Made to be Broken

Gestart door Thijs T5, 25-09-2010 00:14:37

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Goed te horen dat je R-etje het weer lekker doet en dat je nu ook een normale berg vermogen hebt in plaats van rammeltjes ;D.

Genieten maar weer :)!

arjenT5R

Fijn dat ie weer goed is thijs, komt alles toch weer in orde  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

thuur

Maar je hebt nu dus een nieuwe poelie of is er iets veholpen aan dat lek?

Gr ;)

nickk.

Citaat van: thuur op 19-12-2010 14:26:42
Maar je hebt nu dus een nieuwe poelie of is er iets veholpen aan dat lek?

Gr ;)

De poelie was lek.

thuur

Citaat van: nickk. op 20-12-2010 09:17:38
Maar je hebt nu dus een nieuwe poelie of is er iets verholpen aan dat lek?

De poelie was lek.

Gr :D

nickk.

Citaat van: thuur op 20-12-2010 12:10:10
Citaat van: nickk. op 20-12-2010 09:17:38

De poelie was lek.

Gr :D

Haha, het lek is verhopen door de nieuwe poelie.

Thijs T5

De poelie was idd de oorzaak van het lek,

Omdat het lager stuk was kon het tandwiel Naar buiten en binnen toe bewegen waardoor een rammel ontstond en er (als het tandwiel naar buiten stond) Olie naar buiten werd gepompt :eusa_wall:

Dit is nu vervangen en de volvo lekt geen druppel olie meer!!!

Vandaag heb ik er met de R de eerste 10.000 km opzitten, Dit in precies 4,5 mnd tijd.....

Heb heel wat problemen ermee gehad maar heb er vertrouwen in dat het nu helemaal goed gaat komen :angel: op naar de de 2 ton ;D

Fijne dag allemaal en geniet van het prachtige winterse weer :eusa_whistle:

Gr Thijs

Thijs T5

Zo vandaag weer een lekkere road trip gehad en zal voorlopig nog niet ophouden :) Vandaag van Alphen naar Vlissingen Morgen van Vlissingen naar Maastricht toe ;D overmorgen van Maastricht naar Vlissingen toe...Dan van vlissingen weer naar Alpen aan den Rijn, Om de dag erna rustig naar Luxemburg op vakantie te gaan :eusa_clap:

Maar goed even terug naar de orde van de dag, Heb vandaag goed vast gezeten met de volvo, door een stuurfoutje van mezelf (hoofd dacht ik moet naar links, praktijk was dat ik naar rechts had gemoeten. Gevolg is dat ik rechtdoor ben gegaan :eusa_wall: Natuurlijk gebeurd zoiets als je in the middel of F@#k bent.... En meer uitleg heb je niet meer nodig. Na ongeveer een goede twintig min te hebben gegraven de volvo weer vrij en mobiel gekregen. Was een opluchting want daar waren we nooit iemand tegengekomen om even te helpen :)

Verder heb ik nu officieel de eerste 10.000 km erop zitten met de volvo. Dus heb maar in een gekke bui een klein kerstpresentje voor hem besteld :angel:

Omdat de kerstdagen nu wel heel dichtbij komen wil ik via deze manier iedereen een hele fijne kerst wensen en alvast een gelukkig nieuwjaar.
Vriendelijke groet van Thijs en Laura Vanuit Vlissingen ;)

:eusa_clap:

maruska

ja hoor es Thijs... roepen dat je auto wat moois krijgt, en ons niet vast een tipje van de sluier geven ? PFF ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Thijs T5

Citaat van: maruska op 24-12-2010 01:12:26
ja hoor es Thijs... roepen dat je auto wat moois krijgt, en ons niet vast een tipje van de sluier geven ? PFF ;D

;D ;D ;D ;D

:eusa_whistle:

Whoooosh ;D  (geen bov!)

:eusa_whistle:

maruska

em... heico uitlaat ? check.
geen bov ? check.
nieuwe ventilator voor in je huiskamer ? jaaaaaa ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

grijzev70tdi

Geen schade gemaakt dan?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Taranis

Leuk he, vast zitten? :P (NOT!)

Wordt tijd voor een biertje binnenkort 8)

RRRRR_Ramon

Citaat van: Thijs T5 op 24-12-2010 01:03:46
Verder heb ik nu officieel de eerste 10.000 km erop zitten met de volvo.
http://i54.tinypic.com/2v1lqh5.jpg

Je hebt gewoon 2000 km staan slippen daar :P
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Thijs T5

Lieve mensen,

Het leven is niet altijd fijn. Maar een ding weet ik zeker het draait niet om auto's of om geld.
Geluk vind je in de kleine dingen van het leven. En ik dacht dat gevonden te hebben in de liefde
Het is een te lang verhaal om hier uit te gaan leggen. Maar ik en mijn vriendin Laura zijn vanavond uit elkaar gegaan,
Misschien niet voor altijd maar voor nu wel. De rede is heel complex Maar het heeft er mee te maken dat ze zichzelf is kwijtgeraakt. Geestelijk zit het niet helemaal goed waardoor ze nergens meer van kan genieten.

Ik heb alles geprobeerd maar nu is het tijd om afstand te nemen. Ook om mezelf een beetje in bescherming te nemen. Ik ben iemand die NOOIT van problemen zal weglopen, zeker niet als het problemen in een relatie zijn. Maar wat is het bizar zeg wat het met je kan doen als het niet meer lekker loopt(geestelijk). Ik ga dit even rustig verwerken, en zal voorlopig niet al te veel met de volvo bezig zijn.

Wat wel bizar is. De volvo heeft me vanacht veilig thuis gebracht. Ik was niet in de mood om te tanken en aan het begin van de A 58 gaf de computer al aan 0 kilometer tot tank leeg...... 80 kilometer later is hij tijdens het nakoelen voor de deur uitgevallen..... Voelde fijn.

Fijne avond allemaal,
Gr Thijs