ABS lampje aan? Rest electronica werkt dan niet...

Gestart door cas, 09-09-2010 10:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cas

Steeds vaker blijft even m'n ABS lampje aan, als ik de auto niet opnieuw start, dan blijkt dat een aantal andere punten niet werken. De knipperlichten en gewoon verlichting buiten en klokkenhuis... Gister was op de rem trappen genoeg om dat ABS lampje te doen uitgaan, en de lampen stonden weer aan.

Iemand bekend met het probleem? Heb nog niet echt zelf intentief gezocht naar iets soortgelijks, zal even in het archief duiken zsm.

Alvast bedankt :-)

ps..... Bij heftige regenval, beslaat m'n auto helemaal als ik stilsta... Op zich is de aFvoer bij het parafaan gewoon goed. Kachelhuis is ook recent doorgeprikt. Klotst verder niet. Maar ik dacht dat die regen misschien ergens iets van electronica heeft aangetast?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Ludo

Citaat van: cas op 09-09-2010 10:20:25
Steeds vaker blijft even m'n ABS lampje aan, als ik de auto niet opnieuw start, dan blijkt dat een aantal andere punten niet werken. De knipperlichten en gewoon verlichting buiten en klokkenhuis...

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,4983.0.html
:D

cas

Citaat van: Ludo op 09-09-2010 10:47:04
Citaat van: cas op 09-09-2010 10:20:25
Steeds vaker blijft even m'n ABS lampje aan, als ik de auto niet opnieuw start, dan blijkt dat een aantal andere punten niet werken. De knipperlichten en gewoon verlichting buiten en klokkenhuis...

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,4983.0.html
:D

je bent weer geweldig Ludo :-) !!  contactslot dus maar even demonteren cleanen en terug zetten.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

haasje

Schoonmaken gaat waarschijnlijk niet werken, voor (ik geloof) €55 heb je een nieuwe.

cas

goed, dan ga ik daar niet mee klooien. is er al een onderdeel nummer bekend  ;D  of de exacte benaming van wat ik moet kopen, ze zijn nooit zo behulpzaam daar bij het magazijn..... moet alles voorgekauwd hebben...

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Ludo

Citaat van: cas op 09-09-2010 16:18:45
is er al een onderdeel nummer bekend  ;D  of de exacte benaming van wat ik moet kopen, ze zijn nooit zo behulpzaam daar bij het magazijn..... moet alles voorgekauwd hebben...

Heb je al gezocht?.
Of voel je je ook thuis in het magazijn?.  ;D

Zoek eens op 'startschakelaar'.

cas

Terechte opmerking ! Ti's omdat ik met de telefoon alles moet doen, thuis werkt internet niet. Daarom ietswat in de luiwammes magazijnmedewerkerodus :-) ik zal verder zelf proberen het op te zoeken ;-).
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....