Made to be Broken

Gestart door Thijs T5, 25-09-2010 00:14:37

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Je ziet er moe uit Thijs van al dat harde werken ;D  Leuke foto's weer !

elianmars

Geniet er van. Ik ben stiekem best wel jaloers op je  :eusa_shhh:  ;)

Thijs T5

Een erg nette foto al zeg ik het zelf :)

Goedenavond allemaal,

De internet verbinding is goed en ik heb weer wat foto's gemaakt gisteren dus hier weer een reeks uit de Amazone.

Hier varen is erg intens je bent constant de rivier aan het volgen wat ervoor zorgt dat je er goed bij moet blijven. Om een simpel voorbeeld te geven. Als je op sommige stukken zit te suffen kun je binnen minder dan een minuut het bos invaren...  Met een stroming op sommige plaatsen van vijf knopen is het soms zelfs een uitdaging niet te ver door te schieten.....

De foto's zijn van een klein dorpje. De prinsendam komt hier twee keer per jaar en dat is de enige twee keer per jaar dat ze worden bezocht door een cruise schip. (omdat wij hier wel kunnen varen)

Het "tender dock" wat je hier ziet is drie jaar geleden zelf door de timmermannen van de prinsendam in elkaar geknutseld en het drijft nog... Twee grote boomstammen met wat planken erop.

Naja tijd om weer mijn nest in te duiken. In tegenstelling tot "normaal" draaien we zo'n 13 a 14 uur per dag. En dat gaat na een goede week toch z'n tol eisen...

Vrolijke groet uit de Amazone...

Morgen Manaus.

Thijs

Marc O.

Goh, wat heb jij toch een vervelende job zeg :eusa_liar: ;D

...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

Wat een k*tbaan heb jij zeg ;D.  Mooie foto's Thijs, ben toch best wel een tikkie jaloers op je.

Taranis

Citaat van: Dirk342 op 01-03-2012 07:19:35
ben toch best wel een tikkie jaloers op je.

+ 1 :)

Zou daar erg graag ook eens willen kijken ;)

Chris

Vervelend Thijs, heeeeel vervelend ;).

Veel plezier nog daar!

elianmars

Jee, wat een mooi helder water daar!  :o  ;D

Leuk om weer te lezen en de foto's te zien, Thijs!

JvW

Ha Thijs, mooi tochtje maak je zo te zien!

Even opladen mag ook wel als je 13 tot 14 uur per dag moet werken.

Thijs T5

Goedemiddag lieve mensen van het forum.

Het is al weer zeer lang geleden dat ik wat van me heb laten horen, daarom even een mededeling dat ik nog leef...
Ik heb momenteel een heel mooi jobje aan boord waarmee ik me veel bezighoud met het wegwerken van achterstallig
Onderhoud in veiligheid equipment en de rest....

Omdat het nogal iets nieuws is heb ik gevraagd om geld voor nieuw gereedschap...

En heb min of meer de melding gekregen er is geen budget koop wat je nodig hebt.

En vandaag is het pareltje binnen gekomen    Een ultrasoon reiniger groot genoeg om er zelf in te gaan baden...
Werelds!!!!

Zal later wel een fototje posten.

Moet zeggen dat het werk zo erg leuk is als er bijna iedere haven nieuw spul aan boord komt voor de derde stuurman (A)

Teller staat op 22.000 euro zover  waarvan er 3500 zijn uitgegeven aan de nieuwe "badkuip"

Wat een baan toch weer he.

Met mij gaat alles goed 23 mei kom ik naar huis toe voor een betaalde vakantie van 3 maanden 3 weken en 4 dagen.
En over 6 dagen komt mijn vriendin aan boord om eventjes gezellig mee te varen.

Zal proberen vandaag of morgen weer wat foto's op het forum te plakken.

Fijne dag allen!

Thijs.

ps. Badkuip is bijna groot genoeg om een R motoblok in te stoppen... Zet je toch aan het denken.....

grijzev70tdi

klimkt goed! Ben benieuwd naar foto's! Waar ergens op ce wereld zit je ergens?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Fijn dat je het zo naar je zin hebt, Thijs!  :)

Chris

Goed te horen Thijs :)! Ben wel weer benieuwd naar de foto's.

maruska

"En over 6 dagen komt mijn vriendin aan boord om eventjes gezellig mee te varen."

UHU ! ;D
varen... hahahahahahaha
noem je dat zo in de zeemanswereld ? ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Thijs T5

Citaat van: maruska op 10-04-2012 15:20:42
"En over 6 dagen komt mijn vriendin aan boord om eventjes gezellig mee te varen."

UHU ! ;D
varen... hahahahahahaha
noem je dat zo in de zeemanswereld ? ^^

Uhu jah ach wat kan ik zeggen. Heb me 2,5 mnd als een engeltje gedragen.. Mag nu toch wel weer wat tegenover staan toch. hihi :)

Mooie boot die Prinsendam en van de zomer 4 maanden vrij. Wordt super weet ik nu al.

Tijd voor wacht nu fijne avond!

Gr. Thijs