wel of geen lpg meer

Gestart door Noco78, 06-03-2004 16:27:39

Vorige topic - Volgende topic

Noco78

Hallo,

Ik heb hier op het lpg hoofdstuk ook vragen over gesteld. Maar daar ging het over uitbouw of om bouw. Ombouw blijkt bij mijn installatie niet mogelijk) Vandaar deze vragen:

Voor mij is het over 2 maanden niet meer rendabel om lpg te rijden.
Dus deze moet er uit of er moet een andere Volvo komen.
Ik heb een 2.0i als ik het gas er uit laat bouwen vind ik deze auto te traag en ik ben bang dat hij voor de verkoop niet meer aantrekkelijk is en dus veel minder op brengt dan met lpg (geen g3). Hierbij komt ook nog dat ik afgelopen december een nieuwe koppelings platen set hep laten in bouwen.Nu heb ik 3 opties deze laten tunen (maar dit is een duur grapje lijkt mij) Of een andere motor inbouwen (ik ben niet super thuis in de wondere wereld van auto motoren). Of deze verkopen.
Wat is volgens jullie kenners de beste oplossing. En in wat voor prijsklassen moet ik gaan zoeken voor een ander blok of tunen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Noco

Spim

Gewoon Verkopen, met gas.
En op zoek naar een andere.
Niet ingewikkeld gaan doen, met in/uitbouwen,tunen etc.

855-Champagne

Idd voor andere kan het wel interessant zijn om lpg te hebben ook als het geen G3 is.

volvoTon

Hoezo trager op gas??
Als de instaltie goed is mag je geen verschil merken,en als je wel verschil merkt is het dat bij een slechte LPG instalatie hij op LPG langzamer is.
Wat een lange zin  ;D ;D

volvoTon

Jeroentjuh

Reitse

Als het niet meer uitkan op gas zou ik ook op zoek gaan naar een andere.

Noco78

Ik heb inmiddels jullie advies opgevolgd en ga een nieuwe Volvo aanschaffen. Dit wordt waarschijnlijk een T5 uit Duitsland.

Maar nu is mijn vraag, mijn ouwe 2.0i gaat dus verkocht worden.
Ik heb alleen geen idee over de prijs die ik aan moet hangen.
Hij heeft 285000 km gereden.
Nieuwe banden
En nieuwe achterste krukas keerring en kloppelingsset
Verder Airco, trekhaak, roofrail, ABS,SIPS
Geen electrische ramen en spiegels

Ik heb op E-bay gekeken maar hier varrieert het zo enorm dus ik hoop op jullie steun en advies

Please Help

Mail to
henk.schreurs@home.nl (ivb met prijzen die niet genoemd mogen worden(

Bedankt Noco

Aswin

Statistieken mogen hopelijk wel.

De op marktplaats aangeboden 850's kosten gemiddeld 5.656 € (N=181). De GLE's kosten gemiddeld 3.999 € (N=5). Zet een foto bij je advertentie, dan wordt ze 3 maal zo vaak bekeken.

Een GLE is voelgens de statistieken zo'n 25% minder populair dan de gemiddelde 850. De laaste wordt per dag zo'n 40 keer bekeken, een GLE zo'n 30.

Reitse

Statistieken zijn prima, alleen zeggen deze helemaal niets.
Gemiddeld kost een 850 € 5656,=. Da's leuk om te weten, maar hoeveel daarvan zijn estate en hoeveel sedan? Hoeveel zijn T-5, T-5R en R?

Er zijn 5 GLE's aangeboden. Leuk dat je daar als marktplaats een gemiddelde aan hangt, maar dat zegt net zoveel als dat ik de afgelopen twee jaar 5 maal mijn gewicht meet en zeg dat ik gemiddeld XX kilo weeg. Of dat ik op basis van gegevens van de afgelopen 6 jaar zeg dat een aandeel KPN 30 euro waard is, terwijl het op dit moment misschien maar 6 euro waard is.

Dit soort statistieken zegt gewoonweg niets. Naja, eigenlijk zegt geen enkele statistiek iets....

Aswin

Citaat van: Reitse op 08-03-2004 21:29:23
Dit soort statistieken zegt gewoonweg niets. Naja, eigenlijk zegt geen enkele statistiek iets....
Reitse,

Je hebt natuurlijk grotendeels (95%) gelijk. Met die andere 5% kan je wel degelijk je voordeel doen. Maak die foto!

Spim

Voor de Statistieken....;  Bouwjaar ?
                                      Sedan  ?
                                      Estate  ?
                                      Type     ?

Reitse

Citaat van: Aswin op 08-03-2004 21:36:30
Citaat van: Reitse op 08-03-2004 21:29:23
Reitse,

Je hebt natuurlijk grotendeels (95%) gelijk. Met die andere 5% kan je wel degelijk je voordeel doen. Maak die foto!

Dat laatste heb je gelijk in, de vergelijking wel of geen foto blijkt duidelijk voordelig uit te vallen bij het maken van de foto, maar dan vooral omdat er meer gekeken wordt en sneller verkocht, heeft niet aanwijsbare invloed op prijsniveau.

Noco78

Dus als ik rond de 6750 euro zal gaan vragen zal dit redelijk in de buurt zitten van wat een estate op moet brengen (incl foto).
Het geen wat vervangen is de koppelings set en de banden + nieuwe apk spelen ook wel een rol in de verkoop.

En is de km stand niet erg aan de hoge kant.

Spim

CiteerVoor de Statistieken....;  Bouwjaar ?
                                     Sedan  ?
                                     Estate  ?
                                     Type    ?

???              ???           ???
                                           Graag wat info ?!  

Noco78

Sorry

Ik heb een estate uit midden 95
Het is een 2.0 i met een gewone gas installatie.
285000 km gelopen. (mijn enige probleem achterste krukaskeerring lekte deze is vervangen)
Extra's zijn airco,roofrail,trekhaaksips,abs,klasse3 autoalarm (Volvoguard), elektrische deurvergrendelling afstand bediend

Verder van december nieuwe koppelingsplaten set
En nieuwe banden.
Evt vanaf april nieuwe keuring.

Is de prijs van 6750 een reeele prijs

Alvast bedankt;

Noco78