Gestolen T5-R 64-HJL-9 zaterdag 25-09 in Rijssen

Gestart door Esveldt, 27-09-2010 08:58:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

t5karel

Citaat van: Wout309t op 11-10-2010 14:41:39
Tsjongejonge, een gele voor een ramkraak.. Ik had het wel verwacht hoor, maar idd wat een sukkels.
Pak dan een kale zwarte t-5 ofzo...
Auke,de broer van Johann hef nog wel wat leuks in de schuur staan! ;D ;D

Wel mooi nathuurlijk dat je weet waar de wagen nu is iig!
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

cas

ze hadden eigenlijk in het bericht moeten zetten,

hoe dom kan je zijn om een kanariegele baksteen als vluchtauto te nemen. ten eerste is het al een groter risico na de diefstal voorgaand aan de ramkraak.

denk dat er ergens toch wel gekozen is voor deze auto omdat de "nemer" hiervan iets onthouden had dat dit een speciale snelle versie was of de liefde om ooit een auto als deze te rijden. wellicht dat geel sneller is dan zwart?  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

t5karel

#77
Opvallend veel ''gasten'' die meelezen in dit draadje trouwens ;D
Zullen het dé daders zijn ???  Die alweer lekker bij pappie en mams thuis zijn.. ::)
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

peteRRR

Citaat van: verburgh op 11-10-2010 14:46:59
Citaat van: verburgh op 27-09-2010 20:29:50
Citaat van: henry classic v70 op 27-09-2010 20:26:46
Citaat van: verburgh op 27-09-2010 19:46:54
Van die auto is niks meer terug te vinden, die is al helemaal gedemonteerd  in polen.

Dat denk ik niet, hadden ze ook wel een andere kleur kunnen pakken.
Deze kleur is zo specifiek dat íe echt wel heel wordt gelaten
Ze gebruiken hem alleen voor onderdelen, of een ramkraak, vorig jaar ben ik nog in een loods geweest die ontruimd moest worden je wil niet weten wat er stond ;) kleur van de auto kijken ze echt niet meer naar.
ik was het miet hoor ;D

Dat hoop ik ook voor jou dat jij het miet was. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

grijzev70tdi

Mooi zo dat hij weer terecht is. Nou maar hopen dat hij een beetje on beschadigd er uit is gekomen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

StefanCJ

Hopen dat `ie een beetje onbeschadigd is gebleven!

reneetje

Het zijn echt sukkels , want als je weet hoe zo' n geldautomaat in elkaar zit zul je toch met een shovel oid moeten komen :eusa_wall:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT

reneetje

Citaat van: Wout309t op 11-10-2010 18:52:19
Daarom hadden ze ook explosieven....

Ik ken hoe het spulletje in elkaar steekt, en  ook daar red je het niet mee...
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

cas

Citaat van: reneetje op 11-10-2010 18:35:47
Het zijn echt sukkels , want als je weet hoe zo' n geldautomaat in elkaar zit zul je toch met een shovel oid moeten komen :eusa_wall:

is makkelijker, ken je zo de supermarrekt mee inrije, ding oplepelen, en wegrije...... valt nog minderop dan met die vlagele baksteen!  ;D

die dingen schijnen tegenwoordig allemaal bijna uitgerust te zijn met GPS tot over heel europa.... vind de verzekering fijner.... en maakt premie goedkoper.. is wel goeie zaak vind ik.
werkgever kan dan overigens ook zien waar je uithangt, en of je niet te vroeg bij een klus wegrijdt  :eusa_shhh:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

R o b

Daar gaat het "image" van een CY in NL!

"Kijk daar rijdt weer zo'n ramkraker / explosief gastje"  ;D

cas

Citaat van: R o b op 13-10-2010 07:58:18
Daar gaat het "image" van een CY in NL!

"Kijk daar rijdt weer zo'n ramkraker / explosief gastje"  ;D

ja, maar we zijn wel nog steeds schaars... dus als je er 1 ziet, is het redelijke uniek  ;D  hoe zet je negatief om naar positief..  :eusa_whistle:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Sem


Sem

Hallo?!..allo..  allo..       Is daar iemand?.. mand.. mand.. and...

StefanCJ

Dat vind ik dan zo jammer ... Wel iedereen even op laten letten omdat `ie gestolen is, maar niet even een berichtje met hoe of wat verder nu `ie terug is ...  ::)