Made to be Broken

Gestart door Thijs T5, 25-09-2010 00:14:37

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

knoopie

Ga je nou al weer op vakantie.....

Veel plezier op je nieuwe schuit en succes met de nieuwe collega's!
Toch maar weer afwachten.

;)

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

henry classic v70

Citaat van: Thijs T5 op 02-09-2012 13:26:04
Ik ga de komende drie maanden op de Oosterdam varen. Eerste maand Alaska daarna Hawaï nieuw Zeeland en Australië ben benieuwd nieuw schip nieuwe collega's en een nieuw vaargebied ik heb er zin in!

Da's letterlijk en figuurlijk een wereldreis... errrug gaaf zeg, lijkt me geen verkeerde plek om te dobberen ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Citaat van: pwberg op 02-09-2012 13:27:56
Citaat van: Thijs T5 op 02-09-2012 13:26:04
Ik ga de komende drie maanden op de Oosterdam varen. Eerste maand Alaska daarna Hawaï nieuw Zeeland en Australië ben benieuwd nieuw schip nieuwe collega's en een nieuw vaargebied ik heb er zin in!

Wat heb jij ook een k#tbaan, he?   ;D

Ik dacht precies hetzelfde  ;D

Werkse, Thijs. En geniet ervan!

UserID6342

Geniet ervan Thijs, lijkt me een geweldige ervaring  :eusa_dance:

beunmaat

Goede vaart thijs, vaar hem niet omhoog he ;D

Ewout Schalkwijk

Hee Thijs,

Niet om het een of ander hoor, maar je bent nou ruim ⅔ deel van je 3 maanden weg, en nog niet één update gepost hier. :eusa_naughty:
Ik vind het niet getuigen van medeleven voor je mede-roffelaars, die niet steeds op vakantie kunnen. Doe daar eens wat aan!

;D

Ewøut

P.S. Of zijn die aloha-meisjes echt zo leuk? :angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Hoe is het met de V70 diesel ? rijdt deze alweer ?

Taranis

Zelfs op een whatsapp-berichtje van meer dan een maand geleden reageert ie niet... denk dat ie gezonken is ::)

Broabander

Oh ik kreeg laatst nog een foto door!

:eusa_whistle:
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Broabander op 14-11-2012 17:03:32
Oh ik kreeg laatst nog een foto door!

http://images.nationalgeographic.com/wpf/media-live/photos/000/471/cache/costa-concordia-off-coast_47180_600x450.jpg

:eusa_whistle:

Was Thijs dat?  :eusa_doh:

;D

Heeft die niet alleen te dicht langs de kust gevaren, maar zich ook nog een stukje meer vergist op de kaart. :eusa_whistle:

Thijs T5

Goede middag allemaal,

Het is echt heeel lang geleden dat ik wat heb laten horen maar na drie maanden varen ben ik weer veilig terug in warm Nederland.

Zonder grappen is het een zwaar en intens contract geweest met ergens in het begin een promotie naar tweede stuurman. Op zich niet verkeer maar toen ik de kaarten voor de volgende dag klaar wilde leggen waren die niet aan boord  >:( Dus na drie maanden puinruimen is het even mooi geweest.

Nu weer drie maanden thuis. In de planning staat een bonk vakantie en een heleboel warme wijn op de kerstmarkten gaan drinken :)

Verder goed nieuws De tdi loopt weer, met de aantekening erbij dat hij vermogen mist.

Rijd wel nog prima. Maar ik ga hem niet meer gebruiken. En wil er ook niet meer in investeren.

Dus als er iemand van het forum interesse zou hebben. Redelijk bod en hij is weg ;)

Verder is alles goed met mij. De R gaat klaar gemaakt worden voor de lange reis naar Duitsland toe.
Aangenaam verrast dat de benzine prijs gedaald is sinds mijn vertrek drie maanden geleden :eusa_clap:

Zal binnenkort als de rust is werder gekeerd wat foto's plaatsen.

Vriendelijke groet.

Thijs Menger

Ewout Schalkwijk

Welkom thuis!

Ewøut