Bijzondere foto's

Gestart door Ben, 15-09-2010 07:59:53

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Hou wel van dit soort auto's!! ;D

viking_in_shorts

Alleen maar even een link dumpen. Mijn foto's van de Folkrace van afgelopen weekend. Dit keer zijn het er maar 46, dus je bent er snel doorheen.
Ik ga nu proberen de selectie nóg kleiner te maken tot ca 10 stuks... Keuzes, keuzes ...

Iemand een voorstelletje? :eusa_whistle:

http://s234.photobucket.com/albums/ee125/viking_in_shorts/Forlanda%20II/

peteRRR

Lekker knus zo met z,n 2tjes. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Daf46

Joris_Scholte

Misschien zie ik het niet, maar wat is er zo bijzonder aan deze foto? ??? Ja, die meneer is dood, dat weet ik ook.

Ben

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

YoeriR

Daf46

Citaat van: Joris_Scholte op 06-10-2011 10:25:01
Misschien zie ik het niet, maar wat is er zo bijzonder aan deze foto? ??? Ja, die meneer is dood, dat weet ik ook.
Laten we het zo zeggen, die meneer is inderdaad dood, en of je nu houdt van Apple producten of niet, hij heeft een belangrijke stempel gedrukt op de evolutie van de 'persoonlijke computer' zoals wij die nu kennen (dit zowel ten goede als ten kwade zo je wil).

Uiteraard is die foto als foto niet bijzonder, maar binnen 'klein historisch perspectief' voor mij wel bijzonder ja. En uiteraard mag u daar anders over denken. Begrijp me ook niet verkeerd, ik vind zijn dood ook niet erger of belangrijker dan van gelijk wie anders.

Moest Bill het loodje leggen, wat voor mij niet meteen hoeft, en Microsoft zet z'n foto op de voorpagina van hun site, dan zou ik dat dus ook bijzonder vinden.

Groeten,
Sam.

Joris_Scholte

Respecteer je mening, Sam. Verder zeg ik er even niets over.

FGG

Citaat van: Joris_Scholte op 06-10-2011 10:56:57
Respecteer je mening, Sam. Verder zeg ik er even niets over.

Je kan niet ontkennen dat deze man, net als meneer Gates, een behoorlijke impact hebben gehad op de IT-wereld zoals ie nu is. Dus zeg er eigenlijk maar wel wat over. Maar jou kennende zal dat dan wel weer in geërgerd komen. :evil:

Citaat van: Obama
Brave enough to think differently, bold enough to believe he could change the world and talented enough to do it!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Joris_Scholte

Okee, even ter vergelijking:

Ook dood, ook erg bekend, ook iemand die een grote impact heeft gehad op zijn vakgebied. Oh ja, hij heete ook Steve! ;) 8)

Johann

Klopt. Ook jammer.

Ben meer fan van Appels dan van Kroks.  ;)

FGG

Citaat van: Joris_Scholte op 06-10-2011 11:15:47
Okee, even ter vergelijking:

http://biobreak.files.wordpress.com/2009/04/_42064554_irwin_getty400.jpg

Ook dood, ook erg bekend, ook iemand die een grote impact heeft gehad op zijn vakgebied. Oh ja, hij heete ook Steve! ;) 8)

Ik heb 't nooit gehad over een vakgebied, maar over de IT-wereld. Dat is toch iets waar wij toch dagelijks mee van doen hebben, getuige dit Forum. Krokodillen komen toch wat minder voor in de huiskamers.

Kortom: geen vergelijking.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Joris_Scholte

Ach, niet iedereen heeft dezelfde interesses. Laat maar, ik houd mijn grote waffel wel weer.... :eusa_silenced: