Bijzondere foto's

Gestart door Ben, 15-09-2010 07:59:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Broabander

Misschien voor de bijrijdersstoel, als er niemand naast je zit? Of voor op een meeting/show?
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

NinaPaul

IDEAAL! heb het zelf ook.... maar dan zonder logo etc. (gewoon een afgeknipte gordel).

Bij ons is dit om het vervelende "gordel aan" geluid/lampje uit te zetten met iets zwaars voorin.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

32B

Als alles transparant is valt er niets meer te zien

rovelra


haasje

Citaat van: +++t blijft behelpen+++ op 20-07-2012 14:46:49
Wanner zou je dat nodig hebben? Gordel moet om.
Altijd.
Anders snap je volgens mij het conept Volvo niet echt.

Er zijn best wel een aantal uitzonderingen wanneer je mag autorijden zonder je gordel om te hebben. Bij de 850/X70 is het nog makkelijk om de verklikker uit te zetten, maar bij de nieuwere auto's niet en geloof maar dat je er gek van wordt als je de hele dag in een auto rijdt die aan het piepen is dat je je gordel niet om hebt (volvo of niet).

grijzev70tdi

Met name franse auto's.... Of de S40/V50.. Word je ook gek van (ja zit wel eens bij iemand in de auto die geen gordel om doet, maar door dat geluid wel)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Elmo

of voor in de vrachtwagen, heb ik ook nooit gordel om.
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd!

haasje

Mensen met medische vrijstelling, taxichauffeurs (als er een klant in de auto zit  :eusa_shhh:)

en wat te denken van mensen die een tas op de bijrijdersstoel hebben liggen waardoor de verklikker begint te zeuren.

UserID6342

Mee eens !  Ik ruk de verklikkers er hier ook standaard meteen uit bij mijn eigen auto's want je word er hoorndol van. De S60 die ik had heb ik door de dealer om laten zetten naar het Amerikaanse systeem (dus waar je bij de 850 een ander relaistje voor induwt), kunnen ze gewoon programmeren / veranderen met Vida.  Ik heb zelf dus ook een ontheffing hiervoor voor het rijden zonder gordel.

Het rare is dan weer wel dat ik bij de 760 het er weer express terug in heb gebouwd en origineel heb gelaten ;D.  In die auto hoort het gewoon te zitten ;D ;D

Piere

Citaat van: Dirk342 op 21-07-2012 06:20:36
Het rare is dan weer wel dat ik bij de 760 het er weer express terug in heb gebouwd en origineel heb gelaten ;D.  In die auto hoort het gewoon te zitten ;D ;D

Tuurlijk, een 700 zonder 'takke takke takke takke takke' is geen echte 700 ;D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

fearless


maruska

iets klopt er niet.... de riem verdwijnt ergens naar het niets ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

thuur

Citaat van: maruska op 25-07-2012 23:41:40
iets klopt er niet.... de riem verdwijnt ergens naar het niets ?

Da's de weerspiegeling..


Gr :eusa_shhh:

peteRRR



En dat moet dan ongeveer zo klinken,.....zal best vooruit gaan deze geit. ;D

http://www.youtube.com/watch?v=ebjG76uF61M

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla