Bijzondere foto's

Gestart door Ben, 15-09-2010 07:59:53

Vorige topic - Volgende topic

WYD

Wij hebben uiteraard als groot hondenliefhebbers dat plaatjesboek hier op de plank staan, echt een musthave!!!  8)
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Sem

Citaat van: Turbobiker op 15-03-2013 20:41:42
Citaat van: Sem op 15-03-2013 20:30:25
...

Dus jij zou een ritje in een Ferrari ook overslaan?

Mij gaat het er meer om dat Julians mening op een vooroordeel gebaseerd lijkt. Natuurlijk zit ik daar ook vol mee, maar ik sta wel open om mijn mening aan te passen. Als je op zijn leeftijd al zo stellig weet dat je gelijk hebt, ga je het moeilijk krijgen, nu en later.

En dan ook de manier waarop: 'ik heb niets met Ford'. Alles over één kam. Uiterlijk kun je inderdaad niets vinden, maar beleving kun je moeilijk om heen. Hier zegt hij dus gewoon: ik heb helemaal niets met sportieve, ruige, gave, brute, fantastisch rijdende auto's. Tja, dan kun je een opmerking krijgen.

Allemaal onderdeel van een leerproces.
Ik vind het werkelijk waar knap hoe je de zin "ik heb niets met Ford" zo kunt uitleggen. Hij zegt toch nergens dat hij er niet voor open staat? Je verzint het echt allemaal zelf hoor? Lees voor de grap nog eens één keer die post door, waarin hij die zin gebruikt. Er staat werkelijk waar niets raars. En waar lees jij nou dat hij altijd stellig gelijk heeft?  :-\

"Het leerproces..." Kom op joh. Dit is dus die houding die ik bedoel. Maar goed.. We zijn nooit te oud om te leren zeg ik maar. ;) Sterker nog. We leren tot aan de dood..

Turbobiker

Citaat van: Sem op 15-03-2013 21:08:10
Ik vind het werkelijk waar knap hoe je de zin "ik heb niets met Ford" zo kunt uitleggen. Hij zegt toch nergens dat hij er niet voor open staat? Je verzint het echt allemaal zelf hoor? Lees voor de grap nog eens één keer die post door, waarin hij die zin gebruikt. Er staat werkelijk waar niets raars. En waar lees jij nou dat hij altijd stellig gelijk heeft?  :-\

"Het leerproces..." Kom op joh. Dit is dus die houding die ik bedoel. Maar goed.. We zijn nooit te oud om te leren zeg ik maar. ;) Sterker nog. We leren tot aan de dood..

En hoe wil jij 'ik heb niets met Ford' uitleggen? Sorry hoor, maar bij iedere autoliefhebber van sportief spul gaat toch wel iets gebeuren bij zo een auto, zelfs als je niets met Ford hebt. En hoe Julian zijn mening over die auto gevormd heeft??? Geen idee, want er is werkelijk geen test te lezen waar de testers over deze auto niet uit hun dak gaan... .

Overigens had ik waarschijnlijk bij ieder ander met zo een opmerking precies zo gereageerd, maar dan vragend naar een uitgebreide CV wat betreft het rijden met verschillende auto's. Dus wat dat betreft moeten jij en Julian het verder niet zo aantrekken. Het is gewoon de ongeloof van een autoliefhebber over die opmerking! (en mijn excuus heb ik al eerder aangeboden over die opmerking over het rijbewijs)

Ik heb niets tegen Julian, vast een leuke knul, nauwelijks anders dan ik zelfs op latere leeftijd nog was. Botte opmerkingen maken. Ben ik meester in ;D

Trouwens: voor zichzelf stellig. Dat had je toch minstens uit mijn opmerking kunnen halen.

(overigens interpreteer ik de foto van Johann dat zijn Ford staat te kwijlen, niet dat Johann staat te kwijlen, maar ben daar blijkbaar de enige in...).
De Tussenpaus

elianmars

Citaat van: Turbobiker op 15-03-2013 21:44:31

(overigens interpreteer ik de foto van Johann dat zijn Ford staat te kwijlen, niet dat Johann staat te kwijlen, maar ben daar blijkbaar de enige in...).

Nope, je bent niet de enige.

Sem

Citaat van: Turbobiker op 15-03-2013 21:44:31
Citaat van: Sem op 15-03-2013 21:08:10
Ik vind het werkelijk waar knap hoe je de zin "ik heb niets met Ford" zo kunt uitleggen. Hij zegt toch nergens dat hij er niet voor open staat? Je verzint het echt allemaal zelf hoor? Lees voor de grap nog eens één keer die post door, waarin hij die zin gebruikt. Er staat werkelijk waar niets raars. En waar lees jij nou dat hij altijd stellig gelijk heeft?  :-\

En hoe wil jij 'ik heb niets met Ford' uitleggen? Sorry hoor, maar bij iedere autoliefhebber van sportief spul gaat toch wel iets gebeuren bij zo een auto, zelfs als je niets met Ford hebt. En hoe Julian zijn mening over die auto gevormd heeft??? Geen idee, want er is werkelijk geen test te lezen waar de testers over deze auto niet uit hun dak gaan... .

Overigens had ik waarschijnlijk bij ieder ander met zo een opmerking precies zo gereageerd, maar dan vragend naar een uitgebreide CV wat betreft het rijden met verschillende auto's. Dus wat dat betreft moeten jij en Julian het verder niet zo aantrekken. Het is gewoon de ongeloof van een autoliefhebber over die opmerking! (en mijn excuus heb ik al eerder aangeboden over die opmerking over het rijbewijs)

Ik heb niets tegen Julian, vast een leuke knul, nauwelijks anders dan ik zelfs op latere leeftijd nog was. Botte opmerkingen maken. Ben ik meester in ;D

Trouwens: voor zichzelf stellig. Dat had je toch minstens uit mijn opmerking kunnen halen.

Prima.. Ik zal ook niet meer happen. Ze hadden toch gelijk. ;)

Sem

Geen foto.. Wel leuk! ;D

Borstcorrectie...

Johann

Citaat van: MarcoV op 14-03-2013 11:57:33
Als je mij lief aankijkt mag je met mijn 2.0 10V wel meerijden hoor, maakt ook veel herrie  ;D

MarcoV

;D

NinaPaul

Denk dat het gros van de mensen "meningen" heeft over auto's waar ze nooit in gereden hebben.
Je kan ook moeilijk met bijna elke auto rijden. En zelf tussen uitvoeringen van modellen kan nog verschil zitten.
De ford focus 1.4 of de RS500 is daar een goed voorbeeld van, die 2 auto's zijn "miles apart".

(En nee ik heb geen RS500 gereden, wel een "normale" RS met 305pk. ;))
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Turbobiker

Speciaal voor Julian:  :evil:

8)
De Tussenpaus

The Volvoboy

Alleen geen 5 pitter maar een 2.0T EcoBoost :(

Voor de rest een retegave bak ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Turbobiker

Stond vandaag zo iets in de straat, maar dan zwart, Outback en brons kleurige velgen!!

De Tussenpaus

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

widebody

Citaat van: Turbobiker op 16-03-2013 19:43:47
Stond vandaag zo iets in de straat, maar dan zwart, Outback en brons kleurige velgen!!

http://www.legacygt.com/forums/attachment.php?attachmentid=66775&d=1240554211

H6??

Hebbehebbe

elianmars

Julian

Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM