Electric supercharger

Gestart door V70R, 21-09-2010 09:41:26

Vorige topic - Volgende topic

t5karel

Citaat van: wepster op 01-02-2011 18:27:24
ik heb snaanze lucht in de banden en pk poeder in de tank gedaan man hij gaat nu als een brandweer rest enkel nog de extra bougie vonkenjes en dan is hij af  :evil:
Je vergeet de raceventielen en een dichte gaatjespan.Scheelt toch 3 pk :eusa_shifty:  :evil:
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

sean850

Vergeet niet de sticker tuning ook erg belangrijk, hoe "sneller" de sticker hoe meer pk's  :eusa_wall:

rogerV701998

ik heb snaanze lucht in de banden en pk poeder in de tank gedaan man hij gaat nu als een brandweer rest enkel nog de extra bougie vonkenjes en dan is hij af  :evil:

;D ;D

wepster

Citaat van: t5karel op 01-02-2011 18:31:32
Je vergeet de raceventielen en een dichte gaatjespan.Scheelt toch 3 pk :eusa_shifty:  :evil:

waar zijn die dingen te koop karel heb er wel intressen in  :angel:

UserID6342

Vooraf beginnen Wibo, niet halverwege beginnen te kaaien, dus eerst de juiste stickers erop kletsen met minstens 500 PK enzo dan de juiste lucht erin, het perfecte PKpoeder erbij, de extra turbovonkjesen en als toetje de raceventielen.  Dan pas heb je de ECHTE tuning voor mekaar ;D

sean850

Citaat van: Dirk342 op 01-02-2011 18:47:55
Vooraf beginnen Wibo, niet halverwege beginnen te kaaien, dus eerst de juiste stickers erop kletsen met minstens 500 PK enzo dan de juiste lucht erin, het perfecte PKpoeder erbij, de extra turbovonkjesen en als toetje de raceventielen.  Dan pas heb je de ECHTE tuning voor mekaar ;D

Sprak de expert  ;D

fbm

Citaat van: sean850 op 01-02-2011 18:32:16
Vergeet niet de sticker tuning ook erg belangrijk, hoe "sneller" de sticker hoe meer pk's  :eusa_wall:

Hey ik heb die sticker niet voor Jan L#L :azn:

M a r c

Vergeet dan niet de vonkverbreders, de cyclone en roterende wervelstroom uitlaatsierstuk met neonverlichting  :eusa_naughty:  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

elianmars

Citaat van: M a r c op 02-02-2011 09:45:24
Vergeet dan niet de vonkverbreders, de cyclone en roterende wervelstroom uitlaatsierstuk met neonverlichting  :eusa_naughty:  ;D

Is dat allemaal in je webwinkel te vinden, Marc?  :eusa_drool:

Snellebaksteen

En racepedalen, traanplaatmatten en gordelhoezen dan? Das toch ook al snel weer 25 pk erbij?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

snix

Citaat van: Snellebaksteen op 02-02-2011 10:40:18
En racepedalen, traanplaatmatten en gordelhoezen dan? Das toch ook al snel weer 25 pk erbij?
Spinners op de velgen voor betere stroomlijning en pfff.....

Ik denk dat we met zn allen toch moeten gaan accepteren dat wonderen wel bestaan maar als ze verkocht worden dat je dan wel even goed oplet.

Daf46

En een pookknop met ledjes

UserID6342

Yes !  Dat was de laatste die ik zocht, waar kan ik die halen ?  Hebben ze die ook voor opa-sticks ?  Dan wil ik er 2 kopen graag.  En ook van die mooie neonverlichting onder aan de zijkanten van de auto.  Rood lijkt me wel iets voor de ene kant en blauw dan voor de andere kant.  En als het ff kan knipperend los van elkaar.  Gaaaaaaf ;D

Snellebaksteen

En heldere achterlichten, booskijkers en een gat in je uitlaat horen er natuurlijk ook bij.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

M a r c

Citaat van: elianmars op 02-02-2011 09:51:53
Citaat van: M a r c op 02-02-2011 09:45:24

Is dat allemaal in je webwinkel te vinden, Marc?  :eusa_drool:

Ja, komt een nieuwe rubriek:  "to good to be true"

;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl