Lodi stelt zich voor.

Gestart door LQDI, 20-09-2010 15:11:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ChristRoffel

Citaat van: LQDI op 31-01-2011 13:17:21
Inmiddels de LED knipperlichten in het voorscherm binnen. Wat een geniale aankoop ::)

http://i56.tinypic.com/mrwead.jpg

http://i54.tinypic.com/2e1vtqw.jpg

;D ;D ;D

Waar heb je die vandaan?!
Weet niet of het (vermelden van de verkoper) onder reclame valt, anders mag je wel een pb-tje sturen...

Verders heb je een mooie rooie Roffel..!

LQDI

Ik heb ze via het forum hier gevonden!

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,46445.0.html

Hier staan 2 linkjes naar webshops. Zelf heb ik ze via SKG. Als je ze op tijd besteld heb je ze de volgende dag al binnen. Ben er erg over te spreken ;D

ChristRoffel

De (de)montage, is die nog een beetje simpel?

LQDI

2minuutjes werk ;) knipperlicht uit spatbord halen. de oranje behuizing van t stekkertje losdraaien. Dan het 5w steeklampje eruit halen. Aansluiting van de ledjes in het stekkertje steken en dan weer op t voorscherm monteren en klaar ben je!

FGG

#79
Citaat van: LQDI op 06-02-2011 15:25:45
Citaat van: FGG op 05-02-2011 15:46:26
Waar staat "NC" voor onder je linker achterlicht?

(zag je auto net staan, maar even terug gebladerd, op de foto's staat 't ook)

De NC sticker is het logo van de Noisecontrollers. Ben nogal n liefhebber van muziek. Zowel van pop tot rock tot hardstyle. Noisecontrollers zijn hardstyle dj's. Had ooit een keer die sticker gekregen. kon t niet laten om hem te plaatsen.

Ik kon 't bijna niet laten om 'm eraf te peuteren. :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

LQDI

Citaat van: FGG op 07-02-2011 11:05:44
Citaat van: LQDI op 06-02-2011 15:25:45
Citaat van: FGG op 05-02-2011 15:46:26
Waar staat "NC" voor onder je linker achterlicht?

(zag je auto net staan, maar even terug gebladerd, op de foto's staat 't ook)

De NC sticker is het logo van de Noisecontrollers. Ben nogal n liefhebber van muziek. Zowel van pop tot rock tot hardstyle. Noisecontrollers zijn hardstyle dj's. Had ooit een keer die sticker gekregen. kon t niet laten om hem te plaatsen.

Ik kon 't bij niet laten om 'm eraf te peuteren. :eusa_whistle:

Spiet mie dooonders;)

FGG

Citaat van: LQDI op 07-02-2011 11:26:32
Citaat van: FGG op 07-02-2011 11:05:44
Citaat van: LQDI op 06-02-2011 15:25:45
Citaat van: FGG op 05-02-2011 15:46:26
Waar staat "NC" voor onder je linker achterlicht?

(zag je auto net staan, maar even terug gebladerd, op de foto's staat 't ook)

De NC sticker is het logo van de Noisecontrollers. Ben nogal n liefhebber van muziek. Zowel van pop tot rock tot hardstyle. Noisecontrollers zijn hardstyle dj's. Had ooit een keer die sticker gekregen. kon t niet laten om hem te plaatsen.

Ik kon 't bij niet laten om 'm eraf te peuteren. :eusa_whistle:

Spiet mie dooonders;)

't Is jouw auto.

De velgen en de FastTech-sticker kan ik wel hebben, de NC-sticker vind ik niet zo...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

LQDI

Citeer

't Is jouw auto.

Gelukkig wel ;D

Svenneh

Echt subtiel is het allemaal in ieder geval niet ;) . Nu nog even wachten totdat er een grote MOH sticker op de achterruit kan en de auto wordt ook door de lokale petjes met Golfjes geaccepteerd ;)

LQDI

#84
Van MOH moet je houden. Ik niet overigens. Van stickers moet je houden, en dat doe ik dan weer wel.  ;D

Overigens wel jammer dat je mensen in hokjes plaatst vanwege hun muzikale voorkeur :eusa_think:

Svenneh

Heb je ooit een hippie met een petje en een MoH sticker op de acherruit zien rijden? ;). Ik denk dat wij ongeveer dezelfde muzieksmaak hebben als ik op je Hyves kijk :).

Maar ach.. Jij hebt tenminste een Volvo. Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie. Wil alleen niet echt lukken. Maar ik ben geduldig!

Jij nog veel succes met je Volvo. Ben benieuwd ook naar het interieur :)!

LQDI

Neen, wel gewoon casual gekleedde mensen :P

Het interieur ziet er eigenlijk als nieuw uit. Kwart leer. Geen vlekken oid :eusa_dance:
Jij veel succes met t vinden van een 850. T is en blijft een fantastische machine.

EdenAli

Nu nog een rode spoiler op de kont

laat ik die nou in de garage hebben liggen :eusa_whistle:


antraciet

Citaat van: EdenAli op 08-02-2011 00:43:26
Nu nog een rode spoiler op de kont

laat ik die nou in de garage hebben liggen :eusa_whistle:



te ruil voor een grijze  ;D

EdenAli