Gestolen T5-R 64-HJL-9 zaterdag 25-09 in Rijssen

Gestart door Esveldt, 27-09-2010 08:58:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Jack v

yep had het even niet gezien, ga toch opletten. Ik kan slecht over zulke dingen, dat "mensen"niet van een ander hun materiaal af kunnen blijven >:(
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Joeri

Waar ik me nog het meest over verbaas, is dat je blijkbaar zo eenvoudig weg rijd met een 850...  :'(
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Esveldt

Ja, dat zei mijn collega ook.

Dit was dus in een woonwijk!

En een buurman van hem stond buiten te schilderen. Dus dit is inderdaad heel snel gegaan.

Alles in alle rust zonder iets kapot te maken.

rifwachter

zijn er nog speciale kenmerken ?  foto ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

reneetje

Wagen zal waarschijnlijk als donor wagen gebruikt worden , en niet in Polen oid.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT

Jeff

Zal ook even goed opletten kom namelijk nogal vaak in die regio! verder nog dingen waar we op moeten letten?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Oddball

Dat zo'n auto nog interessant is voor diefstal, vooral in die kleur.
Nieuwe Golfjes en Polo akkoord, maar een 16 jaar oude Volvo?
Dat is toch een liefhebbers auto?
Misschien genickt op bestelling?

Rijns_t5r

zonde zonde eeuwig zonde,de emotionele waarde is nooit te vergoeden  >:(,dat ze nou nooit eens van een andermans spullen af kunnen blijven he!!!!!!!!!!!!!!
maar als er geen beveiliging opzat is een volvo zo mee tenemen hoor,heb het aan den lijve ondervonden,alleen bleef de mijne staan op de startonderbreker,je weet wel die met dat pieletje,gelukkig.
tegenwoordig haal ik 1 onderdeel eruit(2 minuten werk) en dan is de wagen niet meer te starten,dus dan kunnen ze hem alleen nog wegtakelen of slepen.
ik hoop dat ze roffel heel snel terug vinden,veel sterkte.

robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Sem

De goedkoopste oplossing.... Neem altijd je bobinekabel mee naar binnen...

cas

#25
waarom DEZE volvo.... omdat ie lekker snel is!!  ;D  

ik vroeg me van de week al af, zo moeilijk is het niet volgens mij.

STUKJE TEKST verwijderd....

hoor graag t tegendeel!!

maar goed klote, ik ga mijn bobine kabel nu toch mooi meenemen als ik hem neerzet op een rare plaats, of een eigen brandstof onderbreking maken maar... is makkelijker. heb er wel een startonderbreker op zitten, maar of deze echt werkt.

Ik hou het in de gaten !! CY  ;)  Heb je trouwens paar maanden geleden in den haag zien rijden dacht ik.....?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

mehn

Ja ga jij nog een beetje zitten vertellen hoe het misschien zou kunnen  :eusa_wall:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Joris_Scholte

Mooi ruk inderdaad. Hoop dat hij snel gevonden wordt, al ben ik bang dat ie al in het oostblok is. Is ie op een vrachtautootje geladen?
Het hele jaar de R in de maand

cas

#28
Citaat van: mehn op 27-09-2010 13:22:18
Ja ga jij nog een beetje zitten vertellen hoe het misschien zou kunnen  :eusa_wall:

nou als het echt zo simpel is?  zal toch wel niet??
was dat dan DE manier Mehn?

haal het wel weg  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jans Duiven

Citaat van: rifwachter op 27-09-2010 12:20:02
zijn er nog speciale kenmerken ?  foto ?



Precies, kom even met de bijzondere kenmerken en/of een foto esveldt, want de kentekenplaten zullen wel zijn verwisseld.

Hans