Bijzondere foto's

Gestart door Ben, 15-09-2010 07:59:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

michel88


viking_in_shorts


peteRRR

1,2,3,8,9,16,42,84,....200. ;D



Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

The Demon

Waren ze in de aanbieding?

Groet,
The Demon.

pwberg

Vanochtend op de A28



Denk dat er wel iemand op zijn kl#ten gaat krijgen wegens een slechte routeplanning.....
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ben

Citaat van: pwberg op 03-11-2012 11:50:55
Vanochtend op de A28

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/01075/groot_object_1075099q.jpg

Denk dat er wel iemand op zijn kl#ten gaat krijgen wegens een slechte routeplanning.....

Nee, het was gepland. Alternatieve route door Beilen had meer problemen gegeven.

pwberg

Citaat van: Ben op 03-11-2012 12:08:43
Citaat van: pwberg op 03-11-2012 11:50:55
Vanochtend op de A28

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/01075/groot_object_1075099q.jpg

Denk dat er wel iemand op zijn kl#ten gaat krijgen wegens een slechte routeplanning.....

Nee, het was gepland. Alternatieve route door Beilen had meer problemen gegeven.

Zou zomaar kunnen, klinkt logisch (al ken ik de situatie ter plaatse niet).
Kan uit de bijgaande tekst op Telegraaf.nl niet herleiden of de kraanwagen al ter plaatse was, wat e.e.a. zou verduidelijken.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ben

Was net op het nieuws. De kraanwagen stond al klaar.
Televaag kent geen nuances.

pwberg

Citaat van: Ben op 03-11-2012 12:13:19
Was net op het nieuws. De kraanwagen stond al klaar.
Televaag kent geen nuances.

Las het al in de reacties op autoblog.nl (hoewel die natuurlijk ook niet zaligmakend zijn)

http://www.autoblog.nl/wit-gevaarte-veroorzaakt-file-op-a28
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Galactica


marc-850

Citaat van: Ben op 03-11-2012 12:08:43
Citaat van: pwberg op 03-11-2012 11:50:55
Vanochtend op de A28

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/01075/groot_object_1075099q.jpg

Denk dat er wel iemand op zijn kl#ten gaat krijgen wegens een slechte routeplanning.....

Nee, het was gepland. Alternatieve route door Beilen had meer problemen gegeven.

Wij rijden ook regelmatig met (te) hoge ladingen. Je krijgt dan een vergunning van Rijkswaterstaat, met daarop de te volgen route. Vlak voor de Zeeburgertunnel bijvoorbeeld, moet je dan even met ze bellen dat je er aan komt. Meestal hebben ze je dan al gezien.

Maar ondanks de van te voren uitgestippelde route, kijk je bij ieder viaduct even via je spiegel schuin naar boven, of het wel past. Sommige viaducten lijken lager als dat ze daadwerkelijk zijn.  ;D

EdenAli

Zo heb ik een tijdje op Polen gereden en zoals sommige misschien weten dat de hoogte's van de viaducts daar niet altijd kloppen.
Zo was er een viaduct waar 3.60 bij stond maar waar je ruim met 4 meter onderdoor kon.
Altijd leuk als je er eentje mee had.
Je wist dat je er in de buurt kwam en dan ruim van te voren met diegene over de hoogte en lengte etc van de vrachtwagen had.

En dan met dik 90 km/u op het viaduct afrijden.... ;D
Altijd leuk als je zei hoe hoog waren we ook alweer.
En dan volgas eronderdoor.

Die was voorlopig wel weer even wakker  :eusa_shifty: ;D

The Demon

Dat was vroeger op de A2 bij Beesd ook lachen altijd.
Daar zat een viaduct/waterkeerring ofzo en als je vanuit het zuiden aan kwam leek hij lager/te laag.
Als ik er vlak voor was riep ik BUKKEN!!! tegen de bijrijder en dook licht over het stuur heen.
Die jochies (16-17 jaar) zaten dan gelijk onder het daschboard  ;D :evil:
Het werkte bij de meesten maar 1 keer maar je had ook van die schapen die er 2, 3 of zelfs meer keren intrapte, wat ik heb een lol gehad op dat stukkie  ;D
Het liefst ging ik dan nog even wat verder boven de toegestane snelheid rijden (begrenzers bestonden nog niet).

Groet,
The Demon.

Luc

Een racket-capsule? Voor tennisrackets? Lekker stukje journalistiek weer.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet