goeie garage in de buurt van Alkmaar

Gestart door gerritw, 10-03-2004 21:17:19

Vorige topic - Volgende topic

gerritw

Hoi allemaal,

Ik ben sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van een volvo 850 2.5i.

De vorige bewoner van de auto heeft 'm goed onderhouden. Dit wil ik ook graag voortzetten. Waar kan ik mijn auto goed in onderhoud doen?

Groetjes,

Gerrit

Gerrit1961

Nordicar Heerhugowaard.
Niet echt heel duur
Hobby personeel
bouwen historie op  en goede service
Zit er zelf al een jaar of 4

gerritw

en hij is goedkoper van ton van kuyk?

VliegendeBaksteen

Ik vermoed van wel. Op losse (gebruikte) onderdelen in elk geval heel schappelijk.

Maarten

Iedereen is goedkoper dan Ton van Kuyk. ???
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

ineke

Mijn 850 is bij van Kuyk in onderhoud, eerst in Alkmaar en nu in Beverwijk. Ik ben absoluut tevreden en betwijfel of het ergens anders met dezelfde service nu zoveel goedkoper is/kan.
Verder zijn de monteurs bij van Kuyk nooit te beroerd om e.e.a. uit te leggen en bijvoorbeeld voor een artikel over een specifiek 850 onderwerp een paar uurtjes voor me uit te trekken zodat ik goed geïnformeerd aan het schrijven kan gaan.
Kortom, heel eerlijk gezegd denk ik dat het vooral een kwestie van persoonlijke voorkeur is.

ineke

Maarten

Moet je toch eens bij Nordicar langs gaan.
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Reitse

Tsja, zoveel mensen zoveel wensen. Toen de Volvodealer Assen nog De Vries heette was het er altijd gezellig en namen de verkopers tijd voor je, ook als je gewoon ff kwam kwijlen in de nieuwe modellen. Nu het Broekhuis is, en er wat functiewijzigingen zijn doorgevoerd, is die gezelligheid weg. Verkopers kijken je nog nauwelijks aan tenzij je auto komt kopen.
ATR Raalte zijn ze altijd vriendelijk als ik daar binnenkom. Maar goed, in Raalte heb ik mijn auto gekocht en in Assen heb ik tot nu toe niet meer dan APK laten doen. Dat kan natuurlijk best meespelen. Aan de andere kant ben ik wel meer geneigd door de vriendelijkheid om in Raalte de 210 dkm beurt te laten doen in plaats van Assen...

ineke

Citaat van: Maarten op 13-03-2004 01:34:11
Moet je toch eens bij Nordicar langs gaan.
Oh maar ik ken Nordicar, vanuit de klassieke Volvo's, zeker niets mis mee.
Het is gewoon wat Reitse ook zegt, het is maar net wat je wenst... en tegenkomt.
Ik ben laatst op een ochtend ook een keer bij de Volvo dealer in Leeuwarden (ben de naam even kwijt) binnengereden en daar werd ik ook uiterst vriendelijk, zeer snel en zeer goedkoop geholpen. En vooral van dat snelle hou ik erg... zeker als je op maandagmorgen nog enigzins op tijd op je werk in de Zaanstreek wilt arriveren. :-)

ineke