

elianmars

haasje

nee is niet goed, beide stadslichtlampen en koplampen horen te branden, niet alleen de rechter.

)()()sT

Brandt in stand 1 ook alleen het stadslicht links?
Zo ja dat is er een lampje kapot ;D

De lampen kunnen idd ook branden in stand 0, maar dan brandt alles behalve je dashboardverlichting ("safety lights")

haasje

Bij een 850:

Dashboardverlichting brandt in alle 3 de standen, stadsverlichting in alle 3 de standen en dimlicht in stand 0 en 2 (ervan uitgaande dat de stelschakelaar in de originele stand staat, anders is in stand 0 alles uit). Grootlicht seinen in stand 0 en 1, continue grootlicht alleen in stand 2.

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

The Demon

UserID6342

En Dirkie zou eens gaan kijken of idd de lampen wel heel waren en in dat geval een andere lichtschakelaar van het rek pakken en proberen.

thuur

Citaat van: haasje op 29-08-2010 15:01:42
nee is niet goed, beide stadslichtlampen en koplampen horen te branden, niet alleen de rechter.

Ah wacht, het staat er wat cryptisch, maar alle lampen moeten uiteraard branden.

Gr ;)

)()()sT

Citaat van: haasje op 29-08-2010 15:40:59
Bij een 850:

Dashboardverlichting brandt in alle 3 de standen, stadsverlichting in alle 3 de standen en dimlicht in stand 0 en 2 (ervan uitgaande dat de stelschakelaar in de originele stand staat, anders is in stand 0 alles uit). Grootlicht seinen in stand 0 en 1, continue grootlicht alleen in stand 2.

In stand 0 brandt de dashboard verlichting niet ;)

Giovanni

Allen bedankt voor de reacties, ik zal jullie niet allemaal apart aan spreken .

Op dit moment zijn er meer reactie dan ik reageren kan, echter heb ik deze allemaal gelezen.

Ik zal voor de zekerheid het linkerkop lampje nog eens kontroleren, maar bij mijn weten goed.

Ik vroeg mij af of de lampen bij contactslot op een en lampenstandenschakelaar op 0.

Dan branden bij mij de witte hoeklichten en alleen de rechtrer koplamp.

Als allebei de koplampen en de witte hoeklampen zouden branden dan zou dit als normaal beschouwd kunnen worden,haal ik uit de verschilende reacties.

G-roff.

Ludo

Citaat van: Giovanni op 29-08-2010 19:55:36
contactslot op een en lampenstandenschakelaar op 0.

Dan branden bij mij de witte hoeklichten en alleen de rechtrer koplamp.

In dat geval hoort er geen enkele lamp te branden.

haasje

even een stukje uit de handleiding:

dashboardverlichting brandt alleen in stand 1 of 2

mehn

Citaat van: haasje op 29-08-2010 21:14:32
helaas geen uitleg over de dashboardverlichting, maar volgens mij gaat die tegelijk met de stadsverlichting mee aan.

Dashboardverlichting brandt niet in stand 0

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: