Bijzondere foto's

Gestart door Ben, 15-09-2010 07:59:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

elianmars


Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

peteRRR

Citaat van: MarkoC70T5 op 09-08-2011 23:11:24
Citaat van: fbm op 09-08-2011 22:50:24
Citaat van: peteRRR op 09-08-2011 10:41:27
Wat mij opvalt is dat juist Volvo in Nederland zo oudbollig is,nagelaten van een enkel mooi project.

Dat is hier ook het geval op dit forum! De afgelopen twee jaar is het ook hier totaal omgeslagen van "dikke projecten" naar onderhouds bezigheden ofzoiets blogs! Niet dat dit erg is, maar het valt wel op! :eusa_think:

Daarvoor werden er dagelijks meerdere pagina's met leuke volvo's geplaatst en nu soms en als er dan wat gepost wordt, komen er vaak post van "vind ik niet mooi"! Is zowat een standaard antwoord op dit forum geworden! ::)

Nee, nu moet tegenwoordig alles origineel volvo zijn en iets wat afwijkt, daar is geen plaats voor!

Mis de dikke projecten van bv Johann, Eugene, JCviggen, Emiel, Volvo Felipe, Frederik_850, Oele en nog meerdere!

Tijden veranderen!

http://www1.garaget.org/archive/93/92210/222251/222251-2356286.jpg
Daarom zijn de meeste ook naar andere forums verhuisd waar het nog wel gewaardeerd wordt.
ik vindt persoonlijk een orginele volvo echt niet mooi dan zou ik er zelf nooit ik willen rijden.
Maar weet dat 99% er hier percies andersom over denkt.


Hier nog 1 die helemaal niets met originele auto,s heeft,omlaag,velgen,uitlaat of eind demper is echt minimaal een must.

Verder begrijp ik van Remco dat het toen die tijd veel meer om de 850 draaide,nu is het meer een mix,..ook leuk hoor

maar die sfeer van de jonge honden die echt een trend wilde zetten is niet of veel minder aanwezig.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

peteRRR

En nog een plaatje. :D



Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

MarkoC70T5

Citaat van: peteRRR op 09-08-2011 23:24:45
Citaat van: MarkoC70T5 op 09-08-2011 23:11:24
Citaat van: fbm op 09-08-2011 22:50:24
Citaat van: peteRRR op 09-08-2011 10:41:27
Wat mij opvalt is dat juist Volvo in Nederland zo oudbollig is,nagelaten van een enkel mooi project.

Dat is hier ook het geval op dit forum! De afgelopen twee jaar is het ook hier totaal omgeslagen van "dikke projecten" naar onderhouds bezigheden ofzoiets blogs! Niet dat dit erg is, maar het valt wel op! :eusa_think:

Daarvoor werden er dagelijks meerdere pagina's met leuke volvo's geplaatst en nu soms en als er dan wat gepost wordt, komen er vaak post van "vind ik niet mooi"! Is zowat een standaard antwoord op dit forum geworden! ::)

Nee, nu moet tegenwoordig alles origineel volvo zijn en iets wat afwijkt, daar is geen plaats voor!

Mis de dikke projecten van bv Johann, Eugene, JCviggen, Emiel, Volvo Felipe, Frederik_850, Oele en nog meerdere!

Tijden veranderen!

http://www1.garaget.org/archive/93/92210/222251/222251-2356286.jpg
Daarom zijn de meeste ook naar andere forums verhuisd waar het nog wel gewaardeerd wordt.
ik vindt persoonlijk een orginele volvo echt niet mooi dan zou ik er zelf nooit ik willen rijden.
Maar weet dat 99% er hier percies andersom over denkt.


Hier nog 1 die helemaal niets met originele auto,s heeft,omlaag,velgen,uitlaat of eind demper is echt minimaal een must.

Verder begrijp ik van Remco dat het toen die tijd veel meer om de 850 draaide,nu is het meer een mix,..ook leuk hoor

maar die sfeer van de jonge honden die echt een trend wilde zetten is niet of veel minder aanwezig.

Groet.
Yup  Maar gelukkig zijn er nog meetings zo als die van aanstaande zondag.
Dan kan je weer eens zien dat ze in andere clubs toch weer lekker aan het sleutelen zijn aan autos.
En voor mij draaid daar de hobby om. Of het nu een Volvo is of iets anders.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MarkoC70T5

Citaat van: peteRRR op 09-08-2011 23:27:18
En nog een plaatje. :D

http://i52.tinypic.com/33nksk0.jpg

Groet.
Dat is wel erg mooi. Zal wel een zweeds zijn
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

peteRRR

Zondag en Zaterdag EK Rallycross in Valkenswaard naar de kanonnen kijken.

Zal als het kan een paar mooie foto,s maken. :D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

arjen850

Citaat van: peteRRR op 09-08-2011 23:27:18
En nog een plaatje. :D

http://i52.tinypic.com/33nksk0.jpg

Groet.

Des te langer je ernaar kijkt, des te krommer gaat die achteras staan ;D

Turbo-Geek

Citaat van: fbm op 09-08-2011 22:50:24
Citaat van: peteRRR op 09-08-2011 10:41:27
Wat mij opvalt is dat juist Volvo in Nederland zo oudbollig is,nagelaten van een enkel mooi project.

Dat is hier ook het geval op dit forum! De afgelopen twee jaar is het ook hier totaal omgeslagen van "dikke projecten" naar onderhouds bezigheden ofzoiets blogs! Niet dat dit erg is, maar het valt wel op! :eusa_think:

Daarvoor werden er dagelijks meerdere pagina's met leuke volvo's geplaatst en nu soms en als er dan wat gepost wordt, komen er vaak post van "vind ik niet mooi"! Is zowat een standaard antwoord op dit forum geworden! ::)

Nee, nu moet tegenwoordig alles origineel volvo zijn en iets wat afwijkt, daar is geen plaats voor!

Mis de dikke projecten van bv Johann, Eugene, JCviggen, Emiel, Volvo Felipe, Frederik_850, Oele en nog meerdere!

Tijden veranderen!

http://www1.garaget.org/archive/93/92210/222251/222251-2356286.jpg

En het grappige is dat er geen enkele Volvo hier op het forum nog 100% origineel meer is ... Geen enkele !
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Ludo

Citaat van: Turbo-Geek op 10-08-2011 00:12:49
Citaat van: fbm op 09-08-2011 22:50:24
Citaat van: peteRRR op 09-08-2011 10:41:27
Wat mij opvalt is dat juist Volvo in Nederland zo oudbollig is,nagelaten van een enkel mooi project.

Daarvoor werden er dagelijks meerdere pagina's met leuke volvo's geplaatst en nu soms en als er dan wat gepost wordt, komen er vaak post van "vind ik niet mooi"! Is zowat een standaard antwoord op dit forum geworden! ::)

En het grappige is dat er geen enkele Volvo hier op het forum nog 100% origineel meer is ... Geen enkele !

Je zal er je toch moeten bij neerleggen, over smaak valt niet te twisten.

;D

peteRRR

Citaat van: Turbo-Geek op 10-08-2011 00:12:49
Citaat van: fbm op 09-08-2011 22:50:24
Citaat van: peteRRR op 09-08-2011 10:41:27
Wat mij opvalt is dat juist Volvo in Nederland zo oudbollig is,nagelaten van een enkel mooi project.

Dat is hier ook het geval op dit forum! De afgelopen twee jaar is het ook hier totaal omgeslagen van "dikke projecten" naar onderhouds bezigheden ofzoiets blogs! Niet dat dit erg is, maar het valt wel op! :eusa_think:

Daarvoor werden er dagelijks meerdere pagina's met leuke volvo's geplaatst en nu soms en als er dan wat gepost wordt, komen er vaak post van "vind ik niet mooi"! Is zowat een standaard antwoord op dit forum geworden! ::)

Nee, nu moet tegenwoordig alles origineel volvo zijn en iets wat afwijkt, daar is geen plaats voor!

Mis de dikke projecten van bv Johann, Eugene, JCviggen, Emiel, Volvo Felipe, Frederik_850, Oele en nog meerdere!

Tijden veranderen!

http://www1.garaget.org/archive/93/92210/222251/222251-2356286.jpg

En het grappige is dat er geen enkele Volvo hier op het forum nog 100% origineel meer is ... Geen enkele !

Vanwege de imitatie onderdelen zeker.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Johann

Citaat van: fbm op 09-08-2011 22:50:24
Tijden veranderen!


Tijden veranderen niet maar de projecten passen niet meer in dit forum.

De SDM heb ik nog wel maar niet meer op Kenteken. Naast een paar kleine aanpassingen is er niet veel aan de SDM gedaan in de laatste twee jaar.

Toevallig heeft Emiel de SDM vandaag op het TT circuit uitgelaten. SDM bulderde weer als vanouds.



Maar als er verder weinig nieuws te melden is hoeven we er ook niet over te posten.

Ik had als opvolger van SD1 de SD2 S70 maar deze is jaren geleden verkocht aan meneer Schutten.
Opvolger voor de SD2 was de SD5, een KLPD S60T5.



Past niet meer op dit forum. De S60 is inmiddels ook al verkocht. Was ook wel het nodige aan gedaan maar kreeg een beetje een meer van hetzelfde gevoel bij deze auto.
Was ook niet een echte liefde trouwens. Weet niet waarom. Toch een hele fijne auto om mee op de Ring te rijden maar ik kreeg er niet echt een emotie bij.

Opvolger voor de SD5 is een Opel Blitz met Volvo T5 motor,



Past ook niet op dit forum.

:)

Er is ook nog een C30 "SD7" waar al veel aan gedaan is, waar ik heel gek mee ben en ook soms helemaal klaar mee ben..  ::)



4de motor zit er nu in maar dit project staat even in de wachtstand.. Was een 1.6, daarna een 2.3 Duratec welke helaas een foute aankoop bleek. Tijdelijk een 1.8 Duratec er in gehad om 'm rijdende te houden en op dit moment zit er een samenraapsel "RNC T5" blok in. Blok is een combinatie van het gesmede binnenwerk van de de SD2 motor, een RN 2.0 turbo onderblok omgezet naar RNC specificatie. RNC kop er op, ATP spruitstuk en een GT3076 turbo met externe wastegate en 3" uitlaat stukje. Er zit een M56 "RNC" 5 bak achter met sperdiff.



Blok hangt er inmiddels in,


Standalone motormanagement moet er nog in.

Ik liep tegen een paar dingetjes aan met het ATP spruitstuk en de passing van turboleidingen t.o.v. uitlaat en wastegate delen waar ik niet zo blij mee was en ben nog aan het bezinnen hoe we dit op gaan lossen.

Maarja, past niet op dit forum..

Ander probleem was dat ik in dezelfde periode besloten heb om een van de laatste Volvo performance motoren aan te schaffen. Zat wel een auto omheen,



Hartstikke leuk ding, niets aan aangepast en er is al veel tijd in gaan zitten wat ten koste is gegaan van de C30 om de simpele reden dat het ongeveer hetzelfde is als de C30 moest gaan worden.

Ook hier weer, wil niet op dit forum.

Heb inmiddels besloten de C30 op een lager pitje te zetten en tegen April volgend jaar weer aan de praat te hebben.

Dat was voordat we tegen dit aanliepen,



We noemen 'm SD9. Voor 500 Euro kon ik 'm niet laten staan.

Maar daar zijn ook andere fora voor..








peteRRR

Al met al,...je bent toch lekker aan het knutselen Johan. ;D

Knap hoor. :eusa_clap:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

UserID6342

Geweldig al die projecten Johan, leuk om zo te lezen waar je allemaal mee bezig bent naast je werk om.  Die Opel Blitz, helemaal geweldig !!