Forumproblemen

Gestart door FGG, 17-09-2010 13:00:40

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Ik heb sinds een paar dagen af en toe problemen met het Forum. Regelmatig melding als " Sessie verlopen", "Geen rechten", etc. Ik heb dit op zowel de Mac, als de laptop en op m'n werkplek. Meer mensen die dit hebben?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Thys

'Sessie verlopen' krijg ik heel regelmatig als ik een bericht wil posten. Voor de rest ondervind ik geen problemen.

rifwachter

Hier ook geen problemen.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Daf46

Citaat van: Thys op 17-09-2010 13:23:01
'Sessie verlopen' krijg ik heel regelmatig als ik een bericht wil posten. Voor de rest ondervind ik geen problemen.
Zelfde hier, paar keer F5 (IE8) lost het meestal wel op.

Misha

Citaat van: FGG op 17-09-2010 13:00:40
Ik heb sinds een paar dagen af en toe problemen met het Forum. Regelmatig melding als " Sessie verlopen", "Geen rechten", etc. Ik heb dit op zowel de Mac, als de laptop en op m'n werkplek. Meer mensen die dit hebben?

Ja, sinds enkele maanden. Gaat ook gepaard met het leeg zijn van de nieuwe berichten of het niet bijwerken van de ongelezen berichten en zo.

Ik zal eens kijken of dat met IE9 beter gaat. Fijne browser trouwens ! Lijkt wel een keer of wat rapper.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FGG

Het vreemde dat ik 't op alle plekken heb. Soms.

Voorheen was dat niet.

rifwachter

Nu ben ik thuis, maar normaal log ik van maandag t/m vrijdag overdag in op de laptop van de werkgever, op beide plekken werkt het bij mij normaal.

Hier thuis hoef ik me nooit aan te melden, op het werk alleen s'morgens sla daar inlog gegevens niet op.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

mehn

Ik log nooit uit (3 plekken) en heb nooit problemen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FGG

Thuis en op de laptop altijd ingelogd en sinds een paar dagen af en toe een melding.

thuur

Sessie verlopen heb ik alleen als ik b.v. een PB start en na enkele uren pas verstuur.

Geen rechten kan van een link naar een verwijderd topic zijn, of een topic wat tijdelijk achter de schermen staat.

Cookies weggooien helpt tegen echte sessieproblemen.

Gr 8)

FGG

Het lijkt erop dat 't probleem ondertussen weg is. Sinds de opening van dit topic niet meer voorgekomen. ::)

"Sessie verlopen" was idd regelmatig bij PB's maar dan zit er amper tijd tussen typen en versturen.

Powerpete

firefox, geen problemen af en toe wat traag... maar niet onoverkomelijk....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Marc O.

Geen problemen (Chrome / Ubuntu).
...The Nile isn't just a river in Africa...

razorx

Citaat van: Misha op 17-09-2010 13:41:42
Citaat van: FGG op 17-09-2010 13:00:40

Ja, sinds enkele maanden. Gaat ook gepaard met het leeg zijn van de nieuwe berichten of het niet bijwerken van de ongelezen berichten en zo.

Ik zal eens kijken of dat met IE9 beter gaat. Fijne browser trouwens ! Lijkt wel een keer of wat rapper.
Dacht dat het aan mijn computer lag. ;)
Sinds een paar maanden is de lijst van ongelezen berichten incompleet. Tot ik klik op alle ongelezen berichten.
Daarnaast moet ik mij regelmatig opnieuw aanmelden.

tackle

ik heb vaak dat het zo traag is als dikke str.nt door een dunne trechter. Wat echt vaak gebeurt is dat er geen nieuwe berichten zouden zijn, google chrome, maar dat klopt dan in IE weer niet.