Lodi stelt zich voor.

Gestart door LQDI, 20-09-2010 15:11:10

Vorige topic - Volgende topic

LQDI

Hij werkt in Nijverdal, ik in Almelo;)

EdenAli

Citaat van: LQDI op 24-01-2011 20:43:21
Hij werkt in Nijverdal, ik in Almelo;)

Dan zie ik je van de week wel
Ik woon bijna om de hoek

LQDI

" De koffie staat altijd warm bij Furness Car " ;)

EdenAli

Dan kom ik vroeg dan is ie nog vers :eusa_whistle: :eusa_shifty:

LQDI

LQDI

Inmiddels de veren binnen. Staat S70 op de doos en maar 3cm ipv 4.vraag me af of dit goed is.

Luc

Ze passen wel, onder mijn vorige 850 kwamen ook S70-veren uit. Over de verlaging weet ik niks, als je 3 cm genoeg vindt, gewoon eronder zetten.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

LQDI

Oh mooi.dank voor de info

Jeff

De oude velgen van Ivo ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

tom480

Ik denk dat antraciet ook wel mooi zal staan.
Hoe bevalt de Ferrita 8) ?
- R1200GS -

LQDI

Zijn inderdaad de oude velen van ivo. De ferrita bevalt goed. Mooie donkere motorbass tot 3000tpm. Hij had trouwens iets luider mogen wezen. Anderzijds is er nu nog comfortabel mee te rijden zonder teveel lawaai. Inmiddels heb ik de G&M veren er ook onder gezet. 40mm lager staat m perfect. Alsnog iets ruimte tussen wielkast en band, maar ik ben er blij mee. Nou nog de velgen onder handen nemen. Iemand nog tips om dit zelf te doen?

FGG

Ah, eindelijk.

Dat is dus die auto die ik meerdere malen gespot heb aan de Parijsstraat. Zelfs gepost hier.

Gevonden:

Citaat van: FGG op 18-10-2010 19:14:06
Geparkeerd aan de Parijsstraat in Hengelo, rond half 6: een rode 854 met Fasttech-stickers op de flanken en een matzwarte grille.

Je woont bij me om de hoek.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

LQDI

Haha wat n giller. Dat klopt! ;D

FGG

Ik zag 'm vorige week nog staan toen ik op de MTB voorbij kwam en zag de blauwe velgen en ik moest meteen aan Ivo denken.

Volgende keer stop ik even.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

LQDI

Citaat van: FGG op 28-01-2011 10:16:33
Ik zag 'm vorige week nog staan toen ik op de MTB voorbij kwam en zag de blauwe velgen en ik moest meteen aan Ivo denken.

Volgende keer stop ik even.

Niet van te dichtbij bekijken hè. Zo mooi is ie niet;)