de plastic vulringen tussen velg en schijf.

Gestart door Tam, 08-09-2010 18:54:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tam

De winterbandenkoorts heeft ook bij mij toegeslagen. De overheid heeft voldoende pekel ingeslagen dus ik kan niet achterblijven. Heb dus 4 columba's met nagenoeg ongebruikte winterbanden gescoord. Dit voor mijn mijn T5R. Misschien vloeken in de kerk maar dat is dan maar zo. Nu zitten tussen mijn Dezents(niet origineel maar wel mooi vind ik) en de schijf plastic vulringen. De gekochte Columba's met de winterbanden hebben die ringen niet. Wanneer ik nu ga wisselen en ik er achter kom dat dat wel nodig is dan krijg ik danig de pest in. Op zondag kan ik nergens terecht. Dussssss wie helpt mij uit de droom. Hebben originele Volvovelgen een plasticring voorziening nodig ja of nee. M.a.w. kunnen de Columba's er "koud" op?  Heb ik de ringen nodig welke moet ik dan aanschaffen. Er zijn krankzinnig veel maten te krijgen en ik zie door de bomen het bos niet. Er is vast een geweldenaar die mij kan inlichten. Ik wacht het af.

mehn

Als je Columba's monteert heb je uiteraard geen ringen nodig. Volvo heeft ervoor gezorgd dat de 850 velgen op de 850 passen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: