Made to be Broken

Gestart door Thijs T5, 25-09-2010 00:14:37

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: maruska op 12-01-2012 16:38:46
BBQ ??? Vleeeeesch ??? ;D
sorry voor het verklooien van je blog Thijs, maar het gaat om echte belangrijke zaken.. ;D

Ik denk dat mark zo vreselijk BBQ minded is dat het maar eens tijd wordt voor actie van zijn kant  ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

maruska

ik zit nog steeds te wachten op een zeeuwsche variant Arjen :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Chris

Niet doen Thijs, die lip! Lekker origineel houden die R :). Het is een topwagen zoals hij is.

arjenT5R

Citaat van: maruska op 12-01-2012 19:24:36
ik zit nog steeds te wachten op een zeeuwsche variant Arjen :)

Ja ik zou zeggen geef het voorbeeld eens  ;D als er 1 BBQ over de dijk is volgt er bier ofzo?  ;D

Citaat van: Chris op 12-01-2012 19:49:11
Niet doen Thijs, die lip! Lekker origineel houden die R :). Het is een topwagen zoals hij is.

Als het maar duur is groot en veel!!! Gewoon al die rommel dr aan hangen, heerlijk  ;D

Taranis

Citaat van: Thijs T5 op 12-01-2012 16:53:08
Juni/Juli is er een BBQ in zeeland op een orginele locatie.
Koud bier en cola wordt voor gezorgd. BBQ ook...

Zit als locatie aan de Omloop aan het Veerse meer te denken...

Ik heb nog vage herinneringen aan de vorige keer daar :eusa_think: :eusa_whistle:

arjenT5R

Citaat van: Taranis op 13-01-2012 08:18:38
Citaat van: Thijs T5 op 12-01-2012 16:53:08
Juni/Juli is er een BBQ in zeeland op een orginele locatie.
Koud bier en cola wordt voor gezorgd. BBQ ook...

Zit als locatie aan de Omloop aan het Veerse meer te denken...

Ik heb nog vage herinneringen aan de vorige keer daar :eusa_think: :eusa_whistle:

jaja was een briljant zooitje! ;D

Thijs T5

Nou het is weer zo ver hoor,

Ben weer goed van voren genomen. Derde keer alweer.
+ een in Nederland voor Smsen tijdens het rijden

Vraag me af wat me meer geld gaat besparen een stinger DSI of een LPI instalatie.

Was even de "hond" uitlaten.

Zucht. Zonde

Fijne avond nog allen!

Vulk

Sms'n tijdens het rijden moet je ook gewoon niet doen.
Ik heb gisteren bijna de 850 in puin gereden door een meneer die het nodig vond om van vak te veranderen zonder te kijken (en die bezig was met zijn telefoon / mp3 / navi, ...

:eusa_snooty:

Wie zijn billen brandt...

Thijs T5

;D

Je hebt wederom helemaal gelijk Vulk. Gelukkig valt het wel mee met de blaren.

Strakblauwe lucht hier pak vandaag de fiets...

Fijne dag allen,

Gr Thijs

Thijs T5

Net even het internet afgespeurd,

En ik kan met een vrij grote zekerheid zeggen dat het gasklephuis van mijn volvo ral aan het worden is.
Stotteren bij constante snelheid a 130+. En heel soms stationair aan het "hikken"

Volgende keer als ik rustig de tijd heb zal ik deze vervangen. Maar eerst een software update van de dealert proberen dit schijnt ook nog wel eens te kunnen helpen.

(Al heb ik nooit geluk met dit soort dingen)

Verder heeft de vriendin vandaag perongeluk een stoeprandje geraakt... Nekvel ging heel even rechtopstaan toen ik het metaal hoorde schrapen... :eusa_wall: Maar goed hij was toch niet netjes meer, zijn ergere dingen in het leven ::)

Lijstje voor als ik volgende keer thuiskom.

*Nieuwe voorruit (Verzekering)
*Oliewissel.  
*Vacuum slangen vervangen.
*Nieuwe interieur filter
*Nieuwe schijven+blokken voor (achter nog even over nadenken is nog redelijk)  
*Gasklephuis controleren
*Auto uitlijnen!!! Achterbanden slijten harder als voor.... zucht.
*Lpi staat nog steeds op het verlanglijstje...
*Als er geld over is een blanke lak behandeling.
*Velgen netjes maken.
*Chip.

Groet Thijs

Chris

Leuk to-do lijstje weer Thijs!

Steen op de voorruit gehad overigens?

Thijs T5

Jah dat is een Autobahn grapje geweest.

Was gewoon een heuse kiezel.(Flinke tik) Kunt er prima mee rijden maar toch het staat niet.
Wil wel weer orginele ruit hebben en geen aftermarket ruit van carrglass.

Wordt nog een uitdaging bij de verzekering denk ik.

Chris

Citaat van: Thijs T5 op 15-01-2012 15:10:21
Jah dat is een Autobahn grapje geweest.

Was gewoon een heuse kiezel.(Flinke tik) Kunt er prima mee rijden maar toch het staat niet.
Wil wel weer orginele ruit hebben en geen aftermarket ruit van carrglass.

Wordt nog een uitdaging bij de verzekering denk ik.

Ik zit nogsteeds met hetzelfde probleem. Is jouw ruit gescheurd, of is het een flinke pit?

De mijne zit zo vol steenslag dat ik ook een andere wil, alleen gaat de verzekering hem niet vergoeden nu aangezien hij niet is gescheurd. Je kunt er prima mee rijden, maar zeker met lage zon die ik zoveel pitjes en dingen dat het continu lijkt alsof de ruit vies is, zelfs als ik hem net heb gewassen. Ik laat sterretjes nu dus ook niet meer repareren. Een tik erop geven zodat hij scheurt, zoals sommigen mij hebben aangeraden, durf ik niet aan...

Ik overweeg om het eens met de verzekering op te nemen. Overigens wil ik ook een originele ruit, en geen aftermarket. Ik plaats altijd originele onderdelen, dus waarom de ruit niet? En, mijn regensensor werkt slecht omdat ze al een keer een immiruit hebben geplaatst. Immitatie komt er niet in, en ze hebben het maar te vergoeden vind ik. Het is mijn auto, dus ik bepaal wel wat er wel en niet opkomt, en ik betaal me blauw aan premie. Ze mogen dan best eens iets vergoeden vind ik.

Thijs T5

Mijn ruit is netjes gescheurd met een pittje rechtsbovenin maar deze is van binnenaf niet zichtbaar,
Idd heb ik ook al spookverhalen van de regensensor gehoord. En jah een orginele volvo ruit is gewoon fijner.

Ik snap dat je niet snel een tik op je eigen auto zou geven 't klinkt zo makkelijk maar toch liever niet.

Maar als je contact met de verzekering opneemt en ze zeggen nee zit je nog steeds met een ralle ruit...

Misschien kunnen we mijn oude ruit er even tijdelijk bij jou inzetten (A)

:)