Made to be Broken

Gestart door Thijs T5, 25-09-2010 00:14:37

Vorige topic - Volgende topic

Thijs T5

Zondag was een leuke trip terug naar huis!

Achterbanden gaan vervangen worden maar heb nog even geen tijd, Moet ze nog bestellen
Komt wel ergens in een weekend maak niet heel veel kilometers meer dus dat scheelt.

Fijne avond nog allemaal,

Groet Thijs

maruska

heb je geen winterset thijs ? ;D
dan kun je daar even op rijden....

zonder gein, heb zelf eens een klapband op de snelweg in een lange kom gehad, das echt geen pretje kan ik je vertellen.. hou het ff goed in de gaten of het erger wordt, en rij verantwoord. zonde om thijs uit de sloot te moeten vissen, zeker omdat de ophangbeugels geen RVS zijn ! ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

maruska

en die kilometers maken, je roept maar gewoon even hoor ! ik wil wel een keertje "oppassen" ;D
T-5R

Thijs T5

Hihi wie weet vind ik het wel fijn om een klein weekje :P weekendje in een banaan te cruisen....

Maar wel pas als ik nieuwe bandjes heb!

(gisteren en vandaag weer een tank leeg gereden er staat weer 500 km bij) Geen zorgen de zuigers zullen niet snel vastroesten.

Fijne avond nog allemaal
Groet Thijs

Edit: Tenzij dat oppassen van jou op zandvoort zou zijn natuurlijk :evil: dan ga ik mee!

cas

pffieeuw... zon bandje heb ik ook gehad. rijdt nog naar ook. en OOK ik had het bij een band van een paar maanden oud, en op de achterkant. boer zei al, stoepje.... ik zo van neehoor. doe ik niet aan, mijn volvo is mn sgatjuh... kwaliteit is gewoon poep.

drna maar meteen gewisseld voor 150 euro ps bandjes. met dat enige contact met de weg ga ik maar niet meer zitten besparen.

Bruut van een auto  ;D  dat kontje  :P
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

maruska

Citaat van: cas op 28-01-2011 21:00:49
pffieeuw... zon bandje heb ik ook gehad. rijdt nog naar ook. en OOK ik had het bij een band van een paar maanden oud, en op de achterkant. boer zei al, stoepje.... ik zo van neehoor. doe ik niet aan, mijn volvo is mn sgatjuh... kwaliteit is gewoon poep.

drna maar meteen gewisseld voor 150 euro ps bandjes. met dat enige contact met de weg ga ik maar niet meer zitten besparen.

zit je nou te refereren aan Thijs zn kontje ? pfffffff

ennuh Thijs, wil best een keer ruilen hoor, jij banaan, ik black beauty
T-5R

arjenT5R

Citaat van: Taranis op 26-01-2011 17:12:49
Wel een prettig idee dat je zondagavond lekker rustig naar huis gestuurd hebt :eusa_doh:

Overigens heb ik op 1 van de Wintracs ook zo'n bobbel gehad en nog vrolijk 3 maanden mee gestuurd. Gebeurde niets mee. Ik zeg niet dat er bij jou niets kan gebeuren, maar er hoeft niet per se iets te gebeuren ;)

Ik heb mijn banden er af laten halen die zagen er ook zo uit was niet meer mee te rijden
waren gewoon eiers geworden .... kwestie van tijd  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

cas

Citaat van: maruska op 29-01-2011 11:59:14
Citaat van: cas op 28-01-2011 21:00:49

zit je nou te refereren aan Thijs zn kontje ? pfffffff

ennuh Thijs, wil best een keer ruilen hoor, jij banaan, ik black beauty

black beauty heeft een witte vlek op zn neus hoor! ga jij daaar voor zorgen dan als je em terug geeft  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

maruska

ja hoor, stukje gebak op een warme motorkap ;D
T-5R

Thijs T5

Zo ik ben net terug van een heerlijke avond Pils drinken in Maastricht,

Het klotst nog behoorlijk na achter de oogjes maar ow ow ow wat is het fijn!

Alleen kom ik nu terug en we hebben het over "kontjes" en witten vlekken op mijn R???

Ik weet niet veel zeker maar mijn wagen is vlekvrij!.... (momenteel dan)

Druk naar bandjes opzoek. Mama gaat met de R op vakantie........ (ze rijd normaal Fiat panda 1.1) :eusa_pray:

maruska

nog een adresje nodig thijs ?
T-5R

darius

Thijssie Val en ik komen komendweekend ook naar die ardennas  ;D
No show, only go.

Thijs T5

;D ;D ;D

Werd al op gerekend! gezellig jonge(wilde je vanavond gaan bellen) Zal ik nog steeds doen met beetje meer uitleg etc. :)

Gaan veel volvo's voor de deur komen te staan!!! Stuk of vijf schat ik.... ;D

Rosbief wordt lokaal gekocht ;D

Groet Thijs

darius

yesssssssss gaat de barbieq mee ?? :eusa_dance:
No show, only go.

Thijs T5

Citaat van: darius op 30-01-2011 18:12:29
yesssssssss gaat de barbieq mee ?? :eusa_dance:

Bijna vervelend dat je het vraagt! ;)
Volgens mij neemt Ar zijn Rvs barbie mee.... Kunnen we tenminste in de regen doorgaan :eusa_clap:

En de XXXl barbie koffer gaat ook mee,

Samen met zagen bijlen kettingzaag, pannen frietpan, Tv enz. enz. enz.
Belangrijkste is natuurlijk de gezelligheid :)