gloeilampje brand niet, OPGELOST

Gestart door darius, 17-09-2010 09:08:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

thuur

Citaat van: darius op 26-09-2010 15:32:21
Toch niet opgelost , het lijkt wel of de accu niet goed bijlaad. Maar als ik meet stationair heb ik wel 13.74 volt  ???
Morgen maar nieuwe spanningsregelaat erop zekers ??

13,74 is vrij normaal en zeker voldoende om je accu op te laden. Is je accu niet gewoon slecht?

Warme accuklem na een lange rit?


Gr ;)

darius

Citaat van: thuur op 26-09-2010 15:58:38
Citaat van: darius op 26-09-2010 15:32:21
Toch niet opgelost , het lijkt wel of de accu niet goed bijlaad. Maar als ik meet stationair heb ik wel 13.74 volt  ???
Morgen maar nieuwe spanningsregelaat erop zekers ??

13,74 is vrij normaal en zeker voldoende om je accu op te laden. Is je accu niet gewoon slecht?

Warme accuklem na een lange rit?


Gr ;)

Nee thuur het is een nieuwe accu, als ik een andere accu installeer gaat hij ook lekker vlot rond,  als de accu langer in de auto zit wil ie bijna niet rond na een paar dagen. Er worden altijd lange ritten gemaakt. Mss versleten koolborstels ?? die geen goed contact maken bij hogere toeren..

Verder heb ik ook nog steeds koelvloeistof verlies.

de auto moet toch gewoon vlot rondgaan bij de start ??
No show, only go.

UserID6342

#17
Is je massakabel / pluskabel nog wel in orde Darius ?  Zoals Thuur ook al zegt ?  Dus de dikke kabels die op de accu zitten ?  Gaan wel eens defect.  Zodra er zo'n groenige zooi in de kabels zichtbaar is, heb je hele grote kans dat het opgelost is als je de kabels vervangt / nieuw klemmen erop zet.  (Ligt er even aan hoever je die zooi ziet en of je het red met alleen een accuklem)

darius

Citaat van: Dirk342 op 26-09-2010 20:32:41
Is je massakabel / pluskabel nog wel in orde Darius ?  Zoals Thuur ook al zegt ?  Dus de dikke kabels die op de accu zitten ?  Gaan wel eens defect.  Zodra er zo'n groenige zooi in de kabels zichtbaar is, heb je hele grote kans dat het opgelost is als je de kabels vervangt / nieuw klemmen erop zet.  (Ligt er even aan hoever je die zooi ziet en of je het red met alleen een accuklem)

Dank je dirk morgen komen fotoos en ga ik het bekijken ....  ;)
No show, only go.

darius

Nieuwe accupolen probleem over. Ik had niet gedacht dat wat koperoxide zoveel geleiding tegen gaat. Wel jammer van de mooie originele klemmen.

Merci heren voor jullie hulp..
No show, only go.

UserID6342

Mooi dat het is opgelost Darius.  Wanneer kom je die bumpert ophalen ?

darius

Citaat van: Dirk342 op 30-09-2010 13:11:25
Mooi dat het is opgelost Darius.  Wanneer kom je die bumpert ophalen ?

Ik wil dat meteen doen als ik ar zn auto wegbreng maar kan de sleutel niet vinden  :eusa_wall:
No show, only go.

UserID6342

Citaat van: darius op 30-09-2010 13:26:25
Citaat van: Dirk342 op 30-09-2010 13:11:25
Mooi dat het is opgelost Darius.  Wanneer kom je die bumpert ophalen ?

Ik wil dat meteen doen als ik ar zn auto wegbreng maar kan de sleutel niet vinden  :eusa_wall:
Oeps, zet dat maar niet op het forum. Ar zit ergens in Aziƫ, die word helemaal gek als tie dit leest ;D

darius

Citaat van: Dirk342 op 30-09-2010 19:01:34
Citaat van: darius op 30-09-2010 13:26:25
Citaat van: Dirk342 op 30-09-2010 13:11:25
Mooi dat het is opgelost Darius.  Wanneer kom je die bumpert ophalen ?

Ik wil dat meteen doen als ik ar zn auto wegbreng maar kan de sleutel niet vinden  :eusa_wall:
Oeps, zet dat maar niet op het forum. Ar zit ergens in Aziƫ, die word helemaal gek als tie dit leest ;D

Ik vind hem wel  ::)
No show, only go.

MICHEL306

Citaat van: sjors855 op 17-09-2010 09:15:01
Onder de 7 graden gloeit een diesel niet en gaat ook het lampje niet aan.

je bedoeld boven toch?