Made to be Broken

Gestart door Thijs T5, 25-09-2010 00:14:37

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Die gozer op Marktplaats/egrafdoppen.nl verkoopt de set voor € 29,95........  ::)

Thijs T5

Kom niet over lage prijzen opscheppen hier. Na zes weken bellen heb ik ze uiteindelijk gratis gekregen. Hihi maar idd egrafdoppen moet je wegblijven. Tenminste dat is mijn advies.

Gas in de R kan nog even wachten Mark, waarschijnlijk gaat Inka weer aan boord werken en misschien wordt samenwonen dan overwogen. En laat duidelijk zijn dat dat in Nederland gaat worden. Of ergens veel zuidelijker.

Maar als ieder tripje met de R 130 euro kost Mark dan gaat het te hard naar mijn idee. Ook als je gewoon normaal rijd. Maar zal ophouden met zeiken.

Zit hier in de zon aan het zwembad met een ijsje en een sex on the beach... Kan het net weerstaan een foto hier op het forum te gooien.

Fijne dag allen!

Ow jah nog een ding.

DE NIEUWE VOLVO V60 HYBRIDE

Een D5 motor en elec. motor goed voor 0-100 tijd in 6.4 seconde
en eerste 50 km volledig op accu te rijden. Aankoop prijs 64.000 euro

Ik vind het stiekem een heel mooi systeem moet ik zeggen.

Als ze dit in een V70 gaan stoppen is de opvolger voor de R geboren denk ik.... Maar goed dat is voor later.
(zie dit nou niet als vloeken in de kerk alsjeblieft) hihi ;D

Groet Thijs

maruska

begrijpelijk thijs, ik ken het idee. ik rij zelf ook geen gas, das zonde van de auto vind ik zelf. het was ook meer een pesterij'tje he ;D
samenwonen scheelt boel piekies, en levert wellicht wel meer op dan dat ^-^
sex on the beach ? bah ! zand in het bouwvak decolleté .. hahaha
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Thijs T5

;D ;D ;D

Hier ook zweet in het bouwvakkers naadje :)

Groet Thijs

Sbv

Wat naar thijs... Geniet er lekker van zou ik zeggen

Thijs T5

Zolang het maar geen kleine is Mark, anders ga je er weer financieel aan onderdoor :)

Maar goed als de tijd daar is valt dat natuurlijk niet in geld uit te drukken.

Dank u. Ik geniet nog eventjes over 14 dagen zit ik weer in Alaska...

maruska

geniet er van Thijs, het leven kan toch mooi zijn !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Thijs T5

V70 tdi is kapot.

Als ie nog had gelopen had ik hem de sloot ingereden. Op de ene dag dat ik niet veel tijdspeling heb GAAT ALLES MIS.

Staat nu in het Noorden van het land. Ergens langs een Tankstation.

Zit er even helemaal doorheen.

Marty__Mouse

Hè.. k*t man..

Wat dan? Einde verhaal? Zal toch niet..?

Sterkte iig!!

When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

)()()sT

Hmmm, dat is balen, wats gebeurt?

Citaat van: Thijs T5 op 16-08-2012 13:27:20
DE NIEUWE VOLVO V60 HYBRIDE

Een D5 motor en elec. motor goed voor 0-100 tijd in 6.4 seconde
en eerste 50 km volledig op accu te rijden. Aankoop prijs 64.000 euro

Een vriend van me gaat als een van de 12 in NL dat ding leasen..... Lucky bastard.

Thijs T5

Dieselpomp is Stuk. Of doet nagenoeg niks meer.

Tijdens het rijden is al het vermogen weg gevallen.

Uitrollen en bij ontkoppelen viel de motor direct uit.

Heeeeeel moeilijk aan te krijgen. En dan een seconde of vijf lopen. Dan weer uit.
(Waarbij geen zwarte rook te zien is... Lijkt mij dus dat er geen of te weinig brandstof beschikbaar is???)

Geen reactie op het gaspedaal. Niks.

Alle riemen nog ok gelukkig.

Anwb meneer denkt aan het elec gedeelte van de brandstof pomp...

Zekeringen zijn gechecked. Ik weet het ook echt niet meer. Dieselfilter zit vol diesel Dus er wordt ergens wel aangezogen.

Anwb meneer heeft hem even op startgas laten lopen... Daar blijft de motor wel op draaien...

Net met Anwb mevrouw gebeld.

Auto gaat op transport naar Vlissingen.

Kosteloos!

Alleen nu nog daar zien te komen om de sleutels te geven...

Ik ga even liggen... Groet Thijs

Sbv

Brandstofpomp defect ? zekering defect ? Laat Ronald de auto eens uitlezen anders

Taranis

Ik dacht dat dit nog een '98-er was dus die kan ik niet uitlezen. VolvoDemio kan het wel.

Blijft wel r*k natuurlijk....

Ewout Schalkwijk

Kudt man. In de 10 minuten ervoor was er nog niks aan de hand, of liep die al eerder te k*tten? Sterkte!

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Thijs T5

Niks Ewout helemaal NIKS.

Geen piepje kraakje of plofje.

Uit het niets had er net al 400 km opzitten. En daarbij redelijk doorgereden op de autobahn maar niet veel harder als 160.

Raar he... Dat een auto er gewoon ineens plof mee ophoud.

(anwb man zegt dat het mogelijk is dat de pomp intern lekt naar de elec toe en dat het dan zomaar ineens kan gebeuren)

Mij lijkt het stuk. Maar goed wie ben ik.

Helaas gaan we er voorlopig niet achterkomen wat er mee mis is. Auto komt vrijdag aan... En zaterdag om 15:00 vlieg ik weer richting werk.

Groet Thijs