Electric supercharger

Gestart door V70R, 21-09-2010 09:41:26

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Ik sla effe over. Zou m'n geartronic niet leuk gaan vinden denk ik ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sven850

Citaat van: peteRRR op 21-09-2010 19:00:00
Citaat van: sean850 op 21-09-2010 16:51:04
Had zoiets laatst ook al op ebay gezien, geloof er eerlijk gezegd niet veel van.
Het zal wel iets helpen maar echt geen 80pk met zo'n dingetje. En moet je niet je ECU erop aanpassen kan toch niet zomaar extra lucht erin gaan pompen dan ga je te arm lopen.

Ook dat,als het zo is kom ( en het is niet zo,nooit niet ) kom je zwaar benzine tekort.

Is al jaren geleden een soort run geweest op de markt met de Cyclone http://www.limpex-sport.nl/producten.php
Helpt maar iets,en zelfs met dit ding heb je meer benzine nodig boven in,laat staan 80 pk.

Groet.

Ik geloof niet zo in de vermogenswinst maar ik denk dat het arm lopen wel mee zal vallen gezien het voor de LMM zit dus dan zou er toch meer benzine moeten worden ingespoten.
XC40 T4 Recharge

peteRRR

Citaat van: Sven850 op 24-09-2010 16:59:08
Citaat van: peteRRR op 21-09-2010 19:00:00
Citaat van: sean850 op 21-09-2010 16:51:04
Had zoiets laatst ook al op ebay gezien, geloof er eerlijk gezegd niet veel van.
Het zal wel iets helpen maar echt geen 80pk met zo'n dingetje. En moet je niet je ECU erop aanpassen kan toch niet zomaar extra lucht erin gaan pompen dan ga je te arm lopen.

Ook dat,als het zo is kom ( en het is niet zo,nooit niet ) kom je zwaar benzine tekort.

Is al jaren geleden een soort run geweest op de markt met de Cyclone http://www.limpex-sport.nl/producten.php
Helpt maar iets,en zelfs met dit ding heb je meer benzine nodig boven in,laat staan 80 pk.

Groet.

Ik geloof niet zo in de vermogenswinst maar ik denk dat het arm lopen wel mee zal vallen gezien het voor de LMM zit dus dan zou er toch meer benzine moeten worden ingespoten.

Als ik het goed hebt heeft de ECU wel een tolerantie van het leveren van meer of minder benzine.
Maar hebben we het over een 40 pk extra moet de software worden aangepast,lijkt mij.

En die Cyclone kan op meerdere plaatsen geplaatst worden,ook na de LMM.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

M a r c

De motor op toeren zuigt meer lucht aan dan dit "ding" kan leveren, dus het gaat alleen maar een obstructie vormen in je inlaat en dus vermogen kosten.... Cyclone is ook al zo'n dubieus artikel....   :eusa_wall:  Kan allemaal in hetzelfde rijtje als de vonkverbreders e.d.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

arjenT5R

Citaat van: M a r c op 26-09-2010 18:45:12
De motor op toeren zuigt meer lucht aan dan dit "ding" kan leveren, dus het gaat alleen maar een obstructie vormen in je inlaat en dus vermogen kosten.... Cyclone is ook al zo'n dubieus artikel....   :eusa_wall:

en als je nou een agregaat in de kofferbak zet en een flink fan op 230 gebruikt  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

M a r c

Ik snap gewoon niet dat mensen dit kopen....  how stupid can you be?

info@europeantuning.nl

Sven850

Citaat van: M a r c op 26-09-2010 18:48:28

Is toch vet gaaf ;D
XC40 T4 Recharge

V70 classic

Je kunt in elk geval je haar drogen  ;D
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Petroz

misschien zuigt ie wel zoveel lucht aan van voren dat je daardoor sneller gaat   :eusa_liar:
850 glt 2.5 20v (sold)
Op zoek naar nieuwe 850!

fbm

cas

geeft wel een lekker geluid  ;D  koelkast zoem?

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

snix

Ohw dank je Mark ik wilde al bijna vragen of jij dit voor me kon leveren :D

Over de pk winsten.. De eerdergenoemde mosselman kitjes leveren ook 40 pk meer, volgens mij zonder enige chip en computer aanpassingen.

Maar..... er staat bij dat hij 900 watt levert en dat geloof ik noooit !!! 900/12 = 75 ampere. Dat gaat natuurlijk nooit lukken door die twee rood/zwarte waslijn draadjes. Plus dat je vermogen winst meteen doorgaat naar de dynamo die het een beetje moeilijk heeft.
Ik geloof er niks van in mijn ogen dikke troep !!!

spijky

Ik heb pas nog sport bougie vokjes gekocht, en hij trekt nu echt stukken beter, ik denk wel bijna 10 pk erbij  ;D ;D
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

M a r c

Citaat van: snix op 31-01-2011 21:23:29
Ohw dank je Mark ik wilde al bijna vragen of jij dit voor me kon leveren :D

Over de pk winsten.. De eerdergenoemde mosselman kitjes leveren ook 40 pk meer, volgens mij zonder enige chip en computer aanpassingen.

Maar..... er staat bij dat hij 900 watt levert en dat geloof ik noooit !!! 900/12 = 75 ampere. Dat gaat natuurlijk nooit lukken door die twee rood/zwarte waslijn draadjes. Plus dat je vermogen winst meteen doorgaat naar de dynamo die het een beetje moeilijk heeft.
Ik geloof er niks van in mijn ogen dikke troep !!!

Een uitlaatgasturbine (turbo) is natuurlijk heel wat anders dan een electrische haarfohn in je inlaat  ;D

info@europeantuning.nl

wepster

ik heb spaanse lucht in de banden en pk poeder in de tank gedaan man hij gaat nu als een brandweer rest enkel nog de extra bougie vonkenjes en dan is hij af  :evil: