[VOLVO MEETING] 04/04-2004 Midland circuit Lelystad

Gestart door Johann, 04-03-2004 09:41:03

Vorige topic - Volgende topic

Zippo

Citaat van: Johann op 23-03-2004 22:39:25
Staat er dit jaar nog een bonus op meeste pionnen op een rij??  8)

Deze? ;D

T W R 850

Johann

HaRdCoRe-WeZ

We zullen zien...ik heb er nu al zin in...gnagnagna...toch wel jammer dat de CRX club dit soort geintjes niet heeft  :(

Reitse

Fokke 01.01.005

En de non-turbo's dan?

ik neem in ieder geval een set stalen velgen met bijna afgereden winterbanden mee (viergats). Wie heeft er een betrouwbare krik bij zich om ze te wisselen voor de start? De standaard 850 krik, daar heb ik hele nare ervaringen mee...

tot dan dan!
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

s©ub@

ik zal kijken wat ik kan regelen Fokke.

moet ik ook nog kijken voor een compressor en een luchtsleutel? ;D kunnen we gelijk een pit-box inrichten vor 850's <grin>
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

thecrew

Mischien een idee om een dvd'tje te maken van deze dag? Tis mijn vak, dus bij voldende animo neem ik de camera mee. :P

Ingrid

Citaat van: s©ub@ op 23-03-2004 17:55:45
... adrenaline boostje nodig?

stel je als vrijwilliger op om met "de zware jongens" (zippo, johann, TWR850 ed.) mee te rijden... heb je nooooooooooooooooooooooooooit meer schrik op de openbare weg ;D

;D Pas maar op voor je het weet ga ik als vrijwilliger mee met de zware jongens. O nee, wat was het ook alweer de "snelle" jongens !! (eens even loeren hoe de concurrentie het doet!!!)
Volvo is a girls best friend...

Ingrid

Citaat van: thecrew op 24-03-2004 11:19:37
Mischien een idee om een dvd'tje te maken van deze dag? Tis mijn vak, dus bij voldende animo neem ik de camera mee. :P

Nou ik wil wel een dvd'tje van m'n monster op de baan! Heb je zelf dan al het materiaal bij je of moet ik zelf nog iets van een dvd'tje meenemen waarop je kunt filmen?
Hartstikke geweldig als je zou filmen  :D

T W R 850

en wie zit er achter het stuur dan? er waren twee personen aan het gooien vorig jaar met DEZE auto ;D

Ingrid

Citaat van: T W R 850 op 24-03-2004 14:51:39
en wie zit er achter het stuur dan? er waren twee personen aan het gooien vorig jaar met DEZE auto ;D

Nee, nee ik heb het alleen recht op m'n auto die dag!  ;)

Reitse

Zou wel super zijn, beelden van zo'n dag...

"we"  wachten nog steeds op beelden van vorig jaar ;)

thecrew

Citaat van: Ingrid op 24-03-2004 12:20:13

Nou ik wil wel een dvd'tje van m'n monster op de baan! Heb je zelf dan al het materiaal bij je of moet ik zelf nog iets van een dvd'tje meenemen waarop je kunt filmen?
Hartstikke geweldig als je zou filmen  :D

Nee dan neem ik een proffesionele camera mee met een hele grote telelens. Zodat ik een beetje veilig uit de buurt kan blijven van al dat geweld.  ;D Zal kijken wat ik kan doen die dag.

TTT242

Citaat van: Ingrid op 24-03-2004 15:09:12
Nee, nee ik heb het alleen recht op m'n auto die dag!  ;)
En als de elandproef afgelopen is, en je auto in het donker ergens in de bos staat? Mag ik er dan niet effe bijzitten? ;D
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire