3"

Gestart door Arie T5R, 12-09-2010 13:47:53

Vorige topic - Volgende topic

Arie T5R

3"
aldus

)()()sT

Ik heb een 3" van Ferrita en erna de originele uitlaat. Althans, ik heb het achterste deel wel custom dubbel. Ondanks dat de originele enkele uitlaat achter de as geen demper meer heeft leverde bij mij die dubbele pijperij ook wat geluid op bij 2500 toeren. Ik heb er toch nog 2 freeflow dempertjes tussen laten lassen en nu is ie heerlijk stil (met toch die mooie roffel van de DP).

Jammer hè dat die Simonsen zo'n *** herrie maken.

En ja, mijn DP past dus gewoon op de 2,5" uitlaat.

Ludo

Citaat van: )()()sT op 12-09-2010 13:59:36
Jammer hè dat die Simonsen zo'n *** herrie maken.

:eusa_naughty:

Eerder jammer dat mensen een sportuitlaat willen/kopen, en dan gaan klagen over herrie.

:P

)()()sT

Echt niet... als jij in een estate met zo'n dubbele Simons rijdt zul je horrendol worden  :evil:
Dat heeft met een sportief geluid niks meer te maken  ;D

Ludo

Ja Joost, als je ooit 5 kinderen neemt, zullen je avonden en weekendjes ook niet meer zo rustig verlopen.  ;D
De lusten zijn fijn, maar de lasten moet je er nu eenmaal ook bijnemen.  ;)

Laserblue

Citaat van: )()()sT op 12-09-2010 15:42:21
Echt niet... als jij in een estate met zo'n dubbele Simons rijdt zul je horrendol worden  :evil:
Dat heeft met een sportief geluid niks meer te maken  ;D

nergens last van met m'n Ferrita  :eusa_whistle:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Citaat van: Ludo op 12-09-2010 15:47:26
Ja Joost, als je ooit 5 kinderen neemt, zullen je avonden en weekendjes ook niet meer zo rustig verlopen.  ;D
De lusten zijn fijn, maar de lasten moet je er nu eenmaal ook bijnemen.  ;)

Met twee kinderen is de rust ook over, hoor.......  :eusa_shifty:  ;D

Dat vind ik nou zo fijn aan mijn TME uitlaat. Bij normaal rijden is-ie iets hoorbaar. Maar als ik wil, kan-ie ook brullen. En dat is als het gaspedaal op de bodem gaat  :eusa_angel:

t5karel

Er moet wel iets naars zijn gebeurd in een paar uur tijd met Arie ;D  :o
Zo stel je wat leuke serieuze vragen omtrent je wagen,beetje bladiblabla d,r nog bij.. ;D  En hup...!Zo zet je m te koop met een huilsmiley.. ;D ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

elianmars

Citaat van: t5karel op 12-09-2010 22:52:58
Er moet wel iets naars zijn gebeurd in een paar uur tijd met Arie ;D  :o
Zo stel je wat leuke serieuze vragen omtrent je wagen,beetje bladiblabla d,r nog bij.. ;D  En hup...!Zo zet je m te koop met een huilsmiley.. ;D ;D

Hihi, het viel mij ook op, Karel

)()()sT

elianmars

Pardon?? :eusa_think:

Ik ben verdorie avonden lang bezig met sleutelen aan auto's van mede-forummers, geheel belangeloos. Dus wat je nu aan het bazelen bent, begrijp ik even niet.

Ook kan ik het niet erg op prijs stellen dat ik een pb van je heb gekregen, waarin ronduit onzin staat.

Ik weet wel dat ik voor jou écht niet klaar zal staan als je ooit eens hulp bij iets nodig hebt ::)

verburgh

Citaat van: Arie T5R op 18-09-2010 16:02:45
Afwegingen mensen, dat zijn het.
En zolang de auto nog in mijn bezit is, mag ik natuurlijk sleutelen wat ik wil.
Wel wordt ik altijd zo moe van mensen op het forum die hun mening klaar hebben terwijl ze nooit ns iets ZINNIGS weten te vertellen, of zich verdiepen in de zaak.. Altijd commentaar, maar hulp bieden, waar een forum voor is, nee, dat zit er niet in, alleen maar kleppen..Karel en ElianMars. Die namen kom ik veel tegen bij dit soort geleuter..

`
Ik denk dat het probleem is dat je een paar dingen heb gevraagd en nergens op terug  gereageerd heb, en die zelfde dag stond je auto te koop.

Hans Duiven

Citaat van: )()()sT op 12-09-2010 15:42:21
Dat heeft met een sportief geluid niks meer te maken  ;D

'Horrendol?'   ;D  Onder de V70 T AWD had ik ook een Simons met dubbele dempers zitten en ik kon nou niet echt merken dat er zoveel meer kabaal in zat.

Of het moet aan het type Simons liggen?

Hans

Laserblue

en ik wordt niet eens genoemd  ::)  :eusa_wall:  >:(
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

cas

mijn vader klaagt ook over de herrie van mn huidige uitlaat. 3"dp met daarna origineel spul..... sommige mensen zijn hybride geluid gewend  ;)

ik vind het niet erg tot bepaalde hoogte.... mn v8 busje heeft open dempers, en daar ben ik op snelweg ritjes niet blij mee.... rij tegenwoordig met geluidsdempers op mn oren....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....