PROJECT: VOLVO C70 CABRIO

Gestart door Volvo Felipe, 05-09-2010 17:25:26

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Zo op het eerste gezicht vind ik het niet mooi. :(
Ik zie dergelijke wielen met getrokken banden ook altijd staan onder foute VW-tjes, en alles waar een "petje" als bestuurder inzit.

Misschien bij een totaal overzicht dat het iets beter wordt ???
Volvoloos....

TIMON

85011940

UserID6342

Leuk zoveel verschillende reacties...  Persoonlijk vind ik de velgen erg mooi maar die getrokken banden erom helemaal niets.  Net zoals Wibo ben ik erg benieuwd naar het totaal plaatje, maar zo vind ik het geen gezicht.

Laserblue

Heb de foto's op facebook gezien en vind het super staan, kan van af m'n mobiel alleen niet copuleren...
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Citaat van: Laserblue op 09-05-2011 18:57:56
Heb de foto's op facebook gezien en vind het super staan, kan van af m'n mobiel alleen niet copuleren...

Hoe vind ik 'm op facebook? Ik ben al even aan het zoeken, maar heb nog niks gevonden  :eusa_shifty:

Volvo Felipe

grijzev70tdi

Ziet er zo een stuk beter uit :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

RATFINK

elianmars

Wat is dat toch met rode wagens die niet goed op de foto's willen staan  :eusa_think:

Ziet er mooi uit. Rijdt het ook nog een beetje?  ;D

Sem

Nee sorry...  ik vind het "zum kotzen"...   :eusa_snooty:  Zet maar gauw die BBS'en eronder...   :)  Of nog beter.. een set zilvere Comets...  :angel:

michel88

Marc O.

Citaat van: Sem op 09-05-2011 21:21:44
Nee sorry...  ik vind het "zum kotzen"...   :eusa_snooty:  Zet maar gauw die BBS'en eronder...   :)  Of nog beter.. een set zilvere Comets...  :angel:

Ik kan die velgen idd ook niet echt waarderen....
...The Nile isn't just a river in Africa...

Duell

Van dichtbij vond ik de velgen met getrokken banden niks, gelukkig heb ik m'n mondje dicht gehouden.
Want......   Woww  dat ziet er echt super vet uit.  :eusa_drool: :eusa_drool:  :eusa_clap:

Het lijkt wel of die velgen gemaakt zijn voor zo'n rode C70  ;D

arjen850

Heb ook even gewacht met wat roepen, maar nu heb ik het gezien. Volgens mij staan de velgen die op de eerste foto's staan van dit blog mooier, Zou echt voor een originele velg hebben gekoze. Tis zo'n plaatje, en door de verlaging in combie met de velgen roept hij iets anders bij me op..

Maar gelukkig, zoveel smaken zoveel mensen, ook ik doe dingen aan mijn auto die ik wil, en uiteindelijk vind ik het van minder belang wat een ander daar van vind ;D