extra's inbouwen

Gestart door baxie, 07-03-2004 15:36:11

Vorige topic - Volgende topic

baxie

Ik ben sinds vorige week voor het eerst in het bezit van een volvo 850 t5 uit 1995.
Heb hiervoor altijd duits of italiaans gereden en moet zeggen...
Volvo bevalt me uitstekend. :)
Er is alleen 1 ding waar ik me dood aan erger en dat zijn mijn raamslingers!! :'(
Ik wil dus bij mijn t5 electrische ramen voor inbouwen. Iemand van jullie dit al eens gedaan of niet? Ook komen er mistlampen voor in de bumper en ruitenwissers op de koplamen.
Als iemand dit al eens gedaan heeft zou ik graag wat advies willen krijgen.
Volgens mij liggen de stekkers er allemaal al als ik dit ff vluk heb gezien.(mistlampen en r.w. op koplampen).
mvg dennis

denkweb

Zitten er in een T5 geen electrisch bedienbare ramen en mistlichtjes....???

baxie

Nee helaas niet! zit wel een elec. schuifkanteldak in en airco. Maar geen elec. ramen en mislampen.
Heb een adres gevonden die een set elec. ramen incl deurpanelen heeft liggen voor me. alleen nog geen mistlampen.. Iemand mischien een idee waar ik deze kan vinden?

denkweb

Spim

Peth©oni

GLT5 ? misschien ?  :-[

Zou toch graag een fotootje willen zien, een T5 zonder...... echt appart.

AEO

Enne.. die mistlampen... die zijn heel moeilijk te vinden. Ik heb een tijdje geleden gezocht, maar tenzij je ze nieuw wilt kopen bij de dealer, zijn ze onvindbaar!
Alle paddestoelen zijn eetbaar. Weliswaar zijn er paddestoelen die je maar
een keer kunt eten

denkweb

met clubkorting bij Hooftman Waddinxveen... meende dat RAF toen 125 euro per stuk ner moest tellen, weet alleen niet meer zeker of dat de complete lamp was...

baxie

Is een orginele t5 uit 11-1994 met 140.000 op teller. niet ingevoerd altijd dealer onderhouden.
Mistlampen heb ik maar orgineel besteld. compleet inbouwset, prijs hing beetje van type lamp af maar kwam uit op ongeveer 160 tot 200 euro ex de btw.

Maar toch een raar verhaal dat er slingers inzitten...(nog)

baxie

Kan het niet helemaal goed zien maar volgens mij staat er 20 of 30
Maar het orginele garantiebewijs zit er nog bij met datum enz. enz. Boekjes er ook bij en netjes afgestempelt.

baxie

ohja NAP ook laten controleren en dezo klopte ook netjes. Dus een import... Nee

Peth©oni

Dan moet er haast een keer een andere bumper op gekomen zijn.... en die ramen...... tja  ???  vaag vaag

Reitse

Misschien een eigenaar die heel bewust bij bestelling heeft aangegeven geen electrische ramen te willen?

Raf

misschien een stevig ongeval gehad en is de auto daarna opgeknapt om te kunnen verkopen.
en dan hebben ze er maar op gezet wat ze konden vinden.

controleer de datum effe die op de ramen staat aangegeven. of kijk op de labels die op je veiligheidsgordels staat. deze datum moet hetzelfde zijn als het bouwjaar.

Raf
De gustibus non disputandum est!

nOOb

@ Dennis,

Elektrische ramen plaatsen zal waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn, alleen de schakelaars zitten bj T 5 op middenconsole tussen handrem en schakelpook.
Hopelijk heb je daar ook de plaats om ze ( netjes ) weg te werken ?

Nico