Receiver automatische vergrendeling

Gestart door tegenvoeter, 11-03-2004 08:29:25

Vorige topic - Volgende topic

tegenvoeter

Hallo allen,

M'n V70T5 1997 heeft centrale vergrendeling die alleen werkt met de (enige) sleutel die ik heb. Nu bij m'n dealer geweest voor een afstandbediening en een extra sleutel en blijkt dat er in m'n auto geen ontvanger zit voor de AB of er is geen contact met de AB. De sleutel bedient de centrale vergrendeling, dus de control unit werkt wel, maar de OSB2 kan geen verbinding maken met de nabestelde afstandsbediening. Prijs voor AB $320, prijs voor een nieuwe receiver $ 470 plus een extra sleutel $ 185.  :PAl deze prijzen excl arbeidsloon. Baal hier dus stevig van en de dealer heet dus vanaf nu de 'dealer'. Wie heeft er een andere oplossing of kan bevestigen dat er inderdaad V70ers gemaakt zijn met centrale vergrendeling maar zonder AB?
Auto is een import uit Singapore.
Bij voorbaat dank.

MVG, Erik
Auckland NZ, 22Celsius, bijna Herfst.....

VliegendeBaksteen

Lijkt me sterk. Ooit een keer stuk geweest en niet vervangen denk ik. Zitten er wel sensoren voor het alarm bij je voorruiten?
In Nederland zou ik voor een second opinion naar een andere garage/dealer gaan, maar op het noordereiland zal de dichtstbijzijnde alternatieve dealer waarschijnlijk in Wellington zitten. Op zich een goed excuus om een lekker stukje te toeren met je roffel...

Ik ken nog wel iemand in Christchurch die veel van Volvo's weet, maar dat wordt een aardig eindje zwemmen  ;D